רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: גל גדות בהריון ושגיא מוקי מגיע להוליווד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: וונדר וומן שלנו הודיעה על הריון שלישי, סיפורם של הג'ודוקא הישראלי והאיראני יהפוך לסדרה בינלאומית ולסרט תיעודי, כוכבי "משחקי הכס" מביאים יחד ילד, הסוכן של אמה ווטסון מכחיש שמועות על פרישתה ממשחק ומערכות היחסים החדשות של לוסי הייל ושיילין וודלי
הנה בא עוד גל גדות

וונדר וומן שלנו בהריון עם בייבי מספר 3, כפי שהודיעה הכוכבת אמש. "הנה מתחילים שוב," צייצה יחד עם תמונה שלה עם בעלה ירון ושתי בנותיהם - אלמה בת ה-9 ומאיה בת ה-3 כשהם מלטפים את הבטן ההריונית. כוכבת "מוות על הנילוס" שעתיד לצאת בקרוב, הודיעה על החדשות המשמחות מספר שעות בודדות לאחר שהציגה את פרס הסרט הזר הטוב ביותר בטקס פרסי גלובוס הזהב, כשלא נראה אף סימן להריון מתחת לשמלת המיני הלבנה של ג'יבנשי.

החברים מהוליווד כמובן מיהרו לברך ובין שלל התגובות על הפוסט של גדות תוכלו למצוא תגובות מפרגנות ואוהבות של כוכבים כמו הילארי סוונק וג'ייסון מומואה, שותפה ל"ליגת הצדק" שכתב "מזל טוב אמאל'ה". התאריך המשוער עדיין לא פורסם אבל המעריצים כבר מתרגשים לצרף את השחקנית הישראלית לרשימת הלידות של השנה.

[*]

(גל גדות. צילום: רויטרס)

סיפורם של הג'ודוקא הישראלי והאיראני מגיע להוליווד

MGM ו'תדמור אנטרטיינמנט' רכשו את הזכויות הבלעדיות על סיפור חייהם של הג'ודוקאים אלופי העולם - סעיד מולאי, יליד איראן המייצג כיום את מונגוליה, ושגיא מוקי המייצג את ישראל. למרות האיומים עליו ועל משפחתו, סירב מולאי להיכנע לדרישת המשטר שאסר עליו להתמודד מול חברו. כתוצאה מכך, נאלץ מולאי לברוח מארצו ולחיות כפליט בגרמניה.

חברות ההפקה הכריזו אתמול כי יפתחו ביחד מיני סדרה עלילתית המבוססת על סיפור חייהם המרתק. הסדרה תלווה בסרט תיעודי על צמד האלופים, שנמצא כבר בשלבי הפקה. הפרויקט נעשה בשיתוף פעולה עם מולאי ומוקי, וכן עם איגוד הג'ודו העולמי. הסדרה תחשוף צילומים בלעדיים שטרם נראו עד כה וראיונות עם הספורטאים בנקודות השיא הדרמטיות בקריירה שלהם, כולל הרגעים שבהם נאלץ סעיד מולאי להימלט לגרמניה בשנת 2019, במהלך אליפות העולם בג'ודו בטוקיו.

״כבוד גדול עבורי להיות שותף בפרויקט הזה. זו הזדמנות נהדרת להראות שג׳ודו וספורט הם דרך מדהימה לפרוץ מחסומים. באמצעות הנסיבות שגיא הפך לחבר שלי ועוד אנשים רבים אחרים ברחבי העולם. אני ספורטאי ועכשיו אני גם אדם חופשי", אמר מולאי. מוקי הוסיף: "אנחנו רוצים להעביר את המסר שספורט הוא מחוץ לפוליטיקה ושכולנו משפחה אחת. כשסעיד ואני ניפגש בגמר, הניצחון הראשון יהיה החברות בינינו. אני באמת מאמין שבעזרת הפרויקט הזה, הניצחון השני יהיה ההבנה בין העמים שלנו".

[*]

האם כוכבת הארי פוטר פורשת ממשחק בגיל 30?

בשבוע שעבר אמר מנהלה של אמה ווטסון, שגילמה את דמותה של הרמיוני גריינג'ר בסדרת הסרטים המצליחה "הארי פוטר", כי הכוכבת מתכוונת ליהנות מההפסקה הגדולה שלקחה לעצמה. אותה אמירה לעיתון ה"דיילי מייל" גרמה לכולם לחשוב כי מדובר בהצהרה על פרישתה של ווטסון מעולם המשחק. כזכור, לא ראינו את הכוכבת יותר מדי על המסכים בשנים האחרונות ולפי דברי מנהלה היא מתכננת להמשיך בדרך הזו. רק שלא זו הדרך עליה דיבר. הוא פירט כי השחקנית הבריטית מעדיפה להתמקד במערכת היחסים שלה עם ארוסה- ליאו רובינטון. "אמה ירדה למחתרת, היא מתמקמת עם ליאו והם מנמיכים פרופיל. אולי היא רוצה משפחה". אך לאחר בהלה המונית בקרב המעריצים חזר בדבריו ותיקן: "הנמכת פרופיל ברשתות החברתיות ובמדיה, לא בקריירה".

האם לוסי הייל בזוגיות חדשה? לפי התמונות, נראה שכן

תמונות של עוד זוג פוטוגני במיוחד רצות ברשת וכדי שכולם יוכלו לקנא, לוסי הייל שאתם מכירים מ"שקרניות קטנות", יוצאת עם סקיט אולריך, aka האבא החתיך מ"ריברדייל", מה שגורם לחלק להרים גבה בקשר להפרש הגילאים של השניים. הייל בת 31 בעוד שאולריך בן 51, אבל לשניים זה לא מפריע ולפי חבריהם הם "מבלים הרבה זמן יחד".

תמונות של השניים מתנשקים לאחר דייט בלוס אנג'לס רצות ברשת, דבר שהציף את השאלה האם הם יחד או לא? "הם הכירו לאחרונה דרך חברים משותפים, זה יחסית חדש, הם יוצאים בערך כחודש" סיפר חבר משותף של השניים. "לוסי חושבת שסקיט מתוק וכובש, היא מעריכה מאוד את המסירות שלו כאבא", הוסיף החבר והתייחס לתאומים בני ה-19 של השחקן. השניים עדיין לא אישרו את הקשר, אבל בעידן הזה לא נתפלא אם בקרוב כבר נראה אותם משוויצים בקשר באינסטגרם.

[*]

שיילין וודלי ואהרון רוג'רס מאשרים את השמועות על האירוסים

לאחר שבשבועות האחרונים רצו שמועות רבות על אירוסיהם של כוכבת "אשמת הכוכבים" שיילין וודלי, והקווטרבק של קבוצת "הגרין ביי פקרס" אהרון רוג'רס אישרו השניים שהשמועות אכן נכונות. השחקנית דיברה על כך בראיון לתכנית האירוח של ג'ימי פאלון. "כן, אנחנו מאורסים", אמרה וודלי. "אבל עבורנו זה לא משהו חדש, זה מצחיק כי כולם מתחרפנים מזה עכשיו אבל אנחנו מאורסים כבר תקופה." ובכן, כוכב הפוטבול המפורסם אכן סיפר לאחרונה כי התארס, אך לא חשף למי.

כוכבת "מפוצלים" אף חשפה כי היא טרם זכתה לראות את ארוסה במשחק, בגלל מגבלות הקורונה. "נפגשנו בזמן משוגע, כל האצטדיונים היו סגורים אז עדיין לא זכיתי לראות אותו משחק. לא גדלתי עם ספורט, במיוחד לא ספורט אמריקאי". בכל מקרה, וודלי ידועה בהקפדה יתרה על שמירה של חייה הפרטיים בסוד, ולכן עדיין לא ידועים הפרטים הגדולים כמו היכן נפגשו ומתי, אבל אין ספק שהזוג נראה ונשמע מאושר בהחלט יחד.
כוכבת ה"מנדלוריאן" מאשימה את דיסני בבריונות

בחודש שעבר, השחקנית ולוחמת ה-MMA, ג'ינה קראנו, שיתפה סטורי בו השוותה בין היחס שמקבלים רפובליקנים ליחס שקיבלו היהודים בשואה. בעקבות הפרסום הנ"ל ופרסומים והתבטאויות דומות של הכוכבת בעבר, מעריצים רבים קראו לפיטוריה של קראנו, שנענו מהר מאוד על ידי חברת "לוקאספילם" שאחראית על הסדרה "המנדלוריאן".

"מדובר בהתנהגות בלתי מקובלת", התייחסו לכך בחברה. לדבריהם של דיסני ולוקאספילם, היא הוזהרה מספר פעמים בעבר על ההתנהגות שלה ברשתות החברתיות. קראנו לא נשארה חייבת, ובראיון לתכניתו של בן שפירו, הגנה על עצמה וקראה לדיסני "בריונים". "ראיתי את הבריונות שמתרחשת", אמרה השחקנית שמגלמת את דמותה של קארה דיון בסדרה. "אני מתכוונת להילחם. עברתי הרבה ועכשיו בבירור אני רואה שמדובר בבריונות. אני לא היחידה שחוותה את ההתנהגות הזו מהחברה, וזה ידוע".



החסידה הגיעה לביקור אצל מנדי מור וגם אצל כוכב "משחקי הכס"

קית' הרינגטון ורוז לזלי, הזוג הנשוי, ששיחק יחד בסדרת הלהיט של HBO, "משחקי הכס", קיבל לעולם את בנם הבכור ולפי מקורבים לזוג, "הם הכי מאושרים שיכלו להיות". הרינגטון שגילם את דמותו של ג'ון סנואו, ולזלי ששיחקה את ייגריט, אישרו את השמועות על ההיריון עם צילומים למגזין בריטי בשם "Make". השניים הידקו את הקשר בטירה סקוטית עתיקה אי שם בשנת 2018, לאחר 6 שנות זוגיות.

לרשימת האימהות מצטרפת גם כוכבת "החיים עצמם", מנדי מור, שילדה בשבוע שעבר את בנה הבכור ואפילו הספיקה לחשוף את שמו – גאס - בחשבון האינסטגרם. הסיבה לשם? הם גילו על ההיריון בחודש אוגוסט. "גאס הגיע" כתבה מור, "הבן המתוק שלנו, אוגוסט האריסון גולדסמית." ביחד עם תמונה של בנה התינוק. "הוא הגיע בזמן, התכוננו להתאהב בכל מיני דרכים שונות אבל זה מעבר לכל מה שיכולנו לדמיין". מור בת ה-36, הודיעה על ההיריון בחודש ספטמבר האחרון כשפרסמה תמונה שלה ושל בעלה, המוזיקאי טיילור גולדסמית', מחבקים את הבטן הגדלה.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית אמה ווטסון
 
חיפוש בארכיון 2011
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט