חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "השוטר הטוב" תעובד לסדרת נטפליקס

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: הסדרה בכיכובו של יובל סמו תקבל עיבוד אמריקאי בכיכוב טוני דנזה ("מי הבוס"), "להיות איתה" נרכשת ע"י "אמזון", דיימון לינדלוף מעבד את "השומרים" ל-HBO והיוצרים של "שרלוק" מעבדים את "דרקולה"
"השוטר הטוב" מקבלת עיבוד אמריקני

נטפליקס הודיעו השבוע שהם מפתחים גרסה משלהם לקומדיה של יס "השוטר הטוב", שיצרו וכתבו האחים תומר וארז אבירם. הסדרה היא בעיניי אחת הקומדיות המצחיקות יותר שראו אור בטלוויזיה הישראלית לאחרונה, אבל האמת היא שגם עצם העובדה שחברה מכובדת כמו נטפליקס מפתחת סדרה מעובדת מישראל היא מרגשת למדי ומעידה על התעשייה כאן כמשמעותית למדי בשוק הטלוויזיה העולמי.

בסדרה יככב טוני דנזה ("טקסי", "מי הבוס"), והשואו-ראנר הוא אנדי ברקמן (היוצר של "מונק"),ואיתו יכתבו ויפיקו גם רנדי זיסק ("מונק", "בונס") והווארד קליין ("מחלקת גנים ונוף", "המשרד" וגם "ג'סיקה ג'ונס"). מעניין לראות איך תצא גרסה אמריקנית של סדרה עם הומור כל כך ישראלי. אני מספיק סומך על הכותבים המוכשרים, ובמיוחד קליין, שייצרו משהו מצחיק, אבל העבודה שלהם תהיה מורכבת וסביר למדי שהם פשוט ייקחו מעט מאוד מסדרת המקור הישראלית.

[*]

"להיות איתה" נרכשת ע"י "אמזון"

"להיות איתה" היא לא סדרה נערצת במיוחד כאן בארץ- יש לה קהל, והמבקרים לא שונאים אותה כמו סדרות רבות אחרות, אבל קשה להצביע עליה בתור אחת מהסדרות המובילות או הפופולריות ביותר כאן. היא לא גרועה מספיק כדי לצחוק עליה בלי הרף, אבל גם לא טובה מספיק כדי להלל אותה יותר מדי. ובכל זאת, כאילו כניסיון להוכיח את עצמם כמתחרים ראויים לנטפליקס כשהם אומרים "היי, גם לנו יש משהו ישראלי!", " אמזון" הודיעה השבוע שהיא רכשה את הזכויות לסדרה של קשת.

למען הסר ספק, "אמזון" לא קנו את הקוספט ומפתחים אותו לסדרה אמריקנית, הם קנו את הסדרה כפי שהיא ומעלים אותה לשירותיהם, אבל גם זה בהחלט מכובד, כי שירותי החברה זמינים במעל 200 מדינות ויגרמו לחשיפה בינלאומית גבוהה לסדרה הישראלית הזו.

[*] דיימון לינדלוף מעבד את "השומרים" ל-HBO

"השומרים", הנובלה הגרפית המוערכת והאהובה שנכנסה לרשימת 250 הנובלות הטובות ביותר של ה"ניו יורק טיימס", מקבלת עיבוד טלוויזיוני של HBO, סוף סוף. "וואצ'מן" היא מעין התאמה מושלמת לסדרת HBO, עם התוכן האפל, הבוגר והאיכותי לצד ההתאמה לצורה סדרתית. דיימון לינדלוף, שהיה מהכותבים הראשיים של "אבודים" והיה היוצר והכותב הראשי של יצירת המופת הטלוויזיונית "הנותרים" (גם היא של HBO), יעבד, יכתוב ויצור את הפרויקט.

בנוסף לאדפטציה הקולנועית של זאק סניידר מ-2009, HBO כבר ניסו לעבוד על אדפטציה לקומיקס האגדי בעבר, כשהם החלו בניסיון ב-2014, אך שמועות אומרות שלינדלוף יתחיל לחלוטין מחדש את הפרויקט.

לינדלוף הוא התאמה מושלמת לאדפטציה, מכל בחינה. התמטיקה של היצירות שלו מתקשרת עם זו של "השומרים"- מערכת היחסים השבורה בין הרואיזם לאנושיות אלימה לעיתים, עיסוק בפשע, מוסר ועוד. גם הטון וצורת הכתיבה שלו מתאימים לאפלוליות של הקומיקס. בקיצור, אני מחכה מאוד ללינדלוף ולעיבודו הטלוויזיוני.



היוצרים של "שרלוק" מעבדים את "דרקולה"

הכותבים והמפיקים של הסדרה הפופולארית "שרלוק", מבית ה-BBC, שהציגה גרסה מודרנית ועכשווית של סיפורי שרלוק הולמס, מתאחדים כדי לעבד הפעם את קלאסיקת ספרות האימה, "דרקולה".

צוות ההפקה והכתיבה מונהג על ידי ה"אליה וקוץ בה" של הטלוויזיה הבריטית - הכותב הגרוע מאוד סטיבן מופאט (שכתב את הפרקים הפחות טובים של "שרלוק" והרס לכמה עונות רצופות את "דוקטור הו") והכותב המצוין מארק גייטיס (שכתב את הפרקים הטובים יותר של "שרלוק" ואת הפרקים הטובים יותר של העונות המאוחרות של "דוקטור הו"). בכל זאת, גם בכתיבתו המעצבנת בשבילי של מופאט יש איכויות מסוימות, וכשגייטיס מאזן אותו אפשר לצפות לדברים טובים.

הסדרה תאמץ את הקונספט של "שרלוק" מבחינת הזמן, של שלושה פרקים באורך של כשעה בכל עונה, והעבודה עליה עוד לא התחילה מפאת פרויקטים אישיים של מופאט וגייטיס, אבל כשזה יגיע, אני מהמר שזה יהיה מצוין.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ השוטר הטוב (עמוד סדרה)
חץ להיות איתה (עמוד סדרה)
חץ שרלוק (עמוד סדרה)
חץ השומרים (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט