רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

"האם אנו בדרך למלחמת אזרחים?": כוכבי הוליווד מגיבים לבחירות לנשיאות

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: רוב הכוכבים בהוליווד כוססים ציפורניים בציפייה להפסד טראמפ, כוכבי "הנוקמים" יוצאים להגנת כריס פראט שהותקף בגין אי מעורבותו הפוליטית, קולין ג'וסט וסקרלט ג'והנסון התחתנו, ג'וני דפ מפסיד בתביעת דיבה כנגד העיתון 'סאן' בעקבות האשמות על מערכת היחסים המתעללת שלו עם אמבר הרד, הריסון פורד במחווה נוגעת ללב לזכרו של שון קונרי ורוני מארה וחואקין פיניקס מדברים לראשונה על ההורות הטרייה
מה חושבים בהוליווד על תוצאות הבחירות?

מזה מספר חודשים שכל ארה"ב עסוקה בדבר אחד- הבחירות. קולות שקוראים לכולם לצאת ולהצביע על מנת לחולל שינוי, ובעיקר מפורסמים שמשתמשים בכוח הענק שהמדיה נתנה להם כדי לקרוא לאנשים להרשם להצבעה. התוצאות שהתקבלו צמודות מהצפוי וייתכן כי נצטרך לחכות מספר ימים עד שנדע מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב- האם טראמפ ימשיך לכהונה נוספת או שמא ג'ו ביידן ייכנס לתפקיד. אין ספק שהנושא משאיר את כולם להוטים ומתוחים מול מסכי הטלוויזיה, וחלק מהכוכבים אפילו בחרו לשתף אותנו בתחושות שלהם.

השחקנית אליזבת' בנקס צייצה: "אני לא מפסיקה להתהלך קדימה ואחורה מרוב מתח, לפחות אני שורפת את דלי הגלידה שאכלתי מקודם". כוכבת "ריברדייל", לילי ריינהרט כתבה: "הזמנתי הרגע הרבה אוכל, כי יש לי אכילה רגשית ואני מפוחדת". גם ארמי האמר ("קרא לי בשמך") צייץ: "אנחנו הולכים היום למלחמת אזרחים או מה?".

הקומיקאי סטיבן קולבר התבדח ואמר: "הגוף האנושי לא נועד כדי להוציא כל כך הרבה אנרגיה במחשבה על פנסילבניה." כוכבת "שושלת", מדיסון בראון התבדחה גם היא ואמרה "הלוואי והייתי פחות לחוצה כדי שהייתי יכולה ליהנות ממה שקורה בטוויטר ביום הבחירות" אבל לעומת הרבה חוששים, יש גם כאלו שבטוחים בתוצאות הבחירות. ג'וש גאד ("לשבור את הקרח") כתב: "יכול להיות שאני טועה, אבל אני חושב שביידן הולך לזכות. באמת. יש לי תחושות טובות לגבי זה."


כוכבי "הנוקמים" יוצאים להגנת כריס פראט שהותקף בגין אי מעורבותו הפוליטית

השחקן כריס פראט היה תחת אש בסופ"ש האחרון, לאחר שמספר טוקבקיסטים החלו לפקפק ולתהות מדוע הוא לא מעורב פוליטית באירועים האחרונים, למרות העובדה שיש לו כוח רב כאחד השמות הגדולים בתעשייה. אותם אנשים הכריזו עליו כ"כריס הגרוע ביותר של הוליווד" והציגו את המעורבות שלו בכנסייה שמרנית כהוכחה לכך שהוא מצביע לנשיא טראמפ. בנוסף, הם תקפו אותו על כך שפרסם פוסט שקורא לכולם להצביע… לסרט שלו בטקס פרסי "פיפל".

חבריו לצוות "הנוקמים" יצאו מיד להגנתו וקראו לאותם המבקרים הכועסים לעזוב אותו ולהתמקד בבחירות. מארק רפאלו, שמגלם את הענק הירוק וידוע כקול שמאל נלהב בתעשייה צייץ: "כריס פראט הוא הגבר הכי יציב שיש. אני מכיר אותו באופן אישי; ובמקום לזרוק השערות, תראו איך הוא חי את חייו, הוא פשוט לא מתעסק בפוליטיקה יותר מדי", כתב והוסיף, "זו הסחת דעת, בואו נשאר עם העיניים על הפרס חברים. אנחנו קרובים עכשיו", בהתייחסו לנושא הבחירות בארה"ב. גם כוכב "איירון מן" רוברט דאוני ג'וניור יצא להגנתו של פראט בחשבון האינסטגרם ושיתף תמונה של השניים על סט הצילומים. "איזה עולם… 'הטהורים' סוקלים באבנים את אחי, כריס פראט" כתב דאוני ג'וניור וקרא לחברו "נוצרי אמיתי שחי לפי עקרונותיו ומעולם לא הפגין משהו שהוא לא הוקרת תודה וחיוביות". ולבסוף הוסיף: "אם למישהו יש בעיה עם כריס, תמחקו את חשבונות המדיה שלכם, תשבו ותפתרו את הבעיות שלכם ורק אחר כך תחגגו את כמה שאתם מדהימים והומאניים"

קולין ג'וסט וסקרלט ג'והנסון נשואים!

מנחה "SNL" קולין ג'וסט חשף לראשונה את טבעת הנישואים שלו בהופעתו בתכנית השבוע, שסימלה רשמית את חזרתו לאחר שנישא בסוף השבוע לשחקנית סקרלט ג'והנסון וכמובן שלחבריו היו כמה בדיחות על הנושא. "אתה הרגע התחתנת עם סקרלט ג'והנסון ואני בסך הכל קניתי אופניים חשמליים. שנינו חיים באופן מדהים באותה מידה," צחק חברו מייקל צ'ה.

הנשואים הטריים שהכירו בזמן שכוכבת "לוסי" הנחתה את אחד הפרקים, חשפו בשלישי האחרון את דבר הנישואים בחשבון האינסטגרם של ארגון הצדקה "ארוחות על גלגלים", ארגון שמספק אוכל ומשאבים למבוגרים ונזקקים. הפוסט מראה תמונה של השניים על מעבורת עם הכיתוב "jost married", כבדיחה על שם משפחתו של קולין.

נציגים מטעמיהם של הזוג אישרו את החדשות וכתבו "אנחנו נרגשים לספר שסקרלט ג'והנסון וקולין ג'וסט נישאו בסוף השבוע בטקס אינטימי עם המשפחה הקרובה והיקירים שלהם וכמובן הקפידו על הנחיות הקורונה." השניים הכריזו על הזוגיות באופן רשמי כשצעדו יחד לראשונה בשטיח האדום של פרימיירת הסרט "הנוקמים: מלחמת האינסוף", בו כיכבה סקרלט כאלמנה השחורה. במאי 2019, נודע כי השניים התארסו לאחר שנתיים של זוגיות.

[*]

ג'וני דפ מפסיד בתביעת דיבה כנגד העיתון 'סאן' בעקבות האשמות על מערכת היחסים המתעללת שלו עם אמבר הרד

כוכב "שודדי הקאריבים" ג'וני דפ הפסיד בתביעה משפטית כנגד חברת "News Group Newspapers", המוציאים לאור של עיתון ה'סאן' והעורך דן ווטון, לאחר שנקרא בכינוי "מכה נשים" בכתבה בנושא שפורסמה בשנת 2018. השופטת, הסבירה בהחלטה שלה: "התובע לא הצליח להוכיח את הוצאת הדיבה. למרות שהוכיח את האלמנטים הראשוניים של הוצאת דיבה, הנאשמים הראו שהמילים שבחרו להשתמש בהן היו נכונות באופן מהותי." אמרה.
"אנחנו מודים לשופטת על שלקחה בחשבון את כל הפרטים ומודים לאמבר הרד על האומץ שלה בנתינת הוכחות לבית המשפט," אמר נציג של העיתון בהצהרה שפורסמה. לאלו מכם ששכחו, עדיין מתנהלת תביעה של כ-50 מיליון דולר שהגיש דפ כנגד השחקנית אמבר הרד, אשתו לשעבר, בגין פרסום שכתבה בשנת 2018. התהליך המשפטי יחל במאי 2021.

הריסון פורד במחווה נוגעת ללב לזכרו של שון קונרי

הריסון פורד ושון קונרי כיכבו כאב ובן בסדרת סרטי "אינדיאנה ג'ונס" וכעת כתב פורד מילות פרידה קצרות אך נוגעות ללב, לאחר אובדנו של האגדה, שהלך לעולמו ביום שבת בגיל 90 "הוא היה אבא שלי. לא בחיים האמיתיים אבל באינדיאנה ג'ונס 3," שיתף הריסון בהצהרה למגזין "Variety". "אתה לא יודע מה זה כבוד והנאה עד שמישהו משלם לך לקחת את שון קונרי לנסיעה בקרון הצדי של אופנוע רוסי, אתם קופצים ביחד על כל מהמורה ופיתול שיש בהר ואתה זוכה לראות אותו נבהל בכל פעם", אמר והוסיף: "אלוהים, כמה שהיה לנו כיף - ואם הוא בגן עדן, אני מקווה שיש להם שם מסלולי גולף. נוח על משכבך בשלום, חבר יקר."



רוני מארה וחואקין פיניקס מדברים לראשונה על ההורות הטרייה

זוג השחקנים רוני מארה וחואקין פיניקס פרסמו טור דעה במגזין "people" בו דיברו בעיקר על ילדים למהגרים שלא ניתן לאתר את הוריהם. "כמו רבים, כאבנו לגלות שלמרות שהנושא כבר לא בכותרות, המדיניות של הפרדת משפחות ממשיכה לפגוע בילדים והורים, למרות שלפני שנתיים הנושא הוכרז כלא חוקי", כתבו.

"כהורים טריים, אנחנו לא יכולים לדמיין איך זה היה מרגיש אם היו לוקחים את הילד שלנו מאיתנו, אפילו ליום אחד, שלא לדבר על שנים. אבל זה המצב שאיתו 545 ילדים והוריהם מתמודדים איתו בחייהם," המשיכו השניים. "כאמריקאים, זו האחריות שלנו להמשיך לשים לב לקשיים של אותן המשפחות ולקבל תשובות לגבי השאלה 'מדוע הם עדיין לא אותרו?'.

הם ממשיכים בטור ואומרים: "אנחנו חייבים לשאול את עצמנו: זו המדינה שאנחנו רוצים? אלו הערכים שלנו? איך זה ירגיש להסביר את זה לבן שלנו? כשהוא ישאל על הצורה בה התנהגנו לילדים מפוחדים וחסרי הגנה שאולי לעולם לא יראו את הוריהם שוב?" השניים חשפו לא מזמן שקיבלו לעולם את בנם הבכור, ריבר על שם כוכב הקולנוע ואחיו המנוח של חואקין, בספטמבר האחרון.
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית שון קונרי
 
חיפוש בארכיון 2001
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט