חדשות טלוויזיה / סדרות

רגע לפני הסיום: סופים אופציונליים שהיינו רוצים לראות ל"משחקי הכס"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
קשה להאמין, אבל הרגע הזה קרוב יותר מתמיד, העונה האחרונה של "משחקי הכס"! האם ג'ון ודאינריז ינצחו את המהלכים הלבנים ואת סרסיי וישלטו יחד בווסטרוז? האם סרסיי תצליח להביס את כולם ותמשיך לשלוט? האם המהלכים הלבנים יחסלו את כולם וישלטו בכל? אז איזה סוף צפוי לנו? את זה אי אפשר לדעת אבל אפשר רק לדמיין. הנה כמה מהסופים האופציונליים שחשבנו עליהם
הנסיך והנסיכה מתאחדים

כנראה זה הסוף שרובנו מקווים לו, ג'ון ודאינרייז יצליחו להביס את כולם וישלטו יחד בווסטרוז. בפרק הסיום של העונה השביעית צפינו ברגשות הלוהטים בין ג'ון לדאינרייז, אך האם הם ייפסקו כאשר יגלו על הקשר המשפחתי ביניהם ומעבר לכך כאשר יגלו מיהו יורש העצר החוקי לכס המלכות מבית טארגאריין? וכמובן לא נשכח שמעבר לפינה מחכה להם מלך הלילה רכוב על דרקון וסרסיי עם צי הברזל של יורון גרייג'וי שרק מחכה להילחם נגד דאינרייז. אז כן צפויה להם עוד דרך ארוכה לעבור (רק 6 פרקים), אם הם אכן יצליחו - זה יהיה הסוף המושלם לסדרה.

[*]

המהלכים הלבנים גוברים

בפרק הסיום של העונה השביעית קיבלנו טעימה איך סוף רע ומר יכול להיות. מלך הלילה רוכב על דרקון הקרח וממוטט את החומה. האם כך תסתיים הסדרה? המהלכים הלבנים יטווחו בכולם ויביאו איתם אלפי שנות חושך? סוף זה יעשה את העבודה ויסגור את הסדרה לתמיד. אך מצד השני זה יהיה סוף מרושע למדי ולמען האמת לא ממש מספק וחסר טעם. אז כן יש להם דרקון ויש להם את הצבא הכי גדול בווסטרוז, וכרגע ידם על העליונה, במיוחד כשהממלכות לא מאוחדות. אבל לא נשכח שלג'ון יש את האמצעי היחיד שיכול לנצח בעזרתו את המתים – אבן דרקון. יש עוד תקווה!

[*]

סרסיי לאניסטר שולטת

הסוף הכי פחות חביב לדעתי. נצחונה של סרסיי לאניסטר ושליטתה בווסטרוז. אחרי שסרסיי שרפה את כל מתנגדיה ושלושת ילדיה נהרגו, אי אפשר לדעת למה עוד היא מסוגלת. סרסיי תמיד רצתה בטובת ילדיה, בכל מחיר וכעת כשהיא בהריון (או כך לפחות היא אומרת) היא תעשה הכל כדי לנצח. אין ספק שזה יהיה הסוף המריר והכואב ביותר. אם ג'ון ודאינרייז יצליחו להביס את המהלכים הלבנים רק בשביל לפגוש את סרסיי בסוף הקרב מחכה להם עם הצבא של צי הברזל, זה יהיה סוף אכזרי ביותר.

[*] הרשימה השחורה

אחרי שאריה חיסלה את וולדר פריי ואת כל בניו בתחילת העונה השביעית, בהחלט מצפה לנו עוד הרבה ממנה. לאריה סטארק נשארו מעט מאוד אנשים ברשימת ההרג שלה וביניהם המלכה סרסיי. לסרסיי אולי יש הרבה אויבים, אבל מאחר ואריה היא אף אחד ולכן יכולה להפוך לכל אחד יש לה את הסיכוי הטוב ביותר להתקרב לסרסיי ולהצליח להרוג אותה. כל מה שהיא צריכה זה פנים של מישהו קרוב ויקר לסרסיי, האם זה יהיה ג'יימי לאניסטר? האם היא תהפוך את הקלפים ותגרום לסיום דרמטי ובלתי נשכח? ביולי האחרון, פרסמה השחקנית מייזי ווילאמס (אריה סטארק) פוסט פרידה מהסדרה באינסטגרם בו היא כתבה "Last woman standing#" לצד תמונת נעלי טניס לבנות מגואלות בדם – וגרמה להיסטריה בין המעריצים, מה שאולי מעיד על העתיד לבוא.

העורב בעל שלוש העיניים

בראן עבר הרבה שינויים במהלך "משחקי הכס", אך רבים מאמינים כי הוא עוד לא סיים את תפקידו. אחרי שהוא סוף סוף נהייה העורב בעל שלוש העיניים, הוא סיפר לכולם על המהלכים הלבנים וחשף את האמת על ליטל פינגר. אך ראינו כבר כי בראן מסוגל להרבה יותר, הוא מצליח להשפיע על העבר: כפי שראינו עם מה שקרה להודור, כאשר נד סטארק שמע אותו כשהוא הגיע שוב לעבר. אין ספק שגם בעונה האחרונה נצפה בעוד דברים מיוחדים ומוזרים שבראן יעשה וסיכוי טוב שגם ישפיע על סוף הסדרה וייקבע מי ישלוט בווסטרוז (מי יודע, אולי אפילו בראן בעצמו).

[*]

רמז נוסף לסיום הסדרה

סופי טרנר (סאנסה סטארק) תייגה את עצמה בתמונת קעקוע עם המשפט "The pack survives" וסמל בית סטארק. האם זה ספוילר לסוף? טרנר מיהרה להפיג את החששות ולדבריה זה פשוט ציטוט מהעונה הקודמת שהיא מזדהה איתו.
אורטל אדיב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1כתיבה מסקרנת ומלהיבה, לא יכול לחכות כבר! דאיינריס סנו (28) | 04/04/2019 16:34:21
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אפריל
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story4ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט