רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - אווה מתארסת, ליאו כמעט מת ופייסי מתגרש?

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע המדור באווירת חג חורפית והכוכבים חוגגים. אווה לנגוריה כבר לא נואשת, כריסטינה מתרסקת, ליאו מתרפק וזוג מתפרק.

עקרת הבית הנואשת אווה לונגוריה התארסה, וזאת הולכת להיות החתונה השלישית שלה. הכוכבת העלתה תמונה שלה לאינסטגרם עונדת את טבעת האירוסין עם הכיתוב "מאורסת". הצעת הנישואים התרחשה בדובאי והחתן לעתיד עונה לשם חוזה אנטוניו בסטון. למי שלא עוקב, אווה וחוזה מנהלים זוגיות מזה שנתיים. חוזה הוא איש עסקים, יותר נכון נשיא חברת המדיה הדרום אמריקאית "טלביזה". השחקנית בת ה-40 הייתה נשואה בעבר לכוכב הכדורסל טוני פארקר ולשחקן אופרת הסבון "בית חולים כללי" טיילר כריסטופר. שיהיה במזל.

[*]

צרות בגן עדן, האם אחד הזוגות היציבים של הוליווד עומד לפני פרידה? ג'ושוע ג'קסון המוכר לכם כפייסי מ"דוסון קריק" והשחקנית ממוצא גרמני דיאן קרוגר ("ממזרים חסרי כבוד") אמנם לא נשואים, אבל יוצאים ביחד כבר כמעט עשור. לדברי מספרי אתרי רכילות עדי ראייה מוכנים להישבע שראו את השחקנית מתנשקת בלהט עם כוכב "המתים המהלכים" נורמן רידוס בבר ניו יורקי. אחד מיושבי הבר תיאר זאת כך: "הם צחקו ונראו נהנים מאוד, בשלב מסוים דיאן קמה מהכיסא שלה וכרכה את רגליה סביבו, הם התמזמזו אחד מעל השני והחזיקו ידיים. היא הייתה יותר אגרסיבית ממנו". מקורבים של השניים מכחישים את הטענות ומתעקשים שדיאן וג'ושוע מאה אחוז ביחד.

מסיבת כריסמס עם חברים היא סיבה טובה להשתחרר קצת, במיוחד כשזאת המסיבה של יוצר "איש משפחה" ו"טד" סת' מקפרלן, תשאלו את כריסטינה אגילרה. לדברי ה"דיילי מייל" מקפרלן תכנן לעשות מחווה ליום הולדתו ה-100 של פרנק סינטרה ולשיר את להיטיו עם האורחים המפורסמים. כשביקש מאגילרה להצטרף אליו ולזמרת מייגן טריינר לעלות לבמה היא סירבה, הוא התחנן אבל היא לא הסכימה. מתברר שהזמרת שתתה יותר מדי עד כדי כך שלא הייתה מסוגלת בכלל להופיע. "היא הייתה מבולבלת לגמרי, בנוסף היא כמעט נפלה לתוך עץ מקושט". בדרך החוצה מהמסיבה אגילרה, שהייתה על עקבים גבוהים במיוחד, נעזרה בבן זוגה וידידה על מנת שלא למעוד שוב. אגב, ב-2011 נעצרה אגילרה בלוס אנג'לס בחשד לשכרות בציבור אבל לא הורשעה. הקריירה של שיה לה באף כאומן פרפורמנס לא עוצרת. השחקן, שלאחרונה עסוק מתמיד בפרויקטים אמנותיים אוונגרדיים, ממשיך ביצירה חדשה. הפעם לה באף קרא לאנשים להתקשר אליו ואל עמיתיו למיצג, השחקן פרסם מספר טלפון שבו כל אחד יכול ליצור איתו קשר ולשאול אותו כל העולה על רוחו. השיחות התקיימו במשך ארבעה ימים בחלל גלריה ותוך כדי הועברו בשידור חי לצפייה ישירה ברשת. המדור ניסה לחייג לשיה אבל הוא ניתק לו בפרצוף. ובצדק.

[*]

ליאונרדו דיקפריו כבר לא ילד ועבר לא מעט בחייו, לכן הוא חשב שזה זמן טוב לשתף את העולם עם רגעים שהיה קרוב מאוד למוות. בראיון למגזין Wired סיפר על שלושה רגעים כאלה. כשביקר בדרום אפריקה כריש לבן נכנס לתוך הכלוב שלו, "החלק העליון בכלוב פתוח ופיזרו במים דגי טונה לכריש, לפתע הגיע גל והעיף את הטונה למעלה, אז הכריש הכניס חצי מהגוף שלו לתוך הכלוב. הוא היה במרחק זרוע מהראש שלי, האנשים במקום אמרו שהם לא ראו דבר כזה בשלושים שנים שהם עובדים שם". ואם זה לא מפחיד מספיק בטיסה לרוסיה אחד המנועים של המטוס עליו היה התפוצץ ועלה באש לנגד עיניו, "הייתי היחיד שהסתכל החוצה וראה את הפיצוץ על הכנף. זה היה מטורף, הטייסים דוממו את המנועים לכמה דקות, והפעילו את המנועים הרזרביים. אף אחד על המטוס לא אמר כלום, התחושה הייתה סוריאליסטית לחלוטין. עשינו נחיתת חירום בJFK-".

והייתה גם צניחה חופשית שהשתבשה: "קפצנו והמצנח הראשון לא נפתח אז המלווה שהיה איתי חתך אותו, לא ידעתי שיש עוד מצנח והייתי בטוח שאנחנו הולכים למות, הוא ניסה לפתוח את המצנח הנוסף וגם הוא לא נפתח, הוא ניער אותו וניער אותו תוך כדי שאנחנו צוללים באוויר, בינתיים אני רואה את חברים שלי קילומטר מעלינו. בסוף הקשר במצנח הותר. החלק המצחיק היה שאחרי שראיתי את כל חיי חולפים לפני הוא אומר לי שיכול להיות שאשבור את שתי הרגליים כשנגיע למטה כי הגענו למהירות גבוהה מדי". העיקר שליאו בחיים. לפי הביקורות הסרט החדש בו הוא מככב, "האיש שנולד" מחדש", עשוי לזכות אותו באוסקר הראשון שלו. בלי עין הרע.

[*]
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ליאונרדו דיקפריו
13/11/2014 13:50:42דיקפריו חוגג 40
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט