רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: סמית' מתנצל, זלנסקי מהלל והכוכבים שהכירו במשרד המנהל

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים של ליטן לשינר: ויל סמית' בפוסט התנצלות באינסטגרם בפני כריס רוק על הסטירה שנתן לו בטקס האוסקר, נשיא אוקראינה מודה לאשטון קוצ'ר ומילה קוניס שגייסו 35 מיליון דולר למען הפליטים במדינה וסנדרה בולוק וצ'אניג טייטום על סיפור ההיכרות המפתיע ביניהם
ויל סמית' מתנצל: "ההתנהגות שלי בלתי מתקבלת על הדעת ובלתי נסלחת"

טקס האוסקר ה-94 היה אמור להיזכר בשל הפעם הראשונה בה האקדמיה נכנעה והעניקה לסרט סטרימינג ("קודה" אפל TV) את פרס הסרט הטוב ביותר. במקום זאת הטקס ייזכר לדיראון עולם בשל הסטירה שהעניק וויל סמית' בשידור חי למגיש כריס רוק לאחר שזה לעג לקרחת של אשתו. אחרי התנצלות מגומגמת בפני חבריה האקדמיה אך לא בפני רוק, בעת שקיבל את האוסקר הראשון שלו על הסרט "משפחה מנצחת" בו גילם את אביהן של האחיות וויליאמס, פרסם סמית' פוסט התנצלות מורחב ואישי בפני רוק בחשבון האינסטגרם שלו. "

אלימות על כל צורותיה היא רעילה והרסנית. ההתנהגות שלי בטקס פרסי האוסקר הייתה בלתי מתקבלת על הדעת ובלתי נסלחת. בדיחות על חשבוני הן חלק מהעבודה, אבל בדיחה על מצבה הרפואי של ג'יידה הייתה יותר מדי בשבילי ואני הגבתי רגשית.

אני רוצה להתנצל בפניך בפומבי, כריס. הגבתי בצורה מוטעית. אני נבוך ומעשיי לא העידו על הגבר שאני רוצה להיות. אין מקום לאלימות בעולם של אהבה וחסד. אני גם רוצה להתנצל בפני האקדמיה, מפיקי התוכנית, כל המשתתפים וכל מי שצופה ברחבי העולם. אני רוצה להתנצל בפני משפחת וויליאמס. אני מצטער מאוד על כך שההתנהגות שלי הכתימה את מה שהיה מסע מדהים עבור כולנו".

[*]

אלו שני כוכבים הכירו במשרד המנהל?

השבוע יצאה קומדיית האקשן החדשה "העיר האבודה". לכבוד צאת הסרט כוכביו - סנדרה בולוק וצ'אנינג טייטום - הגיעו לתכנית האירוח של ג'יימס קורדן וסיפרו על ההיכרות העמוקה הראשונה של השניים. בכל כיתה יש את שני הילדים שהם אויבים מושבעים, אז מה קרה כששני הילדים האלה הם במקרה הבנות של שניים מהשחקנים הגדולים ביותר?

נלך קצת אחורה, ההיכרות הראשונה של טייטום כשהוא רק הגיע להוליווד עם מישהו מפורסם הייתה עם בולוק. הוא הגיע למסיבת יום ההולדת שלה ביחד עם עוד מישהו וחשב לעצמו כמה זה מגניב שיצא לו להגיע ליום ההולדת שלה. כמה שנים מאוחר יותר השניים נקראו למשרד המנהלת בגלל מריבה של בנותיהם. "נקראנו למשרד יחד כי אייברלי וליילה ניסו להראות אחת לשנייה מי האלפא, והתפללנו שזו הייתה הילדה של השני שהתחילה את המריבה"."הכחשנו את זה לגמרי" התבדחו והסכימו השניים, "זה הרגיש כמו פוסט טראומה", הוסיפו. "זו הסיבה שעשינו את הסרט הזה, כדי שהן יוכלו לקבל דייט אחד ארוך" סיפרה סנדרה. השיטה עבדה. הרבה השתנה מאז אותה שיחה במשרד המנהל וכעת בת ה-8 ובת ה-10 הפכו לחברות טובות לאחר שבילו הרבה זמן איכות יחד על סט הצילומים של "העיר האבודה".



החבר החדש של מילה קוניס ואשטון קוצ'ר- נשיא אוקראינה

בשבועות האחרונים מאז פרוץ המלחמה באוקראינה, השחקנית מילה קוניס ובעלה אשטון קוצ'ר עושים מאמצים רבים כדי לסייע באיסוף תרומות למען אזרחי אוקראינה. בקמפיין גיוס המונים שרק הלך והתעצם הצליחו הזוג לגייס מעל ל-35 מיליון דולר. התרומה האדירה והסיוע לא היו מובנים מאליהם ומי שהתקשר לברך ולהודות לכוכבים היה לא אחר מנשיא המדינה וולדימיר זלנסקי. במהלך השיחה הודה הנשיא לקוצ'ר ולשחקנית שנולדה באוקראינה על התגייסותם למען פליטי אוקראינה בזמן המתקפות הבלתי פוסקות.

בהערכה רבה יותר משהביע מול חברי הכנסת הישראלית צייץ הנשיא והקומיקאי לשעבר בחשבון הטוויטר שלו: "אשטון קוצ'ר ומילה קוניס היו בין הראשונים להגיב לאובדן שלנו", פרסם לצד תמונה משיחת הזום. "הם כבר הצליחו לגייס 35 מיליון דולר כדי לעזור לפליטים האוקראינים. אנחנו אסירי תודה, הם השפיעו על העולם".

בנוסף פרסם הזוג אמירת תודה לעוקביהם ברשתות וסיפרו כי לאחר שתרמו בעצמם כשלושה מיליון דולר, הגיעו ליעד שהציבו ויותר מ-65 אלף בני אדם תרמו. "למרות שזה רחוק מלהיות פתרון קבע לבעיה, המאמץ יאפשר נחיתה רכה יותר עבור הרבה אנשים שצועדים אל עתיד של אי ודאות. נעשה כל מה שאנחנו יכולים כדי להבטיח שהאהבה שמגיעה מהתורמים, תביא להשפעה מקסימלית".
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית ויל סמית'
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט