רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: המסוורת' לוקח הפסקה ממשחק וכוכבת "סקס והעיר" בישראל

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: שרה ג'סיקה פרקר בביקור בארץ הקודש, כריס המסוורת' לוקח הפסקה ממשחק לשנה, רוני דואני מגיעה בהריון מתקדם לפרמיירה של "מבצע שלאגר", אהוד ברק ואהוד אולמרט נפגשים בהקרנה של "דיין: המשפחה הראשונה" ומיקי חיימוביץ מגיעה אליה עם בן זוג חדש, פסטיבל קולנוע דרום נפתח בהקרנת בכורה של "המוסד" בנוכחות דיוויד צוקר וגילה אלמגור ויעקב אגמון התחתנו בפעם הרביעית
כוכבת "סקס והעיר הגדולה" בביקור בארץ הקודש

השחקנית שרה ג'סיקה פרקר נחתה ביום שישי האחרון אחר הצהריים בנתב"ג לביקור עם חברה בארץ. לאחר שישנה מספר לילות במלון במרכז תל אביב, חרשה את הרחובות, בילתה במסעדות וברים טרנדיים ונהנתה לפגוש ישראלים נלהבים, הכוכבת לא ויתרה גם על סיור בעיר הקודש ונסעה לירושלים מוקפת בפמליה שלה וכמובן בצלמי הפפראצי שדאגו לתעד כל רגע שלה בעיר. הכוכבת הגיעה לרחבת הכותל, הניחה פתק בכותל, הסתובבה באתרים הקדושים וערכה סיור בין השווקים של העיר העתיקה.

[*]

(שרה ג'סיקה פרקר. צילום: רויטרס)

כריס המסוורת' לוקח הפסקה ממשחק לשנה

לאחר שנה מוצלחת במיוחד לכריס המסוורת' עם שובר קופות כמו "הנוקמים: סוף המשחק" ורגע לפני "גברים בשחור: אינטרנשיונל", הכוכב הודיע כי ייקח הפסקה של שנה מהוליווד כדי להתמקד במשפחתו ולבלות יותר זמן בביתו באוסטרליה עם אשתו, השחקנית אלזה פטקי ושלושת ילדיהם. בראיון למגזין אוסטרלי אמר "השנה כנראה לא אצלם שום דבר. אני רק רוצה להיות בבית עכשיו עם הילדים שלי. הם בגיל מאוד קריטי וחשוב, הם עדיין צעירים אבל הם שמים לב שאני נמצא פחות מהרגיל".

הכוכב בן ה -35 מודה על כך שהוא נמצא במקום שבו הוא יכול "לשבת לאחור וליהנות" מהצלחתו. הוא אמר: 'אני לא מתכוון לצלם דבר השנה, יש לי כמה סבבי עיתונאות ודברים כאלה או אחרים אבל אני מתכוון בעיקר להיות בבית וליהנות." עוד הוסיף" "אם היית חוזר עשר שנים ושואל אותי מה יהיה תרחיש החלומות שלי, זה סוג של מה שקורה עכשיו. עכשיו אני יכול לשבת לאחור, ליהנות ולהעריך את זה, ולהפסיק לרדוף אחרי סרטים". גם כאשר יחזור לעבודה, המסוורת' לא רוצה להתרחק מדי מהבית. "היום, אחד הדברים הכי חשובים לי זה המיקום. הילדים שלי כולם עכשיו בבית הספר ואנחנו נטועים באוסטרליה, זה נהיה קשה יותר לעזוב".

[*]

רוני דואני מגיעה בהריון מתקדם לפרמיירה של "מבצע שלאגר"

ביום ראשון התקיימה הקרנת הבכורה לקומדיית הקיץ החדשה "מבצע שלאגר". להקרנה, הגיעו כל כוכבי הסרט הישראלים ונפגשו שוב לראשונה מאז הצילומים שהתקיימו לפני כשנתיים. שתי הכוכבות הראשיות של הסרט, מורן רוזנבלט ומירב פלדמן, שהגיעו ראשונות זכו להכיר את שגריר אוסטריה בישראל מר מרטין וייס ואשתו סוזי, שכן מדובר בקו-פרודוקציה ישראלית אוסטרית ונציגי השגרירות נכחו באירוע. אחריהן גם הגברים, זהר ליבה וקובי פרג' זכו למפגש דיפלומטי לצד אחד ממפיקי הסרט אברהם פרחי. עוד הגיע להקרנה דני שטג המגלם אלוף בצה"ל, ואחרונה חביבה, הגיעה רוני דואני בהריון מתקדם לפרגן לחברה שלה, תסריטאית הסרט מעיין עוז.

[*]

(בתמונה: מורן רוזנבלט, זהר ליבה ומירב פרידמן בפרמיירת "מבצע שלאגר". צילום: איציק בירן)

אהוד ברק ואהוד אולמרט נפגשים בהקרנה של "דיין: המשפחה הראשונה" ומיקי חיימוביץ מגיעה עם בן זוג חדש

אמש (שלישי) נערך בסינמטק ת"א אירוע ההשקה לסדרה התיעודית החדשה של ערוץ yes דוקו- "דיין: המשפחה הראשונה", על משפחת האצולה הישראלית, שיצרה העיתונאית ענת גורן. את בני משפחת דיין ייצגו באירוע אביב גפן עם אמא נורית, ליאור דיין עם אשתו רוני זילבר, והבן-דוד סער דיין.

כל הברנז'ה הגיעה לפרגן לענת גורן ולבן זוגה, רביב דרוקר: ח"כ הטרייה מיקי חיימוביץ' הייתה צמודה כל הערב לבחור מסתורי, סיון כהן- סבן, רפי רשף ונורית גלרון, מיקי רוזנטל, ירון לונדון, ברוך קרא, חן ליברמן, אמנון לוי, רזי ברקאי, מנכ"ל ערוץ 13 יוסי ורשבסקי, שי גל ואשתו, גיא זהר, שתי הצ'ילבות הפוליטיות וראשי הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אהוד ברק עם נילי פריאל ואפילו הסקסולוג דניאל דריי ובת זוגו סיון גורן, אחותה של ענת גורן. אביב גפן הפתיע את הנוכחים וסיפר שלשושלת דיין הענפה שייכות גם שתי נשים שלא ידענו שהן חלק מהמשפחה הרחוקה- העיתונאית אילנה דיין, וגם השחקנית תיקי דיין.

[*]

(מיקי חיימוביץ ובן הזוג החדש. צילום: רפי דלויה)

פסטיבל קולנוע דרום נפתח בהקרנת בכורה של "המוסד" בנוכחות דיוויד צוקר

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי נפתח השבוע בשדרות עם 120 סרטים ישראלים, קצרים ופרויקטים של בית הספר במכללת ספיר, 30 סרטים בינלאומיים, 5 בכורות ארציות ועולמיות בחמישה ימים. הפסטיבל נפתח בהקרנת בכורה של "המוסד", סרטו החדש של אלון גור אריה, בהפקת סרטי יונייטד קינג ודרומהפקות. בין הכוכבים שכבשו את רחבת סינמטק שדרות היו צחי הלוי, עדי הימלבלוי, עומר מילר, תומר שרון, טל טירנגל. אורח מכובד המיוחד היה הבמאי ההוליוודי הנודע דיוויד צוקר ("טיסה נעימה", "האקדח מת מצחוק"), שליווה אמנותית את הפרויקט וראיון עמו יפורסם בקרוב באתר.

[*]

(עומר דרור, טל טירנגל, עדי הימלבלוי, צחי הלוי, דיוויד צוקר ותומר שרון בפתיחת פסטיבל קולנוע דרום. צילום: דניאל דקל)

גילה אלמגור ויעקב אגמון התחתנו בפעם הרביעית

שחקנית הקולנוע והתיאטרון גילה אלמגור ארגנה לה ולבן זוגה יעקב אגמון (90) חתונה רביעית ללא ידיעתו. הכוכבת הזמינה את בני משפחתה והחברים הקרובים למסעדת פאסטל במוזיאון תל אביב במטרה לחגוג את יום הולדתו ה-90 של בעלה, אך כשהגיעו האורחים זכו כולם, כולל בעלה, לחתונה בהפתעה. אל דאגה, אגמון שבר את הכוס על פי המנהג. ואלמגור לבשה שמלת כלה בעיצובו של אריאל טולדנו. הזוג המלכותי של התיאטרון הישראלי נישא בשנת 1963, כלומר לפני 56 שנים.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית כריס המסוורת'
 
חיפוש בארכיון 2012
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט