חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: הדרמה החדשה של 'כאן' ועונות שניות ל"חזרות" ו"הטבח"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: לאחר הצלחתן "חזרות ו"הטבח" יזכו לעונה שנייה, כאן 11 מודיע על דרמה חדשה ומבטיחה בשם "ביתשמש" בכיכובו של יהודה לוי, "קארפול קריוקי" חוזר לכאן 11 עם מנחה חדש וחלקו השני של פרק הספיישל המדובר של "אופוריה" מתקרב. בנוסף, HOT חתמה על עסקה לשידורן של 4 סדרות מסקרנות ו-yes פותחת את ערוצי הבידור שלה ללא תשלום
חוזרות בגדול: "חזרות" ו"הטבח" יזכו לעונה שנייה

חובבי היצירה המקורית הישראלית שביניכם יודעים ששיחות המסדרון בתקופה האחרונה התמקדו בשתי סדרות עיקריות - "חזרות" של 'כאן 11' ו"הטבח" של yes. אחד מהלקחים החשובים שלמדנו בצפייה בקומדיה ה(לא)רומנטית "חזרות" הוא החשיבות להשאיר אופציה לעונה שנייה. בעקבות ההצלחה המסחררת והמפתיעה של העונה הראשונה, הודיעו מטעם 'כאן 11' שאיריס ותומר, תיאטרון 'המשכן' ושלל דמויות חדשות ימשיכו ללוות אותנו לעונה נוספת.

סדרת דרמה נוספת שהופיעה לא מעט בכותרות בתקופה האחרונה ותזכה גם היא לעונה שנייה היא "הטבח" של yes. הסדרה, שלאורך תקופת שידוריה זכתה ללא מעט ביקורות מעורבות, העפילה עם פרק הסיום שלה למקום החמישי ברשימת הסדרות הנצפות ביותר של yes לשנת 2020 ותזכה בעקבות התואר לעונה נוספת.

[*]

"ביתשמש"- הלהיט הבא של 'כאן'?

אין ספק שתאגיד השידור הציבורי 'כאן11' הפך לערוץ המסקרן ביותר מבחינת התוכן המקומי המוצע במסגרתו עם שרשרת להיטים שכובשת את המסך (ואת הלבבות של כולנו) כמו "שעת נעילה", "חזרות", "קופה ראשית" ועוד רבים נוספים. עכשיו, הסתיימו תהליכי ליהוק מבטיחים לסדרת דרמה חדשה המאיימת להפוך לשיחת היום הבאה. ''ביתשמש'', מגוללת את סיפורם של חבורת נערים אבודים בבית ספר לנוער בסיכון ומציגה את מורכבות היחסים שלהם עם המשטרה המקומית בבית שמש.

כאשר אל בית הספר מגיע יניב על מנת לרצות את עבודות השירות שנגזרו עליו, אנו זוכים להצצה כואבת אל החצר האחורית של ישראל וחברות השוליים בה. את תפקידו של יניב עתיד למלא השחקן יהודה לוי ולצידו רשימה מגוונת של שחקנים כמו: שני כהן, יניב ביטון רונה-לי שמעון, בן סולטן (אחיה של ניב סולטן), אמיר טסלר ועוד. הסדרה עתידה להתחיל בצילומים בימים הקרובים ולעלות לשידור על המסכים שלנו לקראת סוף השנה.

[*]

(בתמונה: יהודה לוי. קרדיט צלם - אלון שפרנסקי)

ספיישל "אופוריה": החלק השני

אי שם בשנת 2020 (לפני חודשיים) סיפרנו לכם על פרקי הספיישל המסקרנים שעתידים לעלות לסדרת הדרמה המעובדת של HBO (על פי סדרת מקור ישראלית של רון לשם) - "אופוריה", שממשיכה להכות גלים בארה"ב וברחבי העולם. אחרי החלק הראשון של הפרק, ששודר בארץ בתחילת דצמבר וזכה לביקורות משבחות מצד המבקרים והמעריצים, מתקרב אלינו כעת חלקו השני של פרק הספיישל.

החלק השני, שעתיד להיות משודר כאן בארץ בתאריך ה-25.1 בשעה 22:00, יתאר את התמודדותה של ג'ולס עם נטישתה של חברתה הטובה רו (זנדאיה). שני הפרקים חושפים בפני הצופים אלמנטים מרתקים שטרם נצפו במסגרת העונה הראשונה של הסדרה ומהווים מעין הכנה לקראת העונה השנייה שתאריך עלייתה לשידור טרם פורסם. סדרות חדשות ומסקרנות ב-HOT

השבוע חתמה ספקית התוכן HOT עסקת ענק עם מפיצת התוכן הבינלאומית 'Fremantle' לשידורן של ארבע סדרות חדשות שיעלו ב-HOT3 בחודשיים הקרובים.

• "שטח הפקר" - דרמה מלחמתית מבית 'הולו' המתרחשת על רקע מלחמת האזרחים בסוריה. על הסדרה המבטיחה חתומים היוצרים הישראליים רון לשם ("אופוריה"), איתן מנצורי ("בשבילה גיבורים עפים"), עמית כהן ("כפולים") ומריה פלדמן ("כפולים").

• "החקירה" - אחת הסדרות הסקנדינביות המדוברות של התקופה האחרונה היא דרמת המתח הזו שנוצרה על ידי המועמד לאוסקר טוביאס לינדהולם, הסובבת סביב מקרה הרצח המפורסם של העיתונאית השוודית קים וול.

• "אנחנו מי שאנחנו" - הסדרה המצופה של לא אחר מלוקה גואדאנינו ("קרא לי בשמך") מהווה דרמת התבגרות כואבת ומלווה נער ונערה אמריקאים החיים בבסיס צבאי בעיר החוף קיוג'ה שבאיטליה.

• "The Salisbury Poisonings" – דרמת פשע בריטית בת ארבעה פרקים המבוססת על סיפור ההרעלה האמיתי של סרגיי ויוליה סקריפאל בעיר סאליסבורי שבאנגליה.

[*]

(תמונה מתוך הסדרה "אנחנו מי שאנחנו")

"קארפול קריוקי" חוזרת עם מנחה חדש

הפורמט המצליח "קארפול קריוקי" חוזר לעונה חדשה ב'כאן 11' עם אודי כגן על כיסא הנהג. בכל תכנית יארח כגן את אחד הזמרים האהובים בישראל למסע מוזיקלי משעשע במכוניתו. כגן מחליף את קודמו בתפקיד - ניקי גולדשטיין, אשר הנחה את העונה הראשונה של התוכנית ששודרה בשנת 2017.

העונה החדשה תעלה ביום ראשון הקרוב ה-24.1 בשעה 22:15 יחד עם שרית חדד בפרק פתיחה חגיגי במיוחד, כשיום לאחר מכן באותה השעה ישודר פרק נוסף עם זוכת האירוויזיון נטע ברזילי לרגל בחירת השיר הישראלי לתחרות האירוויזיון 2021. בין האומנים שיתארחו בתוכנית אפשר לצפות לחנן בן ארי, אברהם טל, הזוג המלכותי נועה קירל ויהונתן מרגי, אביב גפן, ליאור נרקיס ועוד רבים אחרים.

Yes פותחת את ערוצי הבידור בתשלום

בשל הידוק הסגר השלישי והשבתת מערכת החינוך, Yes פותחת לכלל לקוחותיה את ערוצי הבידור בתשלום על מנת להנעים ולשפר את מצב הרוח בסגר. הערוצים נפתחו באופן אוטומטי כבר מיום שני שעבר ויישארו פתוחים לעת עתה עד לתאריך ה- 24.1, למעט ערוצי ההומור והקומדי בר.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ינואר
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט