רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

חיים ב-Seret: הכסאח של קים קטרל ושרה ג'סיקה פרקר

מדור חיים ב Seret
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הכוכבים: כוכבות "סקס והעיר הגדולה" כבר ממש לא בסטיז, קמרון דיאז נכנסה להריון בפעם הראשונה, גם אהרון פול הפך לאבא לראשונה, אידריס אלבה מאורס ושני כוכבי עבר הלכו לעולמם
כנראה שכבר לא נזכה לראות איחוד של "סקס והעיר הגדולה"

השבוע עסקה הכוכבת קים קטרל, שידועה גם בתור סמנת'ה מ"סקס והעיר הגדולה", בטרגדיה המשפחתית שלה. אחיה הצעיר, כריסטופר, יצא מביתו לפני כמה שבועות ומאז נעלמו עקבותיו. במשך מספר שבועות פרסמה פוסטים הקוראים לעזרה במציאת אחיה, אך כמה ימים לאחר מכן נמצאה גופתו ועדיין לא ידועה סיבת המוות.

קטרל והכוכבת של הפרנצ'ייז, שרה ג'סיקה פרקר, כבר מזמן לא ביחסים טובים כמו דמויותיהן, אם כי לפי טענותיה של קטרל הן מעולם לא היו כאלה. לפני מספר חודשים אמרה קטרל כי "מעולם לא היינו חברות. היינו קולגות ובמובן מסוים זה היה מאוד בריא כי אז יש קו ברור שעובר בין החיים האישיים לחיים המקצועיים. מעבר לזה, הלוואי שהיא הייתה יותר נחמדה", אמרה קטרל. "שחררתי את סמנת'ה ואני לא מעוניינת יותר לחזור לדמות הזו. אני חושבת שאם הם רוצים סרט נוסף, הם צריכים ללהק שחקנית חדשה. אולי אפרו-אמריקאית אפילו או היספנית. זה יכול להיות נהדר".

אך כעת הריב עולה מדרגה. השבוע השתתפה פרקר במסיבת עיתונאים כחלק ממסע קידום סדרתה וכשנשאלה על המקרה אמרה "כשמישהו שהיה חלק מהחיים שלך, וזה לא משנה אם אתם בקשר או לא, סובל מסיבה מסוימת, חשוב להביע צער ולנחם. האדם הזה צריך לדעת שאתם שם בשבילו". בנוסף הגיבה פרקר: "קים היקרה, אהבתי ותנחומיי אלייך על אחיך האהוב".

בתגובה לכך קטרל תקפה את פרקר באינסטגרם כשפרסמה תמונה בה נכתב "אני לא צריכה את האהבה או התמיכה שלך בשעה טראגית זו, שרה ג'סיקה פרקר". בנוסף בתיאור התמונה כתבה: "אימא שלי שאלה אותי היום 'מתי שרה ג'סיקה פרקר הצבועה הזאת תניח לך?'. הניסיונות החוזרים שלך ליצור איתי קשר מהווים תזכורת כואבת לאישה האכזרית שהיית בעבר וגם היום. תני לי להבהיר לך את זה (אם לא הצלחתי עד עכשיו). את לא המשפחה שלי, את לא חברה שלי. אני כותבת כדי להגיד לך אחת ולתמיד שתפסיקי לנצל את הטרגדיה שלי כדי לשמר את תדמית הילדה הטובה שלך".

[*]

קמרון דיאז ובעלה בהריון ראשון!

במשך שנים ניסו השחקנית ובעלה, בנ'גי מאדן, להיכנס להריון אך ללא הצלחה. "המאמצים של קמרון להיכנס להריון לא היו קלים", אמר מקור המקורב לזוג. "היו זמנים קשים שהיא חשבה שאולי אימהות זה לא מה שהגורל הכתיב לה, אבל היא מעולם לא וויתרה על התקווה להפוך לאם יום אחד." כעת החלומות שלה מתגשמים. שלוש שנים לאחר שהתחתנה עם הסולן של להקת הרוק "גוד שארלוט", דיאז בת ה-45 מצפה לילדה הראשון. "הם לא יכלו להיות שמחים יותר. קמרון הייתה בריאה מאוד, היו לה את הרופאים הכי טובים - ועדיין, דבר לא קרה. היו הרבה דמעות", הוסיף המקור. "תודה לאל על בנג'י, שתמיד תמך. לא היה לו אכפת איך יהיה להם תינוק, הוא היה נחוש בדעתו להפוך את קמרון לאמא." הם חקרו אופציות נוספות כולל פונדקאות ואימוץ, הסביר המקור, "ואז זה קרה." קמרון ובנג'י לא בזבזו זמן בהכנות לקראת התינוק. "חדר התינוקות כבר כמעט מוכן. הם כבר מחפשים שמות לתינוקות".

[*]

אידריס אלבה מאורס

אידריס אלבה הציע נישואים לחברתו, סברינה דאוור, בהקרנה של סרטו החדש בלונדון. בית הקולנוע שיתף את החדשות על האירוסים בטוויטר יחד עם תמונה של כוכב "לות'ר", עם הכיתוב "רק עוד 5 ימים לוולנטיינס אבל אידריס אלבה כרע ברך והציע נישואים לחברתו על הבמה".

כוכב "המגדל האפל" בן ה-45 ומלכת היופי לשעבר, עשו את הופעת הבכורה שלהם יחד בפסטיבל הסרטים בטורונטו בספטמבר 2017. השניים נפגשו בזמן שצילם אלבה את הסרט "ההר בינינו", יחד עם קייט וינסלט, בקנדה. אלבה, שהיה נשוי פעמיים בעבר, אמר בראיון בחודש יולי הקודם שהוא לא חושב שיתחתן שוב. "האם אני עומד להתחתן שוב? אני לא חושב כך," אמר. " נישואים זה מוסד מסוים וסיימתי עם זה, זה לא לכולם."

רג'ינלד א. קאטי וג'ון גאווין הלכו השבוע לעולמם

הוליווד נפרדה השבוע משני כוכבים: ג'ון גאווין, שידוע בעיקר בזכות תפקידיו בסרטים כמו "ספרטקוס" והמותחן הקלאסי של אלפרד היצ'קוק "פסיכו" הלך לעולמו בביתו בבוורלי הילס בגיל 86. גאווין גם זכה לתואר שגריר ארה''ב במקסיקו, שם בילה 5 שנים בשנות ה-80. השני הוא רג'ינלד א. קאטי, שידוע בתפקידיו בסדרת הדרמה של נטפליקס "בית הקלפים" והסדרה של HBO "הסמויה". על מותו נודע ביום שישי האחרון, כשיוצר "הסמויה", דיויד סימון, הודיע על מותו של בן ה-59 בחשבון הטוויטר שלו.
אהרון פול ואשתו קיבלו לעולם את בתם הבכורה

לפני כמה חודשים הודענו לכם על ההיריון של הזוג וכעת השניים סיפרו כי השבוע נולדה בתם הבכורה. כוכב "שובר שורות", שיתף תמונה של כף רגלה הקטנה של בתו יחד עם הכיתוב "הלב שלי". פול פגש את אשתו בפסטיבל "קואצ'לה" והשניים נישאו בשנת 2013. הם הודיעו שהם מצפים בספטמבר. שמה של התינוקת עדיין לא נחשף.

My heart

A post shared by Aaron Paul (@glassofwhiskey) on

ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית שרה ג'סיקה פרקר
 
חיפוש בארכיון 2000
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט