חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: סדרת האנימה המקורית הראשונה של נטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: סדרה חדשה של נטפליקס על עידן הסמוראים ביפן, הסדרה "הגשם" חודשה לעונה שלישית ואחרונה, שיתוף פעולה ראשון בין WWE ונטפליקס בסרט היאבקות, נטפליקס תפיק סדרה בהשראת סרטי "כסף מהיר", "חדרים אפלים" מבוטלת לאחר עונה אחת בלבד ותמונות ראשונות מסדרת האנימה החדשה של נטפליקס: "עדן"
רוצים לדעת הכל על סמוראים?

נטפליקס מפיקה סדרה שתכונה (בתרגום חופשי): 'עידן הסמוראים: הקרב על יפן'. הסדרה היא דוקו-דרמה על הממלכות הפיאודליות בארץ השמש העולה, ותשוחזר עם קרבות בסגנון "משחקי הכס". פרקי הסדרה יחקרו את הממלכות הלוחמות ביפן לאורך השנים, בתקופה שבה לוחמים רבי עוצמה נלחמו כדי להפוך עצמם לשליטים. האופי היצירתי של הסדרה יכלול דרמה מסוגננת, תוך מחווה לנואר של רומנים גרפיים יפניים ולאמנות יפנית.

בין הסיפורים אפשר יהיה למצוא את דייט מסאמון, סמוראי ידוע לשמצה הידוע בשם 'הדרקון חד העין', שלחם לצד שלושת האבות המייסדים של יפן - מצביאים שהובילו צבאות סמוראים אכזריים אחד נגד האחר כדי לאחד את העם לפני 400 שנה. יש הטוענים, שדמותו היא שיצרה את ההשראה לקסדה האייקונית של דארת' ויידר. בהיותו ילד, הוא הוציא את עינו כאשר חלה באבעבועות שחורות, רצח את אחיו הצעיר כדי להבטיח את ירושתו, ירש את אביו כשהיה בן 17 וכעבור זמן קצר לאחר שכבש שבטים שכנים - איחד את רוב צפון יפן תחת שליטתו. הסדרה מצולמת בימים אלה ביפן, בארצות הברית ובקנדה, וצפויה לעלות כבר השנה.

[*]

הסדרה "הגשם" חודשה לעונה שלישית ואחרונה

עונתה הראשונה של הסדרה הדנית בהפקת נטפליקס עלתה לשידור בשנת 2017 עם 8 פרקים, ועונה 2 עלתה ב-17 במאי, 2019 עם 6 פרקים בלבד. העלילה: שש שנים לאחר שנגיף קטלני חיסל את רוב תושבי סקנדינביה, שני אחים מצטרפים לחבורת שורדים צעירים בניסיון למצוא מקום מבטחים – ותשובות. טרם פורסם מועד שידור עונה שלישית ואחרונה, או כמה פרקים תכלול עונה זו.

שיתוף פעולה ראשון בין WWE ונטפליקס בסרט היאבקות

כוכבי תאגיד ההיאבקות המקצועית (WWE) - קופי קינגסטון, ה'מיז' ו-'שיימוס', יהיו כוכבי הסרט "האירוע המרכזי" בשיתוף פעולה ראשון בין WWE ונטפליקס. הסרט מתאר את סיפורו של מתאבק בן 11, המגלה מסכה קסומה ונכנס לתחרות על מנת להפוך לכוכב הבא של ה-WWE. שחקנים אחרים כוללים את סת' קאר ("הפנתר השחור"), טיצ'ינה ארנולד ("כולם שונאים את כריס"), אדם פאלי ("מינדי") וקן מרינו. הסרט כבר בשלבי הפקה בוונקובר, קנדה, ומתוכנן לעלות במהלך 2020.

[*]

נטפליקס תפיק סדרה בהשראת סרטי "כסף מהיר" הסדרה המקורית בת שישה פרקים תתבסס על סרטי הפשע השוודיים "Easy Money" של אולפני SF. העלילה מבוססת על ספריו של ינס לפידוס, ומתרחשת בעולם התחתון והאפל של שטוקהולם בשוודיה, עשר שנים לאחר האירועים המתוארים בטרילוגיית סרטי "כסף מהיר" (2010, 2012 ו-2013). החברה הפכה אובססיבית עוד יותר למעמד ולכסף, בעת ששכבת הסילון מתנגשת עם עולמות הפשע. הסדרה מפותחת על ידי אוסקר סודרלונד (התסריטאי מאחורי "The Fat and the Angry") יחד עם לפידוס - עורך דין פלילי שוודי וסופר שמכר יותר מ-2.2 מיליון ספרים בשוודיה לבדה. לפידוס, המשמש גם כמפיק בפועל, אמר כי הוא "חיכה להזדמנות להמשיך את 'כסף מהיר'... הסיפורים עדיין אפיים, אבל גם מתארים את העת שלנו באור לא מסונן. זה יהיה מדהים".

הטרילוגיה האפלה אודות שטוקהולם, "סנאבה קאש", תורגמה ל-30 שפות (כולל עברית, כששם הספר הראשון כונה "כסף קל"). הסדרת העתידית של נטפליקס, שעדיין לא פורסם מועד שידורה, מופקת על ידי ניקולס ויקיסטרום ניקסטרו, שאחראי בין השאר על "איש ושמו אובה" - הסרט הרווחי השלישי בתולדות שוודיה, שגם היה מועמד לשני פרסי אוסקר בשנת 2017.

[*]

נטפליקס מבטלת את הסדרה: "חדרים אפלים" לאחר עונה אחת בלבד

הסדרה לא הצליחה לייצר אהדה בקרב מבקרי הטלוויזיה, וזכתה לדירוג של 41% מתוך 100% באתר "רוטן טומטוז". עלילת האימה מתארת נערה שעברה השתלת לב, חווה חזיונות מפחידים ודחפים מרושעים, ומנסה לגלות את האמת מאחורי מותה המסתורי של התורמת. אחד מדוברי נטפליקס אמר: "אנו אסירי תודה לשואו-ראנרית, לאה רייצ'ל, שהביאה לנו את הסיפור הזה, יחד עם חבריה המפיקים. אנחנו גם אסירי תודה לצוות הבלתי נלאה, ולשחקנים המדהימים שלנו, במיוחד אומה תורמן, טוני גולדוין וסיוון אלירה רוז".
תמונות ראשונות מסדרת האנימה החדשה של נטפליקס: "עדן"

נטפליקס הפכה בשנתיים האחרונות למוקד עלייה לרגל עבור חובבי אנימה, כשהמטה בארצות הברית משיק בכל כמה חודשים סדרת אנימה חדשה. למרבה הפלא, השלוחה היפנית של נטפליקס עדיין לא יצרה אף סדרת אנימה מקורית. זה עומד להשתנות בקרוב עם הסדרה העתידית: "עדן" - אנימה יפנית מקורית ראשונה של נטפליקס אשר מתרחשת בעתיד הרחוק, שבו רובוטים משוטטים בכדור הארץ ובני האדם נחשבים לזן נכחד.

הרעיון נהגה על ידי מנכ"ל אולפני קוויביק, ג'סטין ליץ', כבר לפני 20 שנה, כאשר ליץ' עבד עם המפיק הראשי של מחלקת האנימה של נטפליקס - טאיקי סקוראי, באולפני .I.G. "בדיוק סיימתי את לימודיי, היה לי את הרעיון, אבל די הזנחתי אותו", מספר ליץ'. "מאז קיבלתי ניסיון רב בהפקה, והחלטתי להציע את הרעיון לנטפליקס - שבדיוק חיפשו אחר רעיונות חדשים, וזה מה שהם בחרו".

כריסטוף פריירה - אנימטור יליד צרפת, המתגורר ביפן במשך שני העשורים האחרונים, הוא מעצב הקונספט הראשי, בעוד עיצוב אופי הסדרה והקונספט מטופלים על ידי טושירו קוואמוטו. הרעיון המקורי של ליץ' עובד על ידי קימיקו אונו, שכתבה את התסריט הסופי. כאמור, האנימה עצמה היא מיזוג סגנונות - מקצתם מזכירים את סגנון אולפני ג'יבלי, אך יש גם שילוב ממוחשב אולטרה-מודרני. כאמור, טרם נקבע מועד שידור.

[*]
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט