חדשות טלוויזיה / סדרות

בדרך אליכם: הסדרות שאנחנו מצפים להן בשנת 2019

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שנת 2018 הגיעה לסיומה ושנת 2019 כבר כאן עם סדרות ועונות חדשות שאנחנו כל כך מצפים להן. השנה מביאה איתה מגוון של עשייה טלוויזיונית: מסדרות אהובות שמגיעות לסיומן, עונות מסעירות ומרתקות ועד לסדרות חדשות שיגרמו לנו שוב להתרגש. בחרנו לעשות קצת סדר בבלאגן ולבדוק אילו סדרות ועונות חדשות מצפות לנו בשנת 2019. אז תחזיקו חזק, ותכינו את עצמכם לבינג'ים בסופי שבוע
משחקי הכס, עונה 8 (ואחרונה!)

אחרי המתנה ארוכה ומייגעת במיוחד מהעונה הקודמת ב-8 באפריל 2019, החורף סוף סוף יגיע. למרות שיהיו רק 8 פרקים, צפויים לנו אירועים מרגשים ומותחים במיוחד. האם ג'ון סנואו, דיאנריז וסרסיי יתאחדו נגד הWhite Walkers או שצפויה לנו מלחמה עקובה מדם? האם ג'ון יגלה על עברו? מה יקרה עם החומה? מי יצליח לשרוד? בראיון שנערך ע"י IGN עם סופי טרנר (סאנסה סטארק) נאמר שיהיו מעריצים שיתאכזבו וכאלו שיהיו מאוד מרוצים. בכל מקרה אני כבר לא יכולה לחכות לפרק הפתיחה של עונה 8 ולהיות שוב במתח לקראת עוד סצנת מלחמה עם הדרקונים של חאליסי. העונה החדשה תעלה במקביל ב-yes, הוט וסלקום TV.



שקרים קטנים גדולים, עונה 2

צפיתי ב"שקרים קטנים גדולים" במשך יום שלם ופשוט נהנתי מכל רגע. היא מלאה בפרקים מעניינים, מיוחדים, מצחיקים וכואבים שמרתקים אותך לספה וגורמים לראות את הסדרה ברצף ללא הפסקה. הסדרה בכיכובן של ניקול קידמן וריס וויתרספון (שגם מפיקות את הסדרה), היא סדרת דרמה מבית HBO המבוססת על רב המכר של הסופרת האוסטרלית ליאן מוריארטי. עלילת הסדרה מתרחשת בעיירת מונטריי ומתחילה במקרה רצח שמתרחש באמצע מסיבה של בית הספר, כשלא ברור מי הנרצח ומי הרוצח.

העלילה מתמקדת בעיקר בחייהן של שלוש נשים שהופכות לחברות טובות. סלסט (קידמן), אשה יפהפיה ואמא לשני תאומים שנמצאת במערכת יחסים מסוכנת ואלימה עם בעלה. מדלן (וויתרספון), אמא לשניים, אישה דעתנית, אסרטיבית, נחושה בדעתה ונמצאת תמיד במרכז העניינים. ג'יין, אמא חד הורית צעירה ומסתורית שמגיעה לעיירה עם מטען כבד מעברה. החיים שלהן מבחוץ נראים נוצצים וזוהרים אך מהר מאוד מתברר שלא כך הדבר. "שקרים קטנים גדולים" זכתה לשבחים מעולים וביקורות מצוינות ואף גרפה שמונה פרסי אמי. בעונה השנייה תצטרף לקאסט המרשים גם מריל סטריפ, ואני כבר מחכה בקוצר רוח להגעתה.

דברים מוזרים, עונה 3

הדבר הכי כיף ב"דברים מוזרים" הוא שאפשר לראות את הסדרה ברצף ולשריין לנו מראש סופ"ש בינג' או איזה ערב ארוך ללא שינה מלווה במתח, אימה ומסתורין ללא הפסקה. הסדרה של נטפליקס, בכיכובה של וינונה ריידר, מתרחשת בשנת 1983 בעיירה בשם הוקינס, שבה קורים דברים בלתי רגילים ועל טבעיים ומשלבת בין היתר אלמנטים אהובים מיצירותיהם של סטיבן ספילברג, סטיבן קינג וג'ון קרפנטר. המשחק הנהדר והאותנטי של הילדים מקפיץ את חווית הצפייה וגורם ליהנות מהתמימות, מהפחד שהם חווים, מהאומץ ומחברות אמת.

[*] השומרים

חדשות טובות לחובבי DC, שלושים שנה אחרי שיצא "השומרים" לראשונה ועשור אחרי הסרט המצליח של זאק סניידר, עלילתו צפויה לעבור למסך הקאן. הסדרה תשודר ב- HBO ועל העיבוד החדש אחראי דמון לינדלוף ("הנותרים"). לגבי העלילה נאמר כי היא לא תהיה כמו הסרט, יהיו דמויות לא מוכרות, פרצופים חדשים ומסכות חדשות שייחשפו.

"השומרים", שנוצר ע"י אלן מור, מתמקד בקבוצה של לוחמים בפשע שחוקרים את הירצחו של חברם ועל הדרך חושפים תככים ומזימות רבות. העלילה מתרחשת בשנת 1985 על רקע המלחמה הקרה, בעולם זהה לשלנו שבו גיבורי העל היו חלק מהתרבות ואף השתתפו במלחמות. בסדרה ישחקו רג'ינה קינג, ד'ון ג'ונסון, ג'רמי איירונס ועוד שחקנים שתפקידם טרם נחשף. מקווה שהסדרה תעלה על הציפיות ותחזיר לנו את החוויה המרשימה מהסרט "השומרים", למרות שככל הנראה עלילת הסדרה לא תהיה עיבוד ישיר של הסרט.



סמוך על סול, עונה 5

בפרק האחרון בעונה הרביעית של "סמוך על סול" נשארתי פעורת פה. אין ספק שאחרי הפרק הזה הערכתי עוד יותר את הסדרה ואת הדברים לא הצפויים שמתרחשים בה, למרות שאנחנו יודעים איך זה ייגמר (מי שצפה ב"שובר שורות" בכל אופן).

"סמוך על סול" מהווה ספין-אוף ל"שובר שורות" ומתמקדת בדמותו של סול גודמן, שהיה בתחילת דרכו בכלל ג'ימי מקג'יל, עורך דין כושל ולא מוכר שחי מהיד לפה. העלילה מתפתחת ולאט לאט אנו זוכים לצפות בג'יימי שהופך להיות סול גודמן, העורך דין המושחת, המוכר לפושעים ולמי שרוצה להעלים עין ולעגל פינות. במקביל לעלילה מופיעות דמויות מוכרות מ"שובר שורות". מייק ארמנטראוט, נאצ'ו, הקטור סלמנקה ועוד דמויות אהובות ומעניינות. הסדרה משודרת בנטפליקס, HOT ו-YES.

בלש אמיתי, עונה 3

עונה חדשה ומצופה שכבר עלתה למסכים היא של "בלש אמיתי", שעונתה הראשונה, בכיכובם של וודי הרלסון ומתיו מקונוהי, הייתה אחת מסדרות הבלשים הטובות שיצאו אי פעם לטעמי עם דיאלוגים מצוינים, משחק יוצא דופן, מתח אינסופי ועלילה מעניינת שמרתקים את הצופה למסך. העונה השנייה בכיכובם של קולין פארל, רייצ'ל מקאדמס וטיילור קיטש נחשבה לכישלון ולכן לקח קרוב לארבע שנים עד לצאת העונה הנוכחית. העונה הנוכחית בכיכובו של מהרשלה עלי ("הספר הירוק") עוקבת אחר חקירת היעלמותם של שני ילדים ומבטיחה לשחזר את האיכות של עונת הפתיחה המצוינת. העונה החדשה עלתה במקביל ב-yes, הוט וסלקום TV.

אוזרק, עונה 3

מה הייתם עושים אם היו מודיעים לכם שאתם צריכים לעזוב הכל ולעבור לעיירה קטנה ותיירותית ליד אגם? נשמע נחמד לא? אז לא בדיוק. מרטי בירד (ג'ייסון ביטמן), הוא יועץ פיננסי שמלבין כספים לקרטל המקסיקני. לאחר שנחשד בגניבה, ניתנה לו הזדמנות אחרונה להלבין 8 מיליון דולר בתקופה קצרה, לשם כך הוא נאלץ לעזוב עם אשתו (לורה ליני) ושני ילדיו לעיירה בשם אוזרק. העניינים מתחילים להסתבך כאשר הם נקלעים לסכסוך עם נוכלים מקומיים, סוכן נדל"ן, משפחה ותיקה ששולטת בעסקי הסמים בעיירה ובמקביל צריכים למצוא דרך איך להלבין את הכסף שהתחייבו לקרטל הסמים.

"אוזרק", מבית נטפליקס, היא מותחן יעיל וקליל שמביא לצופה עלילה אפלה וחזקה המלווה באלימות, חרדה ותשוקה. העונה הראשונה זכתה למחמאות ושבחים רבים ואף נרשמה כאחת מהסדרות הנצפות ביותר של נטפליקס בשנת 2017. העונה השנייה אמנם לא זכתה לאותן ביקורות אך עדיין הייתה פופולרית מספיק כדי להוציא עונה נוספת. העונה השלישית צפויה לצאת בקיץ 2019, יש למה לחכות!

טאבו, עונה 2

את הופעתו המרשימה והיוצאת דופן של טום הארדי אי אפשר לשכוח אחרי צפייה בסדרה "טאבו". זוהי סדרת דרמה בריטית מבית BBC המבוססת על תסריט מקורי שנכתב ע"י טום הארדי. העלילה מתרחשת בשנת 1814 ועוקבת אחר חזרתו של ג'יימס דלאני (טום הארדי) לאנגליה לאחר שנחשב כמת. ג'יימס, שנעלם ל-12 שנים באפריקה, שב לארצו עם 17 יהלומים גנובים ותובע את ירושת אביו למורת רוחם של חברת הודו המזרחית הבריטית שמנסה בכל דרך אפשרית למנוע זאת ממנו.

ג'יימס נלחם בחברה ובכל אדם שעומד בדרכו והדבר הופך אותו ליותר חיה מאשר אדם. דלייני חוזר לאנגליה גם עבור אחותו למחצה, שאותה המשיך לאהוב בכל זמן היעדרותו. "טאבו" היא סדרה אפלה וחסרת רחמים, המציגה לצופה עיצוב תקופתי מרהיב ביופיו, דמויות מעניינות ותחושה אפלה וקודרת. הסדרה זכתה לביקורות ושבחים רבים בעיקר על משחקו הכובש של הארדי.

[*]

היצור מן הביצה

עוד סדרה שעתידה לצאת לחובבי DC היא "היצור מן הביצה", שתופק ע"י ג'יימס וואן, תסריטאי ומפיק סרטי אימה ביניהם "המסור", "לזמן את הרוע", "אנאבל" ועוד. "היצור מן הביצה" תהיה מבוססת על הקומיקס מבית DC וכנראה תהיה זהה לסיפור המקורי. הדמות היא מסה אנושית של חומר ירוק שנלחמת כדי להגן על הביצה שלו, על הסביבה הטבעית וכן על האנושות מפני איומים על טבעיים וטרור אקולוגי. הראשון שהופך להיות היצור מן הביצה הוא אלכס אולסן, מדען שנלכד במעבדתו לאחר שעוזרו פוצץ אותה. אולסן משתנה פיזית בעקבות הכימיקלים והכוחות המיסטיים שבביצה והופך ליצור מפלצתי. הסדרה צפויה לצאת למסכים במאי 2019 ותהיה בת 13 פרקים. השמועות אומרות שהסדרה תהיה מפחידה, אלימה ומדורגת לבוגרים, יש למה לצפות!
אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ משחקי הכס (עמוד סדרה)
חץ דברים מוזרים (עמוד סדרה)
חץ אוזרק (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט