חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "עולם היורה" ו"מהיר ועצבני" הופכות לסדרות נטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: דרימוורקס מביאים את "עולם היורה" למסך הקטן בסדרת אנימציה, גם "מהיר ועצבני" יזכו לגרסה מונפשת, הסדרה החדשה של במאי "הנוקמים", "בובה רוסית", "חברינו הטובים ביותר", "ציידי הטרולים" של גיירמו דל טורו ו"אהבה, מוות ורובוטים" חוזרות לעונה שנייה ו"המקום הטוב", "החווה" ו"האפי" מסתיימות
הדינוזאורים באים !

אולפני ההנפשה של דרימוורקס הודיעו השבוע על ,"Jurassic World: Camp Cretaceous" – סדרת הרפתקאות פעולה מונפשת אשר תגיע לנטפליקס במהלך 2020, במסגרת הסכם רב-שנתי מתמשך עם ענקית התוכן לייצר סדרות משפחתיות מונפשות. הסדרה מתרחשת באותו ציר זמן כמו הסרט שובר קופות "עולם היורה" משנת 2015, כשהסדרה תיכתב בהשראת הסרט של אולפני יוניברסל ואולפני אמבלין. הסדרה תעקוב אחר קבוצה של שישה בני נוער, שנבחרו לחוויה של פעם בחיים, בפארק ההרפתקאות אשר בצד השני של איילה נובלר. עם זאת, כאשר דינוזאורים זורעים הרס ברחבי האי, ולא ניתן להגיע אל העולם החיצון, החניכים יצטרכו לשרוד ולהסתייע בעזרה של זרים, חברים ומשפחה. מפיקי העל של הסדרה הם סטיבן שפילברג, פרנק מרשל, ו-קולין טרבורו.

[*]

הסדרה המונפשת "A Magic: The Gathering" בדרך לנטפליקס

ג'ו ואנתוני רוסו ("הנוקמים: סוף המשחק"), אולפני וויזארדס אוף דה קוסט וכן אולפני אולספארק של הסברו, חברו לנטפליקס להביא את משחק הפנטזיה למסך בפעם הראשונה בהיסטוריה. האחים רוסו יפקחו על יצירתו של כל סיפור חדש וירחיבו על הסיפורים של ה-Plainwalkers, שהם למעשה גיבורי העל והנבלים. "אנחנו מעריצים ענקיים ושחקנים של'Magic: The Gathering' , כך שלקבל את האפשרות להביא את הסיפורים האלה לחיים באמצעות הנפשה הוא פרויקט תשוקה אמיתי עבורנו", אמרו האחים רוסו.

משחק הקלפים נוצר על ידי ריצ'רד גרפילד והושק לראשונה בשנת 1993. מאז, המשחק הוליד גרסת משחק דיגיטלית, ליגת e-sports, סדרת ספרי קומיקס ורומן נמכר ביותר. הוא פורסם ב-11 שפות במעל ל-70 מדינות. עדיין לא פורסם מועד שידור או הפקה.

עונה 2 לסדרת ההמשך של "ציידי הטרולים"

הסדרה: "שלושה בהסוואה: סיפורי ארקדיה" חוזרת לעונה נוספת. מהבמאי גיירמו דל טורו, ממשיכה סדרת הרפתקאות חדשה ומשעשעת על נסיך ונסיכה חייזריים הנמצאים במנוסה מפני ציידי ראשים בין-גלקטיים. כדי להערים על רודפיהם הם נטמעים בערימת האשפה הידועה בשם 'כדור הארץ'. כזכור, הסדרה המקדימה היא "ציידי הטרולים".הסדרה תעלה ב-12 ביולי, 2019, בנטפליקס ישראל (עם תרגום ואפשרות לדיבוב לעברית). בינתיים אפשר ליהנות מהטריילר של עונה 1 (מדובב לעברית).

מהיר ועצבני בגרסת אנימציה !

טיזר לסדרה: "מהיר ועצבני: מרגלים על הכביש" | ""Fast & Furious: Space Racers. חבורת נערים מסתננת לליגת מרוצים נבחרת, הנשלטת בידי ארגון מרושע שמנסה להשתלט על העולם. מפיקי הסדרה הם וין דיזל, ניל מוריץ וכריס מורגן (שלושתם מסדרת "מהיר ועצבני"). עדיין לא פורסם מועד שידור, אולם ההבדל בין שם הסדרה בעברית לאנגלית משעשע בפני עצמו.



חברינו הטובים ביותר

הסדרה "חברינו הטובים ביותר" ("Dogs") חודשה לעונה שנייה: שישה סיפורים אינטימיים על הקשר בין אדם לחברו הטוב ביותר. טרם פורסם מועד שידור.

נטפליקס מאשרת הפקת עונה 2 לסדרת הדרמה-קומית "בובה רוסית"

נטשה ליון (הג'ינג'ית מהסדרה "כתום זה השחור החדש") ממשיכה לגלם את נדיה, במסעה כאורחת כבוד במסיבה ביום שחוזר על עצמו בסגנון "לקום אתמול בבוקר" במהלך לילה בניו יורק. שחקנים נוספים כוללים את גרטה לי, קלואי סביני, דאשה פולנקו, רבקה הנדרסון וג'וסלין ביו. הסדרה תמשיך לעונה נוספת בת 8 פרקים, ותיכתב על ידי נטשה ליון, איימי פוהלר ולסלי הדלנד, שיהיו גם המפיקות הראשיות. טרם פורסם מועד שידור.



הרובוטים חוזרים לעונה שנייה

נטפליקס אישרה עונה שנייה של הסדרה: "אהבה, מוות + רובוטים". אין פרטים לגבי העונה החדשה, אבל למי שטרם צפה, מדובר במקבץ של 18 סיפורי אנימציה למבוגרים בלבד: מוצרי חלב בעלי יכולת חישה, חיילים זאבי-אדם, רובוטים שהתחרפנו, מפלצות אשפה, ציידי ראשים סייבורגים, עכבישים חייזריים ושדים צמאי-דם מהגיהינום. קרייני הסדרה: טים מילר ("דדפול") ודיוויד פינצ'ר ("החשוד המיידי").



הסדרה "המקום הטוב" תסתיים לאחר עונה 4

הסדרה הקומית-פנטסטית של NBC בכיכובה של קירסטן בל תסתיים בתום העונה הרביעית, עם זאת, בנטפליקס ישראל עדיין לא יודעים מתי תשודר עונה 3 (כרגע הזכויות בארץ שייכות ל-כאן 11, לכן יש עיכוב של לפחות שנה בשידור). כרגע, משודרות בנטפליקס ישראל עונות 1+2.
הסדרה "החווה" תסתיים בסוף עונה 4

הקומדיה המקורית של נטפליקס מגיעה לסיומה, לאחר שכוכב הסדרה, אשטון קוצ'ר, צייץ בטוויטר ביום שלישי: "הסדרה מגיעה לסיומה, אבל עדיין לא. אנו שמחים להביא לכם את 20 הפרקים האחרונים – 10 ישודרו מאוחר יותר השנה (2019) בנטפליקס, ולאחר מכן עוד 10 בשנת 2020. שמרו על קשר!". הסדרה הושקה בנטפליקס בשנת 2016 ושודרו עד כה שלוש עונות – כאשר כל עונה נפרדה לשני חלקים בני 10 פרקים. 60 פרקים שודרו עד כה, והעונה הרביעית והאחרונה צפויה להביא את הסדרה ל-80 פרקים בסך הכל.

בסדרה "החווה" מככב קוצ'ר כקולט, שחקן פוטבול מקצועי שנכשל, וחוזר הביתה לנהל את החווה המשפחתית עם אביו, בו (סם אליוט). דברה ווינגר מככבת כאמא של קולט – מגי, ו-אלישה קאת'ברט מככבת כאבי – חברתו לשעבר של קולט מבית הספר התיכון וגם כאשתו. דמותו של דני מסטרסון (סטיבן מ"מופע שנות ה-70"), שכיכב בעבר בתוכנית כרוסטר – אחיו של קולט - 'הועלמה' במחצית השנייה של העונה השלישית, לאחר שהשחקן הואשם באונס על ידי נשים רבות.

[*]

סוף עצוב ל"האפי"

הסדרה שזה עתה הגיעה עונתה השנייה לנטפליקס (05 ביוני, 2019), לא תשוב יותר – לפחות לא בהפקת ערוץ Syfy האמריקני, שהחליט לבטלה. "האפי" מבוססת על הרומן הגרפי של גרנט מוריסון ודאריק רוברטסון. למי שלא מכיר את העלילה, כריסטופר מלוני כיכב בסדרה כאיש מושחת לשעבר שהפך לשוטר – ניק ניקס, ואילו פטון אוסוולט תרם את קולו כחד קרן כחול זעיר בשם "האפי". כרגע אין שום גוף שידור חלופי שלוקח על עצמו את המשך ההפקה.

[*]
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ החווה (עמוד סדרה)
חץ אהבה, מוות ורובוטים (עמוד סדרה)
חץ עולם היורה (עמוד סרט)
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט