חדשות טלוויזיה / סדרות

"קוברה קאי": ביקורת עונה שלישית

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
הצלחת העונות הראשונות של "קוברה קאי" ששודרו תחילה ביוטיוב ונרכשו ע"י נטפליקס, הביאה לעונה החדשה שהופקה במיוחד עבור ענקית הסטרימינג. למרבה השמחה גם העונה הנוכחית, המגוללת את עלילות גיבורי סרט הפולחן "קראטה קיד" שנים אחרי במועדון הדוג'ו "קוברה קאי", מצליחה לעורר נוסטלגיה מהנה לסרטי העבר תוך איזון מוצלח בין דרמה, אקשן ורגעים קומיים שישאירו אתכם עם חיוך על השפתיים
אחרי שתי עונות מסעירות ששודרו ביוטיוב ונרכשו ע"י נטפליקס, מגיעה העונה החדשה של "קוברה קאי" והראשונה שהופקה ישירות לענקית הסטרימינג ומצליחה לעמוד בציפיות המעריצים. הסדרה מגוללת סיפור המשך לקלאסיקת האייטיז "קראטה קיד" בכיכובם של הגיבורים המקוריים. בעונות הקודמות צפינו בדמויות מוכרות ואהובות מן העבר: דניאל לרוסו (ראלף מאצ'יו), ג'וני לורנס (ויליאם זבקה) וג'ון קריס. כשכל אחד מהם נמצא במקום שונה בחייו.

לרוסו, זוכה טורניר הוואלי, מצליח בחייו. יש לו סוכנות רכב, משפחה ושפע של כסף. לעומתו, לורנס, עדיין תקוע בעבר ולא מרפה מהפסדו בטורניר. הוא שקוע בדיכאון, בין עבודות לא קבועות, גרוש וכלל לא מכיר את בנו. גם קריס איבד הכל ונשאר לבדו. העלילה מתגלגלת ולורנס ולרוסו חוזרים למקורות הקראטה ופותחים דוג'ו משלהם בשם "קוברה קאי". הם מגייסים אליהם תלמידים ומלמדים כל אחד בדרכם את יסודות אמנות הלחימה. הם מושכים את התלמידים לסכסוכים ביניהם ויוצרים תחרות עוינת ואלימה. בסוף העונה השנייה התלמידים נלחמים בצורה כה אכזרית וכתוצאה מכך מיגל נפגע בגבו ונשקפת סכנה לחייו.

[*]

העונה השלישית נפתחה באופן מאוד דומה לעונה הראשונה: לורנס מאבד את הדוג'ו שלו לכריס, הוא שבור ומדוכא בגלל האסון שקרה. שותה בלי סוף וממשיך להסתבך בצרות. אך הפעם הוא לא היחיד ששום דבר לא הצליח לו. לאחר התקרית בבית הספר, לרוסו מתחיל לאבד את כל הישגיו בזה אחר זה. הוא סוגר את הדוג'ו וסוכנות הרכב שלו מאבדת לקוחות וכסף. שני הסנסאים מתחילים להבין כי הם יכולים לעשות טוב יותר בחייהם מאשר להילחם אחד בשני ולהיאחז כל הזמן בעבר. לרוסו חוזר למקורות הד'וגו ופוגש בדמויות מוכרות שמצליחות לעזור לו לצאת מהמשבר. לורנס מבין כי עליו לקחת את עצמו בידיים ולעזור למיגל להילחם על חייו. ושניהם סוף סוף סוגרים מעגל עם אלי (זוכרים?) ועם המריבה הוותיקה שהציתה ביניהם את האש.

בסוף העונה השנייה התחלנו לקבל הצצה על ג'וני כריס בצעירותו, ובמהלך העונה השלישית אנו אף רואים כיצד הוא הגיע למקום בו הוא נמצא עכשיו ומה גרם לו להיות כל כך שטני וברוטלי. כעת כש'קוברה קאי' בבעלותו, הוא מצית עוד יותר את השנאה בין התלמידים ומגייס תלמידים חדשים ואכזריים אף יותר. התלמידים נחושים לנקום ב"מיאגי דו" והם רודפים אותם ומחדירים בהם פחד ואימה. העונה מסתיימת עם שבב של תקווה ואולי הסוף למריבות העכורה בין לורנס ולרוסו. כעת, הם חייבים לשלב כוחות ולהדוף את האלימות הבלתי פוסקת שכריס מביא לעיר.

העונה, כמו בעונות הקודמות, אנו מקבלים הצצה נוספת לסרטי "קראטה קיד" הישנים וזוכים לנוסטלגיה מהנה. לוקיישנים מהעבר, סצנות אהובות ודמויות ישנות חוזרות ומחזקות את הקאסט הקיים, ובתור הצופים אין ספק שזה כיף להיזכר ולראות אותם, במיוחד כשהיוצרים משחזרים סצנות מהסרטים עם אותו פסקול מהעבר. ''קוברה קאי'' מצליחה להביא לנו עונה נוספת עם איזון בין דרמה, אקשן וקומדיה מוצלחת. לורנס, שנראה כאילו נתקע בעבר, לא מכיר בכלל טכנולוגיה עכשווית ועדיין מדבר בצורה ילדותית וטיפשית, לרוסו שחייב להיזכר במיאגי כדי לצאת מהצרה שנקלע אליה ולחשוב על דרך יצירתית להתגבר עליה, והמריבות הטיפשית בין שניהם שממשיכות לעבוד בצורה מעולה. נכון, כל זה נשמע על הנייר קלישאתי ועם זאת אנו זוכים להנאה רצופה של קומדיה ונוסטלגיה בעונה שלישית מהנה ומרגשת, מצחיקה ושנונה במיוחד שמשאירה טעם לעוד.

הסדרה "קוברה קאי" משודרת בנטפליקס. לביקורות סדרות נוספות: לחצו כאן
אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1סידרה מצויינת!!! ירון () | 14/01/2021 07:49:23
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט