רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - הכוכבים מסתבכים ואיזה זוג מפורסם התגרש?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
איך קיט הרינגטון, ג'ון סנואו מ"משחקי הכס" בשבילכם, התחמק מדוח על מהירות? נתן ספוילר מהסדרה המצליחה שבה הוא משחק כמובן. הרינגטון התארח בתוכנית הלילה של ג'ימי פאלון ונידב מידע אודות ההימנעות המפתיעה שלו מעבירת תנועה. קיט סיפר שבדרך חזרה מהוריו עצר אותו שוטר על מהירות. השוטר אמר לו שיש לו שתי אופציות, או להתלוות איתו לתחנת המשטרה או לגלות לו אם ג'ון סנואו ימשיך להופיע בפרקים הבאים של הסדרה. מיותר לציין איזו אפשרות נבחרה: הוא בחר לספר לו שג'ון סנואו עדיין בחיים. המדור חושש שלשוטר יש סדר עדיפויות מדאיג ביותר.



תמונות מטושטשות ומפלילות מצביעות על משבר בזוגיות של אורלנדו בלום וקייטי פרי. האתר TMZ טוען בתמונות שפרסם כי ניתן לראות את בלום במפגש אינטימי במיוחד עם לא אחרת מאשר סלינה גומז. הכל קרה במסיבה לכבוד המופע שלה בלאס-וגאס. השמועות אודות החברות, המעבר לאפלטונית, של גומז ובלום כבר קיימות מהתקופה שלפני עידן קייטי פרי אז אולי יש היגיון בממצאים. פרי באותו הזמן הייתה בכלל בקליפורניה אבל היא מצאה לנכון להגיב בחשבון הטוויטר שלה על הפרשה עם לינק לפעילותו ההומניטרית המבורכת של בן זוגה בתוספת הערה שגורסת שכל עניין הבגידה הזה הוא קונספירציה מטופשת ואין סיבה להשקיע בו כל אנרגיה.

כנראה שאת הנישואים האלה גם כוחות על טבעיים לא יצליחו להציל - ג'יימס מק'אבוי ("אקס-מן") ואשתו אן-מארי דאף הכריזו על הפרדת כוחות. בהודעה רשמית לתקשורת מסרו: "בעצב רב הגענו להחלטה להתגרש. אנחנו נכנסים לתקופה הזאת עם חברות מתמשכת, אהבה וכבוד אחד כלפי השנייה ומתכוונים להמשיך להתמקד בדאגה וטיפול בבננו". השניים נישאו ב-2006 ובנם ברנדן נולד ב-2010.

[*] הזוג הסופר-סודי, שמקפיד לשמור בקנאות על פרטיותו, ריאן גוסלינג ואווה מנדז, הביאו עוד ילדה לעולם. הפלא קרה כבר בסוף אפריל אבל רק עכשיו נודע הדבר בעולם הבידור. אתר TMZ הערמומי השיג את תעודת הלידה של התינוקת ואיתה כל הפרטים, אבל הכי חשוב השם: אמאדה לי גוסלינג. אמאדה תהיה אחות חדשה לאזמרלדה גוסלינג בת ה-20 חודשים.

הדוגמנית והשחקנית רובי רוז, סטלה מ"כתום הוא השחור החדש, בחרה לבלות את אחד הערבים הפנויים שלה ביציאה עם חברים למסעדה בניו אורלינס אבל הדברים התפתחו קצת שונה מהצפוי. רוז הגיעה למסעדת "נולה" מלווה בפמליה שלה. לטענתה הקבוצה נאלצה להמתין בחוץ זמן רב כדי לשבת ולאחר מכן כשהזמינו צ'יפס לקח לו שעה להגיע והמנות האחרות שהזמינו בכלל לא זכו להיאכל כי עד אז הספיקו להעיף אותה ואת חבריה מהמסעדה. עובדי המקום מספרים שהשחקנית הקשוחה החלה לזרוק טוגנים על הברמן ומשם הדרך לדלת היציאה הייתה מהירה. רוז מצידה מדווחת שהברמן דיבר אליה בזלזול והתבדח בדבר היותה אלכוהוליסטית.

[*]

השכן של מיני דרייבר ("סיפורו של ויל האנטינג") תובע אותה על השלכת חפצים לשטח ביתו, בין השאר השלכת צנצנות אוכל לתינוקות מלאות בצבע שחור. כן, לא רק אתם רבים עם השכנים שלכם, גם המפורסמים. השכן, כך מסתבר, משפץ את ביתו וההתנהגות הפרועה של דרייבר פוגעת בהתקדמות הבנייה. עוד מספר השכן, שדרייבר מנעה מעובדי הבניין להיכנס למתחם היות והשניים חולקים את אותו שער חשמלי למבנה. למחלוקות בין מיני והשכן התובע יש היסטוריה של שנים: לפני שנה היא הוציאה נגדו צו הרחקה על שאמר לה שתלך להזדיין ותמות, לא לפני שנשף לה עשן סיגריות לפרצוף. ואם זה לא מספיק רק לפני כשבועיים מיני התפרצה עליו והזמינה משטרה כי משאית סחורה חסמה לה את החנייה.
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'יימס מקאבוי
השחקן/נית אינו מופיע בידיעות נוספות, נא בצעו חיפוש ב בארכיון לפי שם.
 
חיפוש בארכיון 2016
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט