רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

הוליווד בצל הקורונה: טום הנקס נדבק, סרטים נדחים ופסטיבלים מבוטלים

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הנגיף משפיע על כל תחומי החיים, בהם תעשיית הקולנוע: השחקן טום הנקס ואשתו נדבקו בנגיף במהלך צילומים באוסטרליה, שורה של פסטיבלי קולנוע בוטלו ברחבי העולם, סרטים גדולים כמו ג'יימס בונד ו"פיטר ראביט" נדחו, צילומי הסדרה החדשה של ליאור רז לנטפליקס בישראל נדחו אף הם וכך גם אירוע ההשקה של דיסני+ בלונדון
במהלך שלושת החודשים האחרונים, יותר מ-4,300 אנשים ברחבי העולם מתו מהנגיף הקטלני. יותר מ-121 אלף מקרים של זיהום וחשד להדבקות, ומיליונים שנמצאים בבידוד. ללא כל מרפא או חיסון ומספרים שעולים במהירות, נוצרה בהלה עולמית שגרמה למניות לצנוח, לבטל טיסות, אירועים ציבוריים ובעיקר גרמה למחסור גדול בג'ל לחיטוי ידיים ומסיכות לפנים, ולא, לא בגלל פורים. וגם הוליווד כמובן בין הנפגעים.

השחקן טום הנקס ואשתו ריטה ווילסון הצטרפו הבוקר לרשימת האנשים שנדבקו בנגיף הקורונה. השחקן זוכה האוסקר פרסם את ההצהרה בחשבונות האינסטגרם והטויטר שלו בבוקר, ומסר כי השניים שהו באוסטרליה ולאחר שחשו בשפעת קלה הלכו להיבדק ונמצאו חיוביים כחולים בנגיף. הזוג, שהיה באוסטרליה לצורך ההפקה של הביוגרפיה על הזמר אלביס פרסלי, שעתידה לצאת לאקרנים בחודש אוקטובר 2021, שיתף את החדשות עם 6.7 מיליון העוקבים שלו היום בבוקר.

"היי חבר'ה. ריטה ואני נמצאים באוסטרליה. הרגשנו מעט עייפים, התקררנו, וכאבים בגוף. לריטה היו צמרמורות קור שהתגברו ושפעת קלה. כדי לפעול בצורה הנכונה, כפי שהעולם צריך עכשיו, הלכנו להיבדק להמצאות נגיף הקורונה, ונמצאנו חיוביים," כתב כוכב "פורסט גאמפ" באינסטגרם. "ובכן, איך ממשיכים עכשיו? רשויות הבריאות הוציאו הנחיות שצריך לפעול לפיהן. אנחנו, משפחת הנקס, ניבדק, נהיה במעקב ונהיה בבידוד לאורך כל זמן שנתבקש. אין יותר מדי מה לעשות מלבד לפנות לזה בגישת 'יום אחרי יום', נכון? נמשיך לעדכן את העולם. תשמרו על עצמכם!" הנקס ואשתו הם המפורסמים הראשונים שהכריזו באופן פומבי על היותם חולים בנגיף הקורונה. בנם, צ'סט, מיהר להרגיע את ציבור המעריצים של הוריו בחשבון האינסטגרם שלו ואמר כי הוריו "לא כאלה חולים".

[*]

כחלק מההשפעות המרכזיות של הקורונה על עולם הקולנוע, פסטיבלי סרטים וסדרות ידועים ברחבי העולם בוטלו בעקבות איסורים על התכנסות המונית של אנשים. בין הפסטיבלים שבוטלו פסטיבל הסרטים השנתי של סאות'ווסט SXSW, "סיריס מאניה", פסטיבל הסדרות הצרפתי, פסטיבל הסרטים היהודי בסיאטל, פסטיבל הסרטים הדוקומנטריים שאמור היה להתקיים ביוון בוטל, פסטיבל הסרטים "רד סי" בערב הסעודית, פסטיבל הסרטים המפורסם של פראג ועוד פסטיבלים נוספים ברחבי העולם.

צילומים של פרויקטים גדולים נדחו, ביניהם גם צילומי הסרט החדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית", שאמורים היו להתקיים באיטליה בשלושת השבועות הקרובים. הצילומים נדחו בעקבות הוראות של המשטרה המקומית לבטל כל התאספות ציבורית. מנציג מטעם אולפני "פראמאונט" נמסרה הצהרה לגבי דחיית הצילומים: "מתוך אמצעי זהירות ודאגה לבריאותם של חברי הצוות והשחקנים, ומאמצי הכוחות המקומיים למנוע התאספות ציבורית כתגובה לאיום הקורונה, אנו נאלצים לדחות את שלושת שבועות הצילומים בוונציה של הסרט 'משימה בלתי אפשרית:7'. בזמן ההפסקה הזו אנו מודעים לדאגות הצוות ולכן מאפשרים להם לחזור הביתה עד לחידוש הצילומים". אחרי שנודע כי הפרמיירה של סרטו החדש של ג'יימס בונד בשנגחאי נדחתה, החליטו המפיצים לדחות את צאת הסרט מחודש אפריל בשבעה חודשים עד לתאריך 12 בנובמבר בתקווה שעד אז הפאניקה סביב הנגיף תיבלם. כמוהו כנראה יידחה גם הסרט "מולאן" שעדיין לא ברור אם הפצתו שמתוכננת לחודש הקרוב תצא כפי שנקבע. אל בונד הצטרף אתמול סרט הילדים "פיטר ראביט 2", שהיה אמור לצאת בסוף מרץ ויציאתו נדחתה לאוגוסט.



גם צילומי הסדרה "פלקון וחייל החורף" בפראג הוקפאו עד להודעה חדשה. הסדרה המצופה של דיסני+, עתידה להיות הפרויקט הראשון של "מארוול" בפלטפורמה החדשה. הצילומים החלו בפראג בתחילת מרץ אך לאחר החלטה של האולפנים, ההפקה תוקפא והצוות יחזור לאטלנטה. זוהי לא הפעם הראשונה בה נדחים צילומי הסדרה, בחודש ינואר האחרון נעצרו הצילומים בפורטו ריקו בעקבות רעידת אדמה חזקה. נכון לעכשיו עדיין לא ידוע האם העיכוב ישפיע על תאריך יציאת הסדרה. לא רק על סדרות המקור שלה משפיעה התפשטות הנגיף, דיסני+ ביטלה את אירוע ההשקה שלה בלונדון בתחילת מרץ. האירוע אמור היה לחגוג את ההפצה של הפלטפורמה ברחבי אירופה ולהציג חומרים אקסקלוסיביים והפקות חדשות יחד עם הופעות אורח של כוכבים.

גם נטפליקס לא מצליחה לברוח מהקורונה. צילומי הסדרה "טייפון" של יוצרי פאודה, ליאור רז ואבי יששכרוב הופסקו עד להודעה חדשה. הצילומים היו אמורים להימשך כשבועיים ברחבי הארץ. בנוסף צילומי סדרת הנוער "ריברדייל", נעצרו גם הם בעקבות מגע של אחד מאנשי הצוות עם אדם שאובחן כחולה קורונה.

אולפנים רבים הכריזו שמעכשיו התכניות יצולמו ללא קהל, וביניהן "בוקר טוב אמריקה", "לייב עם קלי וריאן", "ג'אפרדי" ותכניות נוספות. בתי קולנוע במקומות כמו סין ואיטליה הכריזו על הפסקה מוחלטת של הקרנות וסגירת בתי הקולנוע עד להודעה חדשה, בישראל לעומת זאת בתי הקולנוע יפעלו במתכונת רגילה, אך יבצעו התאמות להנחיות משרד הבריאות.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית טום הנקס
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט