חדשות טלוויזיה / סדרות

נשמע מוכר? הסדרה החדשה של רידלי סקוט על מגפה עולמית

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה "שובר מסך": נראה שאין טיימינג טוב יותר לאוהבי ז'אנר האימה - רידלי סקוט עובד על סדרת אימה דיסטופית חדשה ומשחק הווידאו הפופולרי "The Last of Us" מעובד לסדרת טלוויזיה חדשה ב-HBO. קורטני קוקס חוזרת למסך עם סדרה חדשה ורדופה והערפדים מאיימים לחזור אל המסך גם הם בדרמה חדשה מהיוצרים של "ריברדייל" המצליחה. בנוסף, מארק רופאלו עתיד לשחק תפקיד כפול בדרמת מתח חדשה עבור HBO
רידלי סקוט עובד על סדרה דיסטופית חדשה

הבמאי המוערך רידלי סקוט ("בלייד ראנר", "הנוסע השמיני") רכש בשבוע האחרון במסגרת חברת ההפקות שלו "Scott Free", את הזכויות לספר הביכורים הדיסטופי של בת'אני קליפט- "I Will Survive". הספר (וסדרת הטלויזיה העתידית) יעסוק באישה בשנות ה-30 לחייה, אשר בילתה את מרבית שנותיה בהעמדת פנים ובנסיונות לנהל את חייה על פי ציפיותיהם של האנשים השונים בחייה והסובבים אותה. כשמגפה עולמית מותירה אותה כאדם האחרון עלי אדמות, היא לומדת להשתחרר מאותן מוסכמות חברתיות ותחושת הריצוי שליוותה אותה ולומדת לראשונה לחיות את חייה בצורה עצמאית נטולת ציפיות חברתיות.

על אף התהליך הארוך של המשא ומתן בין ההוצאה לאור שהחזיקה עד כה בזכויות הספר לבין חברת ההפקות של סקוט, נמסר על ידם כי עיבוד הספר לסדרת טלוויזיה הוא משמעותי בחשיבותו עבורם, לא רק בזכות סיפורה המרתק של קליפט, אלא הודות לבעיות השונות איתן הגיבורה של הסיפור נאלצת להתמודד, בעיות המשקפות קשיים רבים העולים בחייהן של נשים בחברה כיום – ושחשוב להעלות על המסך.

[*]

(רידלי סקוט ובת'אני קליפט)

לא רק מצחיקה: קורטני קוקס בסדרת אימה חדשה

15 שנים אחרי שהגיעה לתומה הסדרה המיתולוגית "חברים", קורטני קוקס היא עדיין כוכבת גדולה כאשר דמותה בתור מוניקה מופיעה על המסכים שלנו עם אינספור שידורים חוזרים. כעת 6 שנים לאחר תום הסדרה החדשה של "קוגר טאון", מנסה השחקנית לחזור אל המסכים שלנו עם תפקיד ראשי בקומדיית אימה חדשה. הסדרה שתקרא "העמק הזורח", מציג את סיפורה של פטרישיה "פאט" פלפס (קוקס), המחליטה לעבור יחד עם משפחתה אל הפרברים האפרוריים, השונים כל כך מהחיים שאותם הייתה רוצה לחיות, במטרה להציל את נישואיה. המעבר הקיצוני מעורר בפאט תחושות שאינה יכולה לבטא את פשרן, כשהיא נעה בין שני הסברים אפשריים - או שהיא לוקה בדיכאון, או שנכנס בה שד. לאורך הסדרה תנסה פאט להתמודד עם האירועים המשונים והבלתי צפויים בחייה החדשים. משחק הווידאו הפופולרי מגיע ל-HBO

משחק הווידאו הפוסט- אפוקליפטי המצליח "The Last of Us" מעובד בימים אלו ועתיד להפוך לסדרת אימה חדשה לרשת HBO. בדומה למשחק, הסדרה תתמקד בדמויותיהם של ג'ואל ואלי במסעם לאורך ארצות הברית, בנסיון להתחמק מהזומבים הרצחניים והמאיימים שמציפים את העולם כולו בעקבות מוטציה אכזרית ומדבקת. מאז יצא המשחק בשנת 2013, צבר פופולריות רבה, ואף זכה בפרס בטקס גילדת הכותבים של אמריקה. היוצר האחראי על כתיבת המשחק - ניל דרוקמן (הישראלי לשעבר), ישמש ככותב וכמפיק בפועל, כשאליו יתגייס התסריטאי קרייג מזין החתום בין השאר על סדרה אחרת של HBO - "צ'רנוביל" שבלטה במיוחד בעונת טקסי הטלוויזיה האחרונה.

[*]

דרמת ערפדים חדשה מהיוצרים של "ריברדייל"

יוצרי סדרת הנעורים המצליחה "ריברדייל" - עובדים על דרמת אימה חדשה עבור רשת ABC העתידה להחזיר את הערפדים לאופנה. הסדרה עתידה להקרא "Brides" ותתמקד במשפחת ערפדים עוצמתית המנוהלת על ידי שלוש דמויות נשיות העומדות בראשן. הסדרה תציג את האינטריגות והפעולות השונות שהשלוש נאלצות לנקוט במטרה לשמור על היוקרה, העושר ומעמדה החזק של אותה משפחה לא קונבנציונלית. כרגע הסדרה נמצאת בשלבי הליהוק, ולאחרונה פורסמו מספר שמות של שחקנים שעתידים להשתתף בה כמו ג'ינה טורס ("פיירפלי"), קת'רין רייס וגוראן וישניץ', המוכר בעיקר בשל תפקידו בסדרת הטלויזיה "E.R" בה השתתף במשך 9 שנים.

מארק רפאלו בתפקיד כפול בסדרה ל-HBO

דרמה חדשה בעיבודו של דרק סיאנפרנס ("בלו ולנטיין", "מקום בתוך היער") לספר "I Know This Much Is True" עתידה לעלות ב-HBO בקרוב. הסדרה עוקבת אחר שני אחים תאומים- דומיניק ותומאס, החיים את חייהם בשני צירים מקבילים כשבין השניים מתרחשים סיפורי בגידה, הקרבה ומחילה הקושרים היבטים שונים בחייהם האחד לשני. הסדרה תציג תקופות שונות בחייהם של שני האחים תוך פלאשבקים של האחים אל תקופת ילדותם המסובכת. בתפקיד כפול יככב השחקן האהוב מארק רופאלו. הסדרה מהווה עיבוד טלוויזיוני לספר העונה לאותו השם שנכתב על ידי הסופר וואלי לאמב ותעלה ב-27 לאפריל ב- HBO.

מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש מרץ
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט