חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: כל מה שחדש בטלוויזיה השבוע

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה השבועיות של כתב הטלוויזיה שלנו יאיר פרי: והפעם - גיבורים חוזרת עם ספין אוף חדש, ריאן פיליפה וג'ולייס לואיס מככבים בסדרת מתח מבטיחה, מי זכה בפרסי גילדת השחקנים? ובאיזה סדרה יככבו ברדלי קופר, ג'ון האם, קירסטין וויג, כריס פיין ואליזבת' בנקס?

טקס פרסי גילדת השחקנים

כפי שדיווחנו בעמוד הפייסבוק שלנו, השבוע התרחש טקס פרסי גילדת שחקני המסך האמריקאית. והנה הזוכים: "אחוזת דאונטון" זכתה בפרס אנסמבל השחקנים בסדרת דרמה (על פני החבר'ה מ"אימפריית הפשע", "משחקי הכס", "בית הקלפים" ו"הומלנד") ו"כתום הוא השחור החדש" לאנסבל סדרה קומית (על פני "המפץ הגדול", "ברוקלין תשע-תשע", "משפחה מודרנית" ו"ויפ"). נמשיך עם "כתום" עם זכייתה המרגשת של אוזו אבודה ("קרייזי אייז") על תפקיד שחקנית בסדרה קומית. צפו בנאום סוחט הדמעות שלה:



וויליאם ה. מייסי זכה בתפקיד שחקן בסדרה קומית על העונה האחרונה והמשובחת של "חסרי בושה" בחזית סדרות הדרמה ניצחו ויולה דייויס על "המדריך לרוצח" וקווין ספייסי ניצח בזכות תפקידו ב"בית הקלפים. עוד נציין את פרנסיס מק'דרמונד שזכתה על תפקידה המזהיר במיני סדרה "אוליב קיטרידג'.

ריאן פיליפה וג'ולייס לואיס יככבו בסדרת מתח חדשה

אם לא הספיקו לנו "שרלוק", "הגשר", ברודצ'רץ'" ו"בלש אמיתי", בקרוב נקבל עוד דרמת-מתח-בילוש-מסתורין-מטרידה בשם "Secrets and Lies" של רשת ABC בכיכובם של ריאן פליפה, כגבר הנחשד ברצח לאחר שמצא גופת ילד ביער, וג'ולייט לואיס בתפקיד הבלשית קרת הלב היוצאת להוכיח את אשמתו. השנה עלתה בארה"ב הגרסה האמריקאית ל"ברודצ'רץ'" הבריטית, סדרה בשם "גרייסלנד", עם הנחות יסוד די דומות ל"Secrets and Lies". ג'ולייט לואיס דואגת להדגיש את ההבדלים בין הסדרות וגורסת כי "שלנו יותר טובה".

המפיקה בפועל בארבי קליגמן מרחיבה ואומר"ת "ב"ברודצ'רץ'" ו"גרייספוינט" יש הרבה נקודות מבט המבלבלות את הצופה לגבי השאלה 'מי רצח' בזמן ששני בלשים חוקרים את המקרה. לנו יש נקודת מבט אחת, זו של החשוד. הסדרה שלנו היא דרמת דמות עם עלילת מסתורין". עוד הבטיחה המפיקה שלעומת "The Killing", כאן נגלה בסוף העונה הראשונה מי האשם, בתקווה שיהיה תיק חדש בעונה הבאה.

[*]

ספין אוף לגיבורים:

כזכור, היקום של "גיבורים" עומד לחזור אלינו עם סדרה חדשה בשם "Heroes: Reborn". עדיין לא ידועים הרבה פרטים על המאורע אך השבוע הכריז זאכרי קווינטו, מי ששיחק בסדרה המקורית את סיילר הרשע, שהוא לא בתמונה. בראיון השבוע הוא אמר: "זאת הייתה כזאת חוויה משמעותית עבורי. אהבתי את העבודה הזאת, אהבתי את האנשים האלה, אני פשוט לא מרגיש רצון לחזור לשם כרגע". מנגד, זאכרי לוי ("פחות ממושלמת","פלונטר") לוהק לתפקיד מרכזי לצד ג'ק קולמן שישוב לתפקידו כנוח בנט. גם היידן פנאטיר לא תשוב יותר להיות מעודדת-על.

קצרים:

רק שלושה פרקים של "כולנו ביחד" (Togetherness ) כבר הוקרנו ברשת HBO והיא מצידה כבר האריכה את הסדרה לעוד עונה. הדרמה הקומית של האחים מארק וג'יי דופלאס (אחד מככב בסדרה, השני מוכר מתפקידו ב"טרנספרנט") עם אמנדה פיט חודשה ביום שלישי האחרון לעונה שנייה. אנחנו מפרגנים.

[*]

* שבוע שעבר דיווחנו שג'ו מנגנילו, ליאה מישל ואביגיל ברסטין לוהקו ל"Scream Queens" סדרת האימה החדשה של ריאן מרפי ("אימה אמריקאית", "גלי"), יחד עם ג'ימי לי קרטיס ואמה רוברטס שכבר לוהקו. השבוע הצטרף אליהם חבר חדש, שמורגל כבר לנשים צווחות- ניק ג'ונאס, צלע אחת מהJonas brothers . טיב תפקידו בכוח עדיין לא ברור.

* ועוד בעולם הליהוקים המרגשים: מליסה בנואה, הזכורה לנו לאו דווקא לטובה בתור מרלי המעיקה מ"גלי" (ומתפקיד חביב בסרט "וויפלאש" המעולה, כמו גם הופעת אורח עירומה קצרצרה בעונה הראשונה של "הומלנד") זכתה בתפקיד הנחשב של "סופר-גירל" בסדרה חדשה מבית היוצר של "החץ" ו"הפלאש" גרג ברלנטי, המרחיבה עוד את העולם הטלוויזיוני של יקום די.סי. קומיקס. בנואה תגלם את קארה, בת הדודה של סופרמן בסדר החדשה שאמורה לעלות כבר בעוד שנה. לצידה ישחק בסדרה גם מקס ברוקס, שזכור לכם ודאי מהסדרה "דם אמיתי".

* קייטי הולמס חוזרת לטלוויזיה! כאלף שנה לאחר תפקידה האגדי היחיד כג'ואי מ"דוסון קריק" ולאחר סאגה מעייפת של נישואי סיינטולוגיה עם טום קרוז, הולמס תצטרף לעונה השלישית של "ריי דונובן" כבתו של אחד הלקוחות של דונובן. ילידי אמצע שנות השמונים מוחים דמעה/מרימים כתפיהם באדישות.

ועכשיו: סרטונים!

- נטפליקס עומדת להעביר למסך הקטן גרסה טלוויזיונית של קומדיית הקאלט מ-2002 "Wet Hot American Summer" עם אינספור שחקנים מוכרים כמו ג'ון האם, קירסטין וויג כריס פיין, אליזבת' באנקס, ברדלי קופר, איימי פולר, פול ראד ועוד.



- הרבה דברים יש להגיד על "האמריקאים", אבל הטריילר הזה לעונה השלישית שעלתה השבוע פשוט משגע



- "זרה" (Outlander) נעצרת באמצע העונה בפיק דרמטי והשבוע מתפרסמת הסצינה הראושנה מהמשך העונה, אשר מתוארת לראשונה מנקודת מבטו של ג'יימי ולא של קלייר.



- "חניבעל" חוזרת בקרוב לעונה שלישית והטריילר החדש כבר עושה לי סיוטים



- "הורים במשרה מלאה" כבר נגמרת ולוראן גראהם מנצלת את האירוע לדבר על הטראומה של סיום "בנות גילמור"

יאיר פרי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט