רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: רייצ'ל מקאדמס בהריון וג'רארד באטלר נפרד

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: רייצ'ל מקאדמס מצפה לילד שני, ג'רארד באטלר נפרד מחברתו אחרי 7 שנות זוגיות, כוכבת "גלי" דיאנה אגרון ובעלה מתגרשים, סופיה ורגרה נגררת למחלוקת סביב אלן דג'נרס, כוכבת "מחלקת גנים ונוף" אוברי פלאזה חושפת שסבלה מ"תסמונת המתחזה" וקריסטין בל מספרת על תאונת האופנוע שעבר בעלה השחקן דקס שפרד
רייצ'ל מקאדמס מצפה לילד שני!

השחקנית רייצ'ל מקאדמס נראתה כשהיא מסתובבת בלוס אנג'לס בזמן שהיא עושה מספר סידורים וביניהם, טיול קצר לחנות לבגדי תינוקות כשהיא לובשת שמלת משי בצבע אפרסק שמראה את הבטן ההריונית. כוכבת "היומן" בת ה-41 השלימה את הלוק עם זוג סנדלים ומסיכת פנים שחורה תוך שהיא שומרת על הנחיות הנגיף שממשיך להשתולל ברחבי ארה"ב.

השחקנית ובן זוגה התסריטאי, ג'יימי לינדן, הפכו להורים לבנם בן השנתיים, אותו קיבלו לעולם באפריל 2018. מקאדמס לא משתפת תמונות של בנה ומשוחחת עליו לעתים רחוקות בראיונות. היא דיברה עליו לראשונה בחודש נובמבר של שנת 2018, כשסיפרה עליו בראיון ל"סאנדיי טיימס". "זה הדבר הכי טוב שאי פעם קרה לי, ברצינות," אמרה כוכבת "ילדות רעות". "אנשים אומרים שהחיים שלך כבר לא שלך יותר, אבל היו לי 39 שנים שלי, כבר נמאס לי ממני, וכל כך שמחתי להעביר את הפוקוס לבן אדם אחר".

"חיכיתי הרבה זמן להיות אמא," המשיכה, והוסיפה שאין לה חרטות על כך שהפכה לאם בשלב יחסית מאוחר של חייה. "העניין פה זה איך שזה קרה," אמרה. "ולא רציתי לעשות את זה לפני שזה היה הזמן המתאים." לאחרונה השחקנית אף סיפרה למגזין "Entertainment Tonight" על כך שזכתה להביא את בנה לצילומי הסרט "תחרות הזמר של האירוויזיון: סיפורה של פייר סאגה". "הוא לא יזכור את זה בכלל אבל אני מרגישה שזה אולי ייחקק באישיות שלו מעט. אז זה היה נחמד שהייתה לנו הזדמנות לטייל," הסבירה. עדיין לא ידוע באיזה שבוע של ההריון היא נמצאת, אך הדבר אינו מפתיע את המעריצים כיוון שגם את ההריון של בנה הראשון שמרה בסוד ולא הוציאה אף הודעה או פרסום רשמי בנושא.

[*]

ג'רארד באטלר חוזר לשוק לאחר שנפרד מבת זוגו ב-7 השנים האחרונות

למרות ששנת 2020 מוכיחה לנו כל יום מחדש כמה נוראית היא יכולה להיות, ישנם רגעים שגורמים לנו לתהות 'אולי לא כל השנה הזו גרועה'. אחד הרגעים האלה, זו הידיעה על הפרידה של כוכב "המטרה: הבית הלבן" מבת זוגו בשבע השנים האחרונות, מורגן בראון. השחקן הסקוטי בן ה-50, קושר לראשונה למעצבת הפנים בת ה-49 בשנת 2014 ומאז נפרדו וחזרו עשרות פעמים. אבל כעת מקורות מספרים שהם החליטו להיפרד סופית. "הם מתמודדים עם זה בבגרות" הוסיפו המקורות, והסבירו שהכוכב התקשה להתמודד עם הרעיון של נישואים ולהתמסד, בעיקר בגלל הלו"ז הצפוף שהיה לו.

כוכבת "גלי" דיאנה אגרון ובעלה מתגרשים

מזל טוב לשנת 2020 שעשתה זו שוב וגרמה לזוג נוסף להכריז על פרידה. הפעם, מדובר בכוכבת "גלי" דיאנה אגרון וווינסטון מארשל, הגיטריסט של "ממפורד אנד סאנז", שנפרדו אחרי שלוש שנות נישואים. לפי מקורבים לשניים, בזמן שהזוג עדיין היה טכנית נשוי, הם "חיו בנפרד כל שנה שעברה" והוסיפו כי "דיאנה יוצאת עם אנשים," ולכן סיפור הגירושים היה השלב הסופי בתהליך שהחל כבר מזמן. השניים עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה בחשבון האינסטגרם ולא פרסמו על הפרידה, אך מצד שני הם לעולם לא היו פומביים בכל הנוגע לזוגיות שלהם. דיאנה ו-ווינסטון נישאו בטקס פרטי במרוקו בשנת 2016 ובאותו הזמן, מקורבים של דיאנה סיפרו כי הוא "הבחור הכי נחמד שיש ומתייחס לדיאנה כמו נסיכה. הוא מטיס את המשפחה שלה לכל מקום ונחמד לחברים שלה". סיבת הפרידה עדיין לא לגמרי ברורה אבל נראה שהיא מה שנכון לשניהם.

[*]

סופיה ורגרה נגררת למחלוקת סביב אלן דג'נרס

למי מכם שעדיין לא שמע, בשבועות האחרונים מתחוללת סערה סביב מנחת הטלוויזיה אלן דג'נרס על כך שהתכנית שלה מהווה "מקום עבודה רעיל", לפי דברי העובדים. אנשים רבים שעובדים על הסט של תכנית האירוח המצליחה החלו להתוודות על בריונות, התעללות וגזענות שהם חוו על הסט. אלן הגיבה מאז על כך שהטענות לא נכונות לחלוטין, אך השיח מתרחב ומתחיל לערב גם את הכוכבים הגדולים.

הפעם זו הייתה סופיה ורגרה שנגררה למחלוקת הזו בניגוד לרצונה. בעקבות העדויות השונות שצצו, אנשים החלו לשתף שוב קליפים מהתכנית, כשאחד מהם יצר הרבה מאוד שיח וכולל ראיון של המנחה עם השחקנית סופיה ורגרה. כוכבת "משפחה מודרנית" ידועה בזכות המבטא המוגזם שלה והאנגלית הקלוקלת שכובשים את לב הקהל בקלות. בסרטון שרץ ברשת, אלן לועגת למבטא של ורגרה וליכולת שלה לדבר אנגלית. "היית ב'משפחה מודרנית' במשך עשור והמבטא שלך רק נהיה גרוע יותר. איך זה אפשרי?" שאלה באחד הראיונות. באחר היא אמרה "האנגלית שלה השתפרה אני חייבת לומר," סופיה ניסתה להעביר את זה בצחוק והצביעה על שותפתה לסרט "מרדף לוהט", ריס וית'רספון ושאלה "האנגלית שלה?".

הקליפים הללו בהחלט לא תורמים לעמדה של אלן במחלוקת, אך סופיה הסבירה שאלן לא הייתה פוגענית מבחינתה. "שתי קומיקאיות נהנות אחת עם השנייה בשביל לבדר. מעולם לא הייתי הקורבן חבר'ה, תמיד הבנתי את הבדיחה ולקחתי חלק בה," צייצה בחשבון הטוויטר שלה בצירוף אחד הסרטונים מהראיון. מלבד התגובות הללו, התכנית עדיין נמצאת תחת חקירה ועבודתה של אלן עומדת בסיכון. מגזין "וראייטי" דיווח שאחד המפיקים של התכנית, אד גאלויין, עתיד לצאת מתפקידו ומאולפני האחים וורנר.

כוכבת "מחלקת גנים ונוף" אוברי פלאזה חושפת שסבלה מ"תסמונת המתחזה"

קשה לדמיין מישהי אחרת מאוברי פלאזה עושה את התפקיד של אפריל בסדרה "מחלקת גנים ונוף". אף אחת אחרת לא יכלה לגנוב את ההצגה עם הקסם שלה והכימיה המופלאה עם כריס פראט. אך בניגוד למה שכולם חשבו, היא לעולם לא חשבה שתקבל את התפקיד וקראה לעצמה "מתחזה" בתחילת הצילומים.

השם המקורי של אפריל בתכנית של רשת "NBC" היה אוברי, אך למרות צירוף המקרים שכולם אמרו שהיה סימן לכך שהיא הבחורה המושלמת לתפקיד; היא סירבה להאמין לכך והמשיכה לומר שהיא לא מספיק טובה כדי להיות בתכנית. לאחר שפוטרה מעבודתה כמלצרית, פלאזה הגיעה למה שהגדירה אז כנקודת השפל. בראיון ל"Off Camera" היא אמרה ש"לא היה לה מושג מה היא עושה". ואז הגיע התפקיד ששינה את חייה, אך היא חשפה השבוע שהרגישה כ"הונאה מוחלטת". "שמרתי על פרופיל נמוך, ניסיתי להשמיע את קולי כמה שפחות. הייתי בטוחה שהם הולכים לגלות שאני תרמית מוחלטת בכל רגע ואין שום סיבה שאהיה בטלוויזיה".

מאז ההתחלה הקשה, הרבה השתנה והכוכבת קיבעה את מעמדה כאחת השחקניות הכי מצחיקות בתעשייה והשבוע אף ערכה הקרנת דרייב אין לסרטה משנת 2017 "השעות הקטנות" תוך שמירה על ההנחיות. פלאזה הגיעה יחד עם בן זוגה, שכתב וביים את הקומדיה הרומנטית משנת 2017. השניים, שנמצאים בזוגיות משנת 2011, בילו בהקרנה עם חבריהם- דייב פרנקו ואליסון ברי, פרד ארמינסן וקייט מיקוצ'י שמשחקים גם הם בסרט.

[*]

קריסטן מעדכנת על המצב הבריאותי של בעלה

לאחר תאונת האופנוע של השחקן דקס שפרד בשישי האחרון, שיתפה כוכבת "המקום הטוב" קריסטן בל סלפי של השניים על הספה כששפרד מחזיק קרח על הכתף. "אבא בריא ושלם ומחלים בביתו. תודה לכולם על האיחולים ולצוות הרפואי המדהים שעזר למשפחה שלנו!", כתבה השחקנית בפוסט שכלל גם צילום רנטגן של כתפו של שפרד. בל גם הוסיפה: "לאלו מכם השואלים, הוא עבר תאונה בשישי האחרון וריסק את הכתף שלו, שבר את הזרת ו-4 צלעות". מוקדם יותר השבוע, שיתף השחקן בן ה-45 בפודקאסט שלו על התאונה והניתוח שצריך לעבור. "עברתי ליד 6 בחורים במסלול מירוץ ובלמתי מאוד חזק, ואז מישהו פנה לעברי באופן חוקי לגמרי, חשבתי שאני אספיק לזוז אבל כבר בלמתי כל כך חזק שלא יכולתי לעשות כלום".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית רייצ'ל מקאדמס
 
חיפוש בארכיון 2014
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט