חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: מבול של סדרות אנימה חדשות

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע בחדשות הסטרימינג: טיזר לסרט התיעודי "האגדה על אי הקוקאין", טריילר לעונה השנייה של "סמנתה",תמונה ראשונה מ-"Spectros", "מסע בין כוכבים: דיסקברי" חוזרת, סדרת פנטזיה בטורקית מגיעה אלינו וסדרת גיבורי על חדשה תושק בשירות דיסני פלוס ופרטים על כל סדרות האנימה החדשות
האגדה על אי הקוקאין

השמועה אומרת שבאחד האיים הקריביים קבור קוקאין בשווי שני מיליון דולר. פגשו את האיש שעומד למצוא את זה... זהו הטיזר לסרט התיעודי "האגדה על אי הקוקאין" אשר ישודר בנטפליקס ב-29 במרץ.



הקסם של סמנתה

"סמנתה" חוזרת לעונה שנייה שתעלה ב-19 באפריל. בשנות השמונים, סמנתה הייתה ילדה כוכבת. עכשיו היא נצמדת לשרידי הסלבריטאות שלה ורוקמת מזימות מטופשות להזניק את עצמה בחזרה אל אור הזרקורים .חובבי סדרות היסטוריות? סדרה נוספת שתעלה בעונה חדשה היא "האימפריה הרומית: שלטון הדמים" שתשוב לנטפליקס לעונה שלישית ב-05 באפריל.



תמונה ראשונה מ-"Spectros"

נטפליקס מביאה הצצה ראשונה לסדרת המתח העל טבעית חדשה:"Spectros" של הסופר והבמאי דאגלס פיטרי ("סיפור אימה אמריקאי: הכישוף"). הצילומים עבור 8 פרקי הסדרה בברזיל (כנראה שהסדרה תהיה בפורטוגזית), החלו בנובמבר והסדרה תגיע לנטפליקס ישראל במהלך 2020. העלילה תעלה סיפורים ישנים נושנים שהוטמנו במשך מאות שנים בסאו פאולו, בשכונה שמוכרת בזכות אוכלוסייה גדולה ממוצא יפני. חמישה צעירים יצטרכו לקשר מקרים שמתרחשים בשכונה לשנת 1908. ברגע שהם מתעמתים עם אירועים יוצרי דופן, הם מבינים שמישהו מעיר לחיים את המתים - כמסע נקמה.

[*]

סדרת אנימה על "אלים וגיבורים"

נטפליקס הכריזה על סדרת האנימה "Gods & Heroes” סדרה האנימה החדשה מתרחשת בעולם המיתולוגיה היוונית. גבר צעיר מגלה שהוא בנו הבלתי חוקי של זאוס, ומסתבר שעל הדרך עליו גם להציל את השמיים והארץ. הדיבוב כולל את ג'ייסון או'מארה ("האיש במצודה הרמה"), ג'סיקה הנוויק ("משחקי הכס"), קלאודיה כריסטיאן ("בבילון 5") ואליאס טופקס ("מסע בין כוכבים: דיסקברי"). החברה האחראית על ההפקה וההנפשה מפיקה גם את "קסטלווניה". טרם נקבע תאריך שידור או צורף טריילר. "מסע בין כוכבים: דיסקברי" שבה בפעם השלישית

הסדרה "מסע בין כוכבים: דיסקברי" אושרה לעונה שלישית. עונה 2 המשודרת בימים אלה בנטפליקס נמצאת לקראת סיומה. אמנם עדיין אין תאריכי שידור לעונה החדשה, אולם כמו במקרים קודמים - ימים ספורים לאחר שידור הסדרה ברשת CBS בארצות הברית, הפרקים יגיעו לנטפליקס ברחבי העולם.

נטפליקס מכריזה על שלושה מיזמי אנימה

נטפליקס הכריזה על שלושה פרויקטים חדשים בתחום האנימה: הראשון הוא עיבוד של סדרת האנימה הקלאסית ”Spriggan" - שתופק על על ידי אולפני David , החבר'ה שאחראים על "Jojo's Bizarre Adventure". השני הוא עיבוד האנימה של מארק מילר ולייני יו: "Supercrooks" - על פי המיני סדרה בת הארבעה פרקים משנת 2012 שתופק על ידי אולפני בונז, שאחראים על "אלכימאי המתכת". השלישי הוא עיבוד של המשחק "Dragon's Dogma" של חברת המשחקים קפקום, כשההפקה בידיים של אולפני Sublimation . טרם פורסם מועד שידור בנטפליקס.

[*]

סדרת הפנטזיה בטורקית חוזרת

"המגן האחרון" סדרת הפנטזיה האיכותית (שלא נופלת מאיכות סדרות מארוול) חוזרת לעונה שנייה. עלילת הסדרה: כשבחור צעיר מקבל כוחות על טבעיים מקמע מסתורי, הוא יוצא להילחם בכוחות אפלים ולפתור תעלומה מעברו .העונה תעלה ב-26 באפריל, 2019 בנטפליקס ישראל.



סדרת ילדים חדשה בדרך לדיסני פלוס

במקרה שלא יצאתם מהממ"ד מאז האזעקה האחרונה, אתם בטח כבר מודעים לכך שדיסני תציע שירות סטרימינג חדש - שיקרא בהתאם: דיסני פלוס – ויעניק לאוהדי דיסני גישה לכל התכנים של החברה עבור 7.99 דולר לחודש (עדיין לא ידוע המחיר בישראל). מעבר לקלאסיקות מוכרות, כמו "שלגיה ושבעת הגמדים" או "מוצאים את דורי", יהיה גם מנעד עצום של תכניות חדשות, כולל סדרה המבוססת על זיכיון מארוול - אשר גם בבעלות דיסני. לפי מה שנראה היום, דיסני תיצור סדרת אנתולוגיות מונפשת, אשר תבוסס על מבחר ספרי קומיקס, ויפיק אותה קווין פייג'. הסדרה שתיקרא "What If" תחקור מה היה קורה אם גיבור הקומיקס היה נוהג אחרת באירועים מסוימים, כמו למשל אם לוקי היה מוצא את הפטיש של ת'ור כפי שהופיע בחוברת הקומיקס של ת'ור שהושקה בשנת 1977.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
אין מאמרים מחודש מרץ
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט