חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: כל מה שרציתם לדעתם על שירות הסטרימינג של אפל TV+

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג: כמה יעלה, מתי יושק ובעיקר - מה יהיו התכנים של שירות הסטרימינג המדובר של אפל? שי שגב עם כל התכניות העתידיות של השירות, כולל של יוצרים כמו סטיבן סודרברג, סטיבן שפילברג מ. נייט שאמלאן ועוד. וגם: כל סרטי האימה החדשים שיעלו בנטפליקס בחודשים הקרובים
שירות הסטרימינג אפל +TV יחל את שידוריו בנובמבר

עברו כמעט שנתיים, מאז אפל החלה לשכור שמות גדולים לשירות הסטרימינג שלה, כמו סטיבן סודרברג, ריס ווית’רספון, סטיבן שפילברג ועוד, כדי ליצור תכנים מקוריים – למה שהיא מקווה שיהיה מתחרה רציני בנטפליקס, הולו ושירותי הסטרימינג של דיסני+ ו-HBO מקס, שלא לדבר על אינספור שירותי הסטרימינג הנוספים שבדרך. לאחר שהוכרז רשמית על השירות שנקרא אפל +TV מוקדם יותר השנה, כעת אנו סוף סוף יודעים מתי יושק, כמה יעלה ומה יהיה חלק גדול מהתכנים.

במהלך ההכרזה על האייפונים החדשים של אפל בשבוע שעבר, חשפה ענקית הטכנולוגיה את תאריך ההשקה של אפל +TV, ה-01 בנובמבר, 2019. בניגוד לדיווחים הקודמים, השירות יעלה רק 4.99 דולרים בחודש. בכך, זה הופך את אפל +TV לשירות הסטרימינג הרציני הזול ביותר בשוק. נוסף על כך, אם אתם מתכוונים לרכוש אייפון, אייפד או מחשב נייד חדש מאפל בעתיד, תקבלו שנה שלמה של אפל +TV בחינם.

אפל +TV תושק ברחבי העולם במעל ל-150 מדינות (כולל ישראל), אך היא לא תתחיל כבר ביום הראשון באוויר עם טונות של תוכן מקורי. כאשר השירות יושק בקרוב, הוא יגיע עם מבחר קטן של תכנים, אך יתרחב בחודשים הקרובים עם תוכן חדש, שיגיע בתדירות גבוהה יותר ככל שיעבור הזמן. החדשות הטובות הן, שאם אינכם רוצים לבזבז כסף כדי להירשם לאפל +TV מיד בהתחלה, לכאורה תהיה תקופת ניסיון חינם, בה תוכלו לבדוק אם אתם אוהבים את מה שיש לשירות להציע. טרם נחשפו פרטים על כך, אז הישארו מעודכנים.

ומה לגבי התוכן? לאחרונה ראינו טריילרים לסדרת האירוח: “The Morning Show” בכיכובם של ריס ווית’רספון, ג’ניפר אניסטון וסטיב קארל, כמו גם לסדרה הקומית “דיקינסון” עם היילי סטיינפלד. בנוסף, הטריילר הכללי של אפל +TV נותן לנו הצצה לאנתולוגיית הסיפורים של שפילברג: “Amazing Stories” , לאנתולוגיה "אמריקה הקטנה" ולשלל מיזמים בהפקתה של אופרה ווינפרי.

[*]

להלן שאר המיזמים שאנחנו יודעים שנמצאים בהפקה עבור אפל:

* Are You Sleeping? אוקטביה ספנסר מככבת כקריינית פודקאסט של פשע אמיתי, שפותחת מחדש מקרה של רצח מהעבר בסרט פשע בהפקתה של ריס ווית’רספון.

* Calls - עיבוד לסדרה צרפתית קצרה המגישה סיפורים בשיטת אודיו.

* Central Park - קומדיה מוזיקלית מונפשת של לורן בושאר (יוצרת “בוב בורגר”), ג’וש גאד ונורה סמית’.

* Defending Jacob - מותחן שעובד מהרומן של ויליאם לנדאיי, בכיכובו של כריס אוונס.

*דיקינסון – סדרת נעורים אודות המשוררת אמילי דיקינסון, בכיכובה של היילי סטיינפלד.

* For All Mankind - סדרת מדע בדיוני אודות המירוץ לחלל, מהיוצר רונלד ד. מור, שיצר את האתחול המוערך של “באטלסטאר גלקטיקה."

* Foundation - עיבוד לסדרת המדע בדיוני הקלאסית מאת אייזק אסימוב, עם דיוויד ס. גויר וג’וש פרידמן כשואו-ראנרים. * Home - סדרה תיעודית על בתים יוצאי דופן.

* Losing Earth - סדרה המבוססת על סיפור של נתניאל ריץ’ מ"הניו יורק טיימס" והספר אודות ההיסטוריה של אקטיביזם אקלימי.

* Magic Hour - סדרת מסתורין בהשראת סיפורה האמיתי של הילדה ליסיאק, בכיכובו של ברוקלין ("פרויקט פלורידה") ובהפקתו ובימויו של ג’ון מ. צ’ו (“עשיר בהפתעה”).

* My Glory Was I Had Such Friends - סדרה שמאחדת מחדש את ג’יי ג’יי. אברמס וג’ניפר גארנר ששיתפו פעולה ב"זהות בדויה" (גארנר תככב, ושניהם יפיקו בפועל), בהתבסס על ספר הזיכרונות של איימי זילברשטיין באותו השם.

* Pachinko - סדרה המבוססת על הרומן של מין ג’ין לי, סאגה רב-דורית על משפחה קוריאנית.

* Shantaram - סדרה המבוססת על הרומן מאת גרגורי דיוויד רוברט, על אדם שבורח מכלא אוסטרלי ומגיע לבומביי.

* Swagger - סדרה מתוסרטת בהשראת חייו של כוכב הכדורסל קווין דוראנט.

* Time Bandits - אתחול של סרט הקאלט הקלאסי של טרי גיליאם, שנכתב ובוים על ידי טאיקה ווייטיטי.

* סדרה (ללא שם) עם סיימון קינברג / דייוויד וייל: סדרת מדע בדיוני שנכתבה על ידי קינברג, תסריטאי ומפיק ותיק של סרטי “אקס-מן”.



* סדרה (ללא שם) עם ברי לארסון ("קפטן מארוול") – מתוארת כ”מבט פרובוקטיבי ועכשווי על מסעה של אישה צעירה ב-CIA המסופר דרך הפריזמה של מערכות היחסים הקרובות ביותר שלה”. הסדרה מבוססת על חוויותיה האמיתיות של פעילת ה- CIA הסמויה, אמריליס פוקס.

* סדרה (ללא שם) של קולן מקגינס – סדרה קומית בהשראת אוסף הסיפורים הקצרים של קרטיס סיטנפלד “You Think It, I’ll Say It”.

* סדרה (ללא שם) של דמיאן שאזל – “דרמה חדשנית”, שבמהלכה צפוי הבמאי של “לה לה לנד” לכתוב ולביים כל פרק בעונה הראשונה.

* סדרה (ללא שם) של מ. נייט שמאלאן ("החוש השישי") – מותחן שכתב טוני בסגלופ, כששמאלאן מביים את הפרק הראשון ומשמש כמפיק בפועל.

* סדרת סנופי (ללא שם) – סדרה בעלת פרקים קצרים בכיכובו של סנופי המתמקדת בכלב המפורסם.

* סדרה (ללא שם) עם רוב מק’אלני וצ’ארלי דיי – קומדיה מהקבוצה שמאחורי “פילדלפיה זורחת”, כשמק’אלני מגלם עובד באולפן משחקי וידאו.
סרטי האימה של נטפליקס

נטפליקס גילתה כי בין הפקות המקור שלה, דווקא סרטי האימה מביאים הרבה רייטינג, ועל כן השקיעה את מרבית הונה לאחרונה בהפקת סרטים מפחידים. הנה חלק מן היבול שאמור להגיע בחודש הקרוב או שנחת על מדפי ענקית הסטרימינג השבוע:

"סרט" | "Fractured" - רייי מונרו (סם וורת'ינגטון) ואשתו ג'ואן (לילי רייב) מגיעים לחדר מיון עם בתם, שנפצעה בתאונה. הרופאים שולחים את הבת והאם לבדיקות – והשתיים נעלמות, בלי כל זכר לשהותן בבית החולים. החשש של ריי הופך למרוץ נואש לאתר את משפחתו ולחשוף את האמת שמאחורי היעלמותן. 11 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.



"בעשב הגבוה" - האחים בקי וקאל שומעים בכי של ילד קטן שהלך לאיבוד בשדה של עשב גבוה. הם נכנסים להציל אותו ונלכדים בעצמם ברשתו של כוח אפל שמצליח להפריד ביניהם. כשהם מנותקים מהעולם ובלי יכולת להשתחרר מהאחיזה המתהדקת של השדה, הם מגלים שלפעמים עדיף ללכת לאיבוד מבלי שימצאו אותך. הסרט מבוסס על הנובלה מאת סטיבן קינג וג'ו היל. כתב וביים וינצ'נזו נטאלי. 04 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.



"בצל הירח" - פילדלפיה, 1988. השוטר תומאס לוקהארט (בויד הולברוק), ששואף לקבל דרגת בלש, מתחיל להתחקות אחר רוצח סדרתי שחוזר לפעול מדי תשע שנים. כשמתברר שבפשעיו של הרוצח אין כל היגיון מדעי, האובססיה של לוק לפענוח התעלומה משתלטת על חייו ומאיימת להחריב את הקריירה שלו, את המשפחה שלו – ואת שפיותו. "בצל הירח" הוא מותחן פסיכולוגי חוצה ז'אנרים, שבוחן את כוחו של הזמן ואת היכולת שלו לחבר בין אנשים או להפריד ביניהם באכזריות. במאי: ג'ים מיקל, בהשתתפות: מייקל סי. הול ("דקסטר") וקליאופטרה קולמן. זמין כעת בנטפליקס ישראל.



"איליי" | "Eli" - סאדי סינק, לילי טיילור וקלי ריילי מככבים בסרט "איליי". סיפורו של רופא שמבטיח כי טיפולים רפואיים ניסיוניים יכולים לעזור לאיליי במחלתו הקשה. אך כשהוא פתאום מוצא עצמו מוטרד מסיוטים, איליי מבין שלרופא עשויים להיות מניעים נסתרים. 18 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.

"נחש פעמונים" | "Rattlesnake" - קתרינה (כרמן אג'וגו) פונה לזרה מסתורית, שמבטיח לה שהיא יכולה לעזור לבתה שהוכשה על ידי נחש קטלני - אך קתרינה נאלצת לקבל החלטה בלתי אפשרית, כאשר האישה דורשת שתחזיר לה את המעשה הטוב - על ידי הרג אדם זר. הסרט ישודר ב-25 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוקטובר
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט