חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "הקריסטל האפל" מבוטלת, הסרט של סורקין מתקרב

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: טריילר לסרט "משפט השבעה משיקגו" של אהרון סורקין, נטפליקס מבטלת את "הקריסטל האפל" לאחר עונה אחת בלבד, המפיקים של "מי מתגורר בבית היל" מביאים סיפור רפאים חדש, אלן ארקין עוזב את הסדרה "שיטת קומינסקי", נטפליקס משיקה אנתולוגיית "ריחוק חברתי" ועוד
"שיטת קומינסקי": אלן ארקין עוזב את הסדרה

אלן ארקין, המגלם את סוכן השחקנים נורמן ניולנדר, עוזב את הסדרה "שיטת קומינסקי" לקראת העונה השלישית והאחרונה שלה בנטפליקס. החדשות על עזיבתו של ארקין מגיעות כמעט שלושה חודשים לאחר חידוש התוכנית לעונה שלישית. ארקין, דאגלס והסדרה עצמה היו מועמדים בסוף השבוע האחרון לאמי, אך הפסידו ל-"שיט'ס קריק", שגרפה את כל פרסי קטגוריית הקומדיה. שני השחקנים גרפו כל אחד מהם בעבר את פרסי האמי עבור העונות הקודמות, ודאגלס אף זכה בגלובוס הזהב על הופעתו בתפקיד שחקן בדימוס ומדריך משחק. עונה 3 מתחילה את הצילומים בימים הקרובים.

חייו של חוקר הטבע המפורסם ביותר כיום – דיוויד אטנבורו: על פני האדמה

חוקר הטבע המוערך דייוויד אטנבורו נזכר ברגעים המכוננים בחייו וגם בשינויים ההרסניים שראה במו עיניו. הסרט התיעודי עוסק בכמה מהאתגרים הגדולים ביותר של החיים בכדור הארץ ומספק תמונת מצב של הנזקים הגלובליים שנגרמו לטבע ולסביבה במהלך חייו. לצד התיעוד הקשה יש גם מסר של תקווה לדורות הבאים: אטנבורו חושף פתרונות שלדבריו יצילו את כדור הארץ מאסון של ממש. 4 באוקטובר, 2020, בנטפליקס ישראל.



המפיקים של "מי מתגורר בבית היל" מביאים סיפור רפאים חדש - מי מתגורר באחוזת בליי

העונה החדשה באנתולוגיית "מי מתגורר" עוסקת באחוזת בליי ובחייהם של דייריה – החיים והמתים. בין השחקנים: ויקטוריה פדרטי, הנרי תומס, אוליבר ג'קסון-כהן, קייט סיגל. 9 באוקטובר, 2020, בנטפליקס ישראל.



הסרט החדש של אהרון סורקין – "משפט השבעה משיקגו"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסרט הדרמה הפוליטית של אהרון סורקין ("מאניבול", "הרשת החברתית"), שיעלה ב-16 באוקטובר – שלושה שבועות לפני הבחירות בארצות הברית. סרט הדרמה משחזר את המשפט שבא בעקבות מה שנועד להיות "מחאה שלווה" שהפכה לאלימה, בוועידה הלאומית הדמוקרטית בשיקגו בשנת 1968. מארגני המחאה, ובהם אבי הופמן, ג'רי רובין, טום היידן ובובי סיל, הואשמו בקשירת קשר להסתה למהומה. משפטם ריתק את העולם כולו והיה לאחד מהמשפטים הזכורים בהיסטוריה. הסרט עתיר כוכבים. הופמן מגולם על ידי סשה ברון כהן, אדי רדמיין בתפקיד היידן, מארק סטרונג בדמותו של רובין ואילו יהיא עבדול-מטיין בנעליו של סיל. זה עוד לא הכל, מייקל קיטון מגלם את רמזי קלארק, ג'וזף גורדון לוויט בתפקיד ריצ'ארד שולץ ומארק רילאנס בתפקיד עורך הדין וויליאם קונסטלר.

חובבי דוקו עלילתי היסטורי, זו הסדרה בשבילכם - "ברברים"

נטפליקס תחל בסדרה של סדרות דוקו-עלילתיות על אירועים היסטוריים, בהפקה גרמנית. "ברברים" היא הראשונה, בהמשך יגיעו "שבטי אירופה" ועוד. במיני סדרה זו, גורלותיהם של שלושה אנשים נשזרים זה בזה בקרב יער טויטובורג בשנת 9 לספירה, שבו עצרו הלוחמים הגרמנים את התפשטות האימפריה הרומית. 23 באוקטובר בנטפליקס.



נטפליקס מבטלת את "הקריסטל האפל" לאחר עונה אחת בלבד

נטפליקס החליטה לא לחדש את "הקריסטל האפל: עידן המרד" לעונה נוספת, יומיים בלבד לאחר שהסדרה גרפה את פרס האמי עבור סדרת הילדים הטובה ביותר. הסדרה הופקה בהשראת סרט הפנטזיה "הקריסטל האפל" של ג'ים הנסון משנת 1982. "אנו יודעים שהמעריצים להוטים ללמוד כיצד מסתיים פרק זה של סאגת הקריסטל האפל, ונחפש דרכים לספר את הסיפור בעתיד", אמרה המפיקה ליסה הנסון. "אנו מקווים שנוכל להחיות את התוכנית איכשהו; הרעיון של מחסן מלא בבובות הכי מדהימות שראיתם אי פעם הולך להתבזבז, וזה עצוב מכדי להרהר בכך".

בקרוב: אנתולוגיית "ריחוק חברתי" של נטפליקס

מוקדם יותר השנה, נטפליקס פרסמה כי היא מפיקה סדרת אנתולוגיה בנושא הסגר (הראשון) בשם "ריחוק חברתי". הסדרה נהגתה, לוהקה והוצאה לפועל מרחוק במהלך הסגר, והיא פרי יצירתה של יוצרת "כתום זה השחור החדש" - ג'נג'י כהן. העלילה: כל פרק עצמאי מסופר באמצעות עדשה וירטואלית ולוכד את החוויה הרגשית הייחודית של כורח הנסיבות, כאשר אין ברירה אלא לתקשר מרחוק ולהסתמך על טכנולוגיה כדי לשמור על כל תחושת חיבור. 15 באוקטובר, 2020, בנטפליקס.



עונה 3 ואחרונה של הסדרה "סובורה" תשודר בנטפליקס ב-30 באוקטובר

"סובורה" היא סדרה מקורית של נטפליקס. מותחן פשע המתרחש ברומא בשנת 2008, ומתאר כיצד הכנסייה, המדינה, הפשע המאורגן, כנופיות מקומיות ומפתחי נדל"ן מתנגשים ומטשטשים את הקווים שבין החוקי והבלתי חוקי בחיפושם אחר כוח. בלב הסיפור, שלושה צעירים בעלי רקע, שאיפות ותשוקות שונות, שיצטרכו ליצור בריתות כדי להשיג את שאיפתם העמוקה ביותר. מבוסס על הספר עם אותו שם.
נטפליקס מפרסמת טריילר לסדרה: "אמילי בפריז"

סדרה חדשה מבית היוצר של "סקס והעיר הגדולה", דארן סטאר. העלילה: אמילי (לילי קולינס), בחורה אמריקנית, עוברת לפריז להזדמנות עבודה בלתי צפויה, ומוטלת עליה להביא נקודת מבט אמריקנית לחברת שיווק צרפתית מכובדת. תרבויות מתנגשות כשהיא מסתגלת על אתגרי החיים בעיר זרה, תוך כדי מערבולות בקריירה שלה, עם חברים חדשים ובחיי האהבה. 02 באוקטובר, בנטפליקס.



טריילר לסדרת המתח הברזילאית: "בוקר טוב, ורוניקה"

הסדרה עוקבת אחר ורוניקה טורס, מוקדנית משטרתית העובדת במחלקת רצח בתחנת משטרה בסאו פאולו. נשואה ואם לשני ילדים, השגרה שלה מופרת כשהיא עדה להתאבדות מזעזעת של אישה צעירה, באותו שבוע בו היא מקבלת שיחה אנונימית ממישהי נואשת המבקשת עזרה. סדרת הטלוויזיה הברזילאית מבוססת על הרומן הפורטוגזי שכתב רפאל מונטס. 1 באוקטובר, 2020, בנטפליקס.



להציל את חג המולד: חלק שני

פרסמנו כאן בעבר, שקורט ראסל חוזר כסנטה קלאוס, בסרט ההמשך לסרט החגיגי: "להציל את חג המולד" של נטפליקס, ואשר הופק על ידי כריס קולומבוס ("שכחו אותי בבית"). הסרט המקורי מלפני שנתיים הביא לנטפליקס למעלה מ-20 מיליון צפיות בשבוע הראשון לעלייתו לאוויר. הפעם, כריס קולומבוס עצמו מביים את הסרט, גולדי הון תשחזר את תפקידה כמרת קלאוס, וכמובן קורט ראסל עם זקן לבן. תקציר סרט ההמשך - קייט פירס, כיום נערה צינית, מתאחדת במפתיע עם סנטה קלאוס כאשר משהו מסתורי מאיים לבטל את חג המולד... לנצח. 25 בנובמבר, 2020, בנטפליקס.



כשהניצחון לוקח ממך הכול, מה נשאר לך?

הסדרה "גמביט המלכה" מגוללת את סיפור ההצלחה של יתומה צעירה שזכתה לתהילת עולם בזכות הכישרון הטבעי שלה בשחמט. אבל לגאונות יש מחיר. עיבוד לרומן פורץ הדרך של וולטר טביס, בכיכובה של אניה טיילור ג'וי. 23 באוקטובר, 2020, בנטפליקס ישראל.

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט