רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret - מדור רכילות הכוכבים החדש של אתר "סרט"

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הרכילות השבועי החדש של לירן בלאו באתר Seret יוצא לדרך והשבוע על הפרק: צ'ארלי שין מפתיע עם גילוי לגבי מצבו הרפואי והריקושטים לא מאחרים לבוא, ג'ניפר לורנס במחאה על המשכורת, ג'סטין ביבר מרגיש בודד בעקבות מותה של איימי, קייט בקינסייל מתגרשת, פמלה אנדרסון מחלימה ועוד מעשיות.

היא ידועה כאחת השחקניות הפופולאריות של התקופה ומקבלת צ'קים שמנים על סרטי "משחקי הרעב" אבל ג'ניפר לורנס היא לא אחת שתשתוק. לורנס יוצאת נגד הפער בין גברים לנשים בשכר לשחקנים. בראיון לדיאן סוייר היא מבקשת להיאבק בתופעה ולא לקבל אותה על אף ההשלכות מצד החברה, "זה משהו שאני אשמח לראות משתנה" אמרה. קולגה אחרת שלה, קייט ווינסלט, חושבת אחרת והגיבה לדברים בצורה קצת פחות אוהדת. לBBC סיפרה, "אני לא אוהבת לדבר על כסף. זה גס-רוח, אולי זה מפני שאני בריטית" עקצה, "לדעתי זהו לא דיון שיש לעשות באופן פומבי, זה מרגיש לי מוזר" הוסיפה. נשמעת כמו תחילתה של ידידות מופלאה.

הבריטית היפה קייט בקינסייל ובעלה נפרדים. בקינסייל בת ה-42 הייתה נשואה לבמאי לן וייסמן במשך 11 שנים, כשהשניים הכירו על סט סרטם המשותף "מלחמת האופל". לקייט יש ילדה בת 16 ממערכת יחסים קודמת עם השחקן מייקל שין. הסיבה לפרידה הייתה "לוחות זמנים בעייתיים", שהובילו להתרחקות של השניים בחודשים האחרונים. מקורב לזוג סיפר שקייט לא מעוניינת כרגע בהכרות חדשה ובעיקר רוצה להתמקד בעבודה ובגידול בתה. בנוסף דיווחים טוענים שווייסמן כבר מתנחם בזרועותיה של דוגמנית אינסטגרם בת 24 המתהדרת בשם סי-ג'יי פרנקו. בהצלחה לכולם.

[*]

"איימי", הסרט הדוקומנטרי העוקב אחר חייה ומותה של הזמרת המוכשרת איימי וויינהאוס, השאיר רושם על ג'סטין ביבר והעלה בו תובנות. למגזין NME סיפר ביבר בן ה-21 שהוא חש הזדהות עמוקה עם המצב הנפשי של איימי. "אני מרגיש בדיכאון כל הזמן, אני מבודד. אנשים רואים רק את הצד הזוהר של הפרסום אבל הם לא מכירים את הצד השני". ג'סטין התרגש מהסרט ובכה ממנו "יכולתי לראות מה התקשורת עשתה לה, איך היא התייחסה אליה". ואין כמו ביבר להבין זאת כמי שנכווה מספר פעמים מהתקשורת על ההתנהגות השנויה במחלוקת שלו. שיה לה-באף ממשיך לפלרטט עם עולם האמנות. לה-באף לקח חלק בפרויקט אמנותי, שיש שיאמרו מגלומני משהו, שבו במשך 72 שעות ברצף הוא צולם באולם קולנוע מלא צופים צופה בסרטיו לאורך הקריירה מסרטו החדש ביותר ועד לסרטו הראשון. הצילומים הועברו בשידור חי לגולשים באתר הפרויקט. ברגעים מסוימים ניתן היה לראות את הכוכב מנמנם בזמן ההקרנה של שובר הקופות "רובוטריקים" בו הוא משחק בתפקיד הראשי, לא מפני שהיה עייף לטענתו, אלא כי זה היה בלתי נסבל עבורו לצפות בעצמו. לה-באף סיפר שהוא ניגש לפרויקט בשנאה עצמית גדולה ובפחד שלא אוהבים אותו אבל החוויה רק חיזקה אותו וגרמה לו להרגיש חיבור ותמיכה מהסביבה.

[*]

עדכונים בזירת צ'ארלי שין. השחקן הפרובלמטי הודיע על היותו נשא HIV והרוחות מסרבות לשכוך. שין, שידוע כפלייבוי סוער, מסר כי שילם מיליוני דולרים לבנות זוג מזדמנות על מנת שיישמרו על הסטטוס הרפואי שלו בסוד. עוד אמר שהוא דאג ליידע את כל הפרטנריות שלו שהוא נושא את הנגיף לפני ששכבו (לינדסי לוהן יודעת???). אחת שלא ידעה כנראה היא האקסית שלו, כוכבת הפורנו ברי אולסון, שקראה לשין שקרן בתוכניתו של האוורד סטרן. עם זאת אולסון מיהרה להבהיר שהיא לא נושאת את הנגיף, על אף ששכבה עם שין ללא אמצעי הגנה. אז מי כאן השקרן?

ולחדשות טובות יותר, אם כבר בבריאות עסקינן, פמלה אנדרסון החלימה מהפטיטיס סי. כוכבת "משמר המפרץ" בת ה-48 נדבקה במחלה בעת שחלקה מחט קעקועים עם בעלה לשעבר המתופף טומי לי. לי מסתבר לא חשב שזה רעיון טוב לומר לאשתו שיש לו צהבת ואנדרסון נדבקה. פמלה חשפה ב-2002 שהיא נשאית, המחלה נחשבה חשוכת מרפא אבל כרונית, כיום אחרי טיפול חדש שניסתה היא מיהרה להכריז באינסטגרם, בצירוף תמונת עירום כמובן, שהיא חופשייה והחלימה כעבור 16 שנים.

וחדשה משמחת אחרונה - הזוג הטלוויזיוני ג'ניפר גודווין וג'וש דאלאס מצפים לילד נוסף, אח לאוליבר בנם המשותף. גודווין ודאלאס הכירו על סט הסדרה "עד עצם היום הזה" ונשואים יחד מאפריל 2014. מזל טוב לשלגיה והנסיך!
לירן בלאו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית קייט וינסלט
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט