חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "משחק הדיונון" ו"בורדרלנד" אושרו לעונה שנייה

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: "משחק הדיונון" אושרה לעונה שנייה והיוצר שלה מגיב לביקורת של לברון ג'יימס על סוף הסדרה, נטפליקס חושפת את כותרי האנימה והלייב אקשן מיפן, טריילר לסרט התיעודי - "14 פסגות: סיפורו של המטפס נירמל פורג'ה", דיסני+ מפיצה מספר תמונות מעונה 3 של "המנדלוריאן" ועונה 2 של "מסע בין כוכבים: Prodigy" הוכרזה
נטפליקס חושפת את כותרי האנימה והלייב אקשן מיפן

נטפליקס מפרסמת רשימה עשירה של כותרים יפניים עתידיים, כולל סרטי אנימה וסדרות לייב אקשן. החברה מארחת השבוע אירוע בן יומיים - פסטיבל נטפליקס יפן 2021 - בו היא תרחיב משמעותית את הלוח המקומי שלה במדינה. בין כותרי האנימה החדשים שהוכרזו: הסדרה: "לכודים בחלל", הסדרה: "ערפדית בגן"", עונה 4 לסדרה: " אגרטסוקו" ועונה 2 לסדרה: "אולטרמן". בין כותרי הלייב-אקשן: עונה 2 לסדרה "בורדרלנד", הסרט "אהבה כמו פריחת הדובדבן", הסדרה: "אהבות ראשונות" וסדרת הריאליטי: "האהבה היא עיוורת: יפן"

לפני ההכרזה היום, נטפליקס הזמינה 90 (!) יצירות מקוריות יפניות. החברה הודיעה, כי כותרים כמו "שבעת החטאים", "יומני ראגנארוק" ו-"רורואוני קנשין: המקור" הגיעו כולם לעשרת הגדולים ביותר מ-50 מדינות (כולל ישראל), בעוד שיותר מ-120 מיליון משקי בית צפו בלפחות כותר אנימה אחד במהלך שנת 2020. "ההימור הגדול הבא שלנו הוא הרחבת הסרטים העלילתיים. יפן היא ביתם של כישרונות יוצאי דופן, שמעצבים את ההיסטוריה הקולנועית של העולם", אמרה קאטה סקמוטו, סגנית נשיא לתוכן יפן בנטפליקס. "עם יוצרים מגוונים כמו אלה שאנחנו עובדים איתם היום, אנחנו נרגשים לגלם תפקיד בהיסטוריה של כישרונות מקומיים גדולים, למצוא את קולם ולהעביר אותם לקהל בכל מקום".



עם הצלחה לא מתווכחים: "משחק הדיונון" אושרה לעונה שנייה

"משחק הדיונון" היא סדרת נטפליקס המצליחה ביותר בכל הזמנים כאשר היא עקפה את "ברידג'רטון" שהובילה בפסגה לפניה. מאז הבכורה שלה בספטמבר, ההייפ סביבה פשוט לא נפסק: יש בובות ענק מפחידות שמקפצות ברחבי העולם, ערים שלמות מקיימות משחקי דיונונים (לא קטלניים) משלהן, ללברון ג'יימס יש דעות משלו על הנושא, וזה רק ימשיך עם אינספור אנשים לבושים בבגדי אימונית בחג פורים המתקרב (אלא אם כן אתם בבתי ספר בניו יורק, שם התחפושות נאסרו בהאלווין בשל "המסר האלים" של התכנית).

במילותיו של יוצר "משחק הדיונון", הוואנג דונג-היוק: "אנחנו חיים בעולם של משחקי דיונון. מפחיד, אבל נכון!". דונג-היוק גם אישר שנטפליקס מעוניינת בעונה 2, אבל יש לו גם סדרי עדיפויות אחרים: יש סרט קולנוע באורך מלא שהוא רוצה לעשות קודם. "כמובן שיש דיבורים. זה בלתי נמנע כי זה כל כך הצליח", אמר. "יש לי בראש תמונה ברמה מאוד איכותית, אבל אני לא מתכוון לעבוד עליה מיד. יש סרט שאני מאוד רוצה לעשות. אני חושב מה לעשות קודם". נוכל לקבל יותר מהבמאי בקרוב: הוואנג עשה שלושה סרטים באורך מלא בעשור האחרון, וכולם נרכשו על ידי נטפליקס (אם כי אין עדיין תאריך שידור לנטפליקס ישראל). אחד מסרטיו, "The Crucible", הידוע גם בשם "Silenced", הפך לסיפור מרכזי בקוריאה בשנת 2011 - הסרט שמבוסס על סיפור אמיתי על בית ספר לחירשים, שבו תלמידים עברו התעללות מינית על ידי מורים ומנהלי בתי ספר אחרים, העניק השראה למחוקקים להעביר הצעת חוק לביטול התיישנות על עבירות נגד קטינים ומוגבלים.

הוואנג גם הגיב לביקורת של לברון ג'יימס על הסדרה (אמל"ק - הוא לא אהב את הסוף). "ראית את ספייס ג'אם 2?", כתב הוואנג. "לברון מגניב ויכול להגיד מה שהוא רוצה. אני מכבד את זה. אני מאוד אסיר תודה שהוא צפה בכל הסדרה. אבל לא הייתי משנה את הסוף שלי. זה הסוף שלי. אם יש לו סוף משלו שיספק אותו, אולי הוא יוכל ליצור סרט המשך משלו. אני אבדוק את זה ואולי אשלח לו הודעה שאומרת, 'אהבתי את כל המשחקים שלך, חוץ מהסוף'".

למרות הצלחתו של הוואנג, הוא לא יושב על קופה גדולה או התעשר, והלחץ על הפקת הסדרה גרם לו לאבד שש שיניים, אמר בראיון. ולמרות שהתוכנית העלתה את נתוני המנויים ב-44 מיליון מנויים, נטפליקס שילמה לו לפי החוזה המקורי. "ייתכן שאני צריך לעשות את העונה השנייה כדי להפוך לעשיר, בדיוק כמו המנצח של משחק הדיונון", אמר. הוואנג עובד בימים אלו על תסריט לעונה 2. עם זאת, ייקח עוד זמן רב, עד שנראה אותה בנטפליקס ישראל.

[*]

טריילר לסרט התיעודי - "14 פסגות: סיפורו של המטפס נירמל פורג'ה"

נטפליקס מפרסמת טריילר לסרט העוקב אחר נירמל "נימסדאי" פורג'ה, מטפס נפאלי חסר פחד במסע שהוא מכנה "פרויקט אפשרי" - לכבוש את פסגת כל 14 ההרים הגבוהים בעולם בגובה 8,000 מטר ומעלה - זאת תוך שבעה חודשים בלבד, ולשבור את השיא הקודם שעמד על שבע שנים. עם צוות מיומן, הוא חוצה את הר האוורסט, K2 ופסגות אייקוניות אחרות תוך מזג אוויר קיצוני, מקבל החלטות על חיים או מוות, ומעל הכל - המשקל הרגשי של מחלתה של אמו בבית. סיפור מותח ועמוס באקשן על אומץ, התמדה ופריצת גבולות הסיבולת האנושית. 29 בנובמבר, 2021, בנטפליקס ישראל.

דיסני+ מפיצה מספר תמונות מעונה 3 של "המנדלוריאן"

תמונות חדשות מהסט של עונה 3 של "המנדלוריאן" מציגות דמות לא מזוהה (ואולי חדשה) מצוידת בשריון מנדלורי. למרבה הצער, מעריצים כנראה לא יקבלו אישור לזהותו של מנדלוריאן לפחות עוד שנה, שכן המנדלוריאן לוקחת הפסקה בשנת 2021, כדי לפנות מקום לסדרת הספין-אוף הקרובה של רוברט רודריגז - "הספר של בובה פאט". הרפתקאותיו של דין ג'ארין (פדרו פסקל) צפויות להתחדש כשעונה 3 תצא בסוף 2022.

[*]

עונה 2 של "מסע בין כוכבים: Prodigy" הוכרזה על ידי Paramount+

שירות הסטרימינג +Paramount חידש רשמית את "מסע בין כוכבים: Prodigy" לעונה 2. הסדרה האחרונה בזיכיון "מסע בין כוכבים" עוקבת אחר קבוצת בני נוער חייזרים ברביע הדלתא שמגלים ספינת חלל נטושה, USS Protostar, ומשתמשים בה כדי להימלט מחיי השעבוד שלהם עם עזרתה של קפטן ג'נווי (קייט מולגרו) בדמות יועץ ה-AI של הספינה. לסדרה הייתה בכורה מיוחדת של שני פרקים ב-+Paramount ב-28 באוקטובר 2021.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ משחק הדיונון (עמוד סדרה)
חץ בורדרלנד (עמוד סדרה)
אין מאמרים מחודש נובמבר
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט