רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילויות (הבלונדיני) של שרון גל

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
טוב, אני לא ממש יודעת מה קורה שם עם בראד פיט וג'ניפר אניסטון, מסיבה בלתי ידועה החליטו השניים לשחק אותה א-לה בן אפלק וג'ניפר לופז, נפרדים, אוהבים, כן גרים ביחד, לא גרים ביחד, אולי תחליטו?! אישית אני ממש אוהבת את בני הזוג הנוצץ והסקסי ולכן הצטערתי מאוד לשמוע שבראד פיט אמר בראיון לאחרונה שהוא לא מתכוון לעשות עם ג'ניפר סקס, לפחות לא על המסך הגדול. "אני לא אעשה סצינת עירום עם ג'ניפר כי אני חושב שסצינות סקס בהן משתתפים זוגות אמיתיים יוצאות חרא". נו בראדי, אולי בגלל זה אתה כל כך נהנה מסצינות מיטה עם אנג'לינה ג'ולי (ואולי גם בגלל שהיא נבחרה לא מכבר לאישה הכי סקסית בעולם).

פיטי החליט שזו גם הזדמנות טובה לרדת על מי שהיה, עד לא מזמן, אחד הזוגות ההוליוודים הלוהטים, קים באסינגר ואלק בולדווין: "אתם זוכרים את סצינת המיטה של אלק בולדווין וקים באסינגר בסרט 'הבריחה'? זה היה פשוט מביך, אני לא יודע למה, אולי בגלל שהשחקנים הביאו איתם את כל הצרות שהיו בבית, אבל זה היה ממש לא אמין. חוץ מזה, אני לא רוצה לראות אותה עושה סקס עם הבעל שלה, שימו במקומו שחקן אחר ואני מייד רץ לקולנוע".

מהפנטים את דיימון

הטור שלי השבוע יעסוק בבלונדינים, אבל מי אנחנו שנתלונן? מאט דיימון, בלונדי חתיך מדהים שווה וכל מה שלא תרצו, מנסה כבר שנים להפסיק לעשן. מסתבר שדיימון, במשך עשר שנים היה מעשן די כבד, שתי חפיסות סיגריה ליום, ואחרי שניסה כמעט כל דרך אפשרית (מסטיקים, מדבקות, גמילה איטית, גמילה מהירה) הוא החליט לנקוט באמצעים קיצוניים ופנה להיפנוזה. ואכן, לפחות על פי עדותו האישית, "זה עובד". איש יחסי הציבור של מאט יצא לא מכבר לתיקשורת כולו מלא חיוכים "הטיפולים הראשונים של השחקן בהיפנוזה היו בחודש אוגוסט והוא לא נגע בסיגריה מאז". מזל טוב.

דיוויד בקהאם יוצא עם ג'וד לאו?!

ציטוט השבוע שייך ללא כל ספק לבלונדי השלישי שלנו, והאמת החביב עלי מכולם, ג'וד לאו. אז ככה, כולנו שמענו שהוא וסיינה מילר מאורסים....כולנו, להוציא ג'וד לאו וסיינה שאומרים שאין להם מושג על מה מדברים בטורי הרכילות. כדי לתת דוגמא מצויינת למה שנכתב על הכוכבים, ולא תמיד תואם את המציאות אמר ג'וד: "קראתי פעם שאני ודיוויד בקהאם זוג ושאנחנו יוצאים ביחד כבר ארבע שנים. באותה תקופה בכלל לא פגשתי אותו. עכשיו כבר יצא לי לפגוש אותו והוא באמת גבר מקסים, אבל אנחנו לא יוצאים ביחד".קירסטין דאנסט לא מעוניינת לתמוך במשפחתה יותר

וכעת לבלונדיניות של השבוע, נתחיל עם קירסטין דאנסט, בדרך כלל מתהדרת בבלונד (אלא אם כן מחליטים ששיער אדמוני מתאים לה יותר) אומרת שנמאס לה לתמוך בבני משפחתה. מתברר שהשחקנית בת ה- 22, שכבר מופיעה בסרטים כמה שנים טובות, הפכה את המשפחה הקרובה לה לעצלנית ביותר, בייחוד כשמדובר בכמה בני דודים שכל הזמן מתקשרים ומבקשים טובות וכסף. אז זהו, דאנסט החליטה שמהיום היא לא נותנת לאף אחד מקרובי משפחתה כסף כי "זה רק מסבך את העניינים".

בעלה של בריטני נאלץ ללוות כסף לטבעת הנישואים

ואיך אפשר טור רכילות בלי בריטני, אפילו שזו אמרה שהיא לוקחת פסק זמן. לאחרונה התברר שבעלה החמוד (ולא סתם כי הוא ממש חמוד) נאלץ להיכנס לחובות כדי שיוכל לקנות לה טבעת נישואים יוקרתית. הוא לקח הלוואה וקנה לה טבעת יוקרתית אולם גם ההלוואה לא הספיקה כנראה ובטבעת לא היו יהלומים (בטבעת שבריטני קנתה לו כן היו, אז מקסימום שיעשו החלפות). מתברר שהזמרת הבלונדינית היא זו שגילתה את העניין, בטעות אחרי שהיו הרבה מאוד האשמות שהיא נאלצה לשלם על החתונה לבד, היא יצאה בראיון וחשפה שזה ממש לא הוגן ושהיא לא שילמה על כך החתונה, ואז גילתה שקווין לקח הלוואה כדי שיוכל לקנות לה טבעת נישואים.

ונסיים עם חומר למחשבה, ברונטי. סוזן סרנדון היא ללא ספק שחקנית מוכשרת, אבל הייתם רוצים לראות אותה בעירום? מתברר שאי שם בישיבת הצוות של עורכי "פלייבוי" החליטו שיש מספיק גברים באמריקה שירצו לראות את השחקנית בת ה- 58! בעירום מלא. הם אפילו התקשרו אליה והציעו לה סכום לא קטן של כסף. באופן מפתיע סרנדון לא דחתה אותם על הסף וביקשה כמה ימים לחשוב על העניין. אחרי כמה ימים היא התקשרה ואמרה שההצעה מחמיאה לה אבל היא מתכוונת לסרב בעיקר בגלל שהיא לא רוצה להביך את הילדים שלה. "אני לא יכולה לעשות את זה לילדים שלי שבדיוק מגיעים לגיל הזה שגברים מתחילים להתעניין במה שיש בתוך המגאזין הזה, אתם מתארים לעצמכם מה יקרה אם הם יראו אותי שם? הם לא יסלחו לי על זה בחיים".

וגם אני לא הייתי סולחת לך לו בחרת כן להצטלם בעירום. בינתיים כל מה שנותר לי לעשות זה להמליץ לכם ללכת לראות את סוזן, ריצ'ארד גיר וג'ניפר לופז בסרט "הנרקוד?" שיוצא מחר.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ג'וד לאו
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט