חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: מי ישחק בגרסה האמריקאית של "בשבילה גיבורים עפים"?

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: העיבוד האמריקאי של "בשבילה גיבורים עפים" מפרסם את השחקנים שעתידים להיכנס לנעליהם של תומר קאפון ונינט, "הבלתי חשובים"- סדרת דוקו חדשה בכאן 11, "לא משתפים" – סדרה ישראלית חדשה תופץ ברשתות החברתיות, ב-yes חוגגים את חודש הגאווה עם לוח שידורים מיוחד וב-NBC מכריזים על סדרת פשע חדשה בבימויו של במאי סרטי "מהיר ועצבני" ועל ביטולה של הסדרה המוזיקלית "הפלייליסט של זואי"
מי ישחק בגרסה האמריקאית של "בשבילה גיבורים עפים"?

שלוש שנים עברו מאז שהופיעו דמויותיהן של ארבעת הלוחמים לשעבר, וכמובן יעלי, על מסך הטלוויזיה שלנו לראשונה, בסדרה "בשבילה גיבורים עפים". כעת, שנה אחרי שפורסם כי הסדרה הישראלית תזכה לעיבוד אמריקאי שייקרא "Echo 3" ויעלה באפל TV, נחשף חלק מקאסט השחקנים שעומדים להכנס לנעליהם של תומר קאפון, נדב נייטס ונינט טייב.

סדרת המתח הישראלית המבוססת על ספרו של אמיר גוטפרוינד באותו השם מגוללת את סיפורם של ארבעה חברים ששירתו יחד כלוחמים בגולני, המתאחדים אחרי שנים במטרה לפתור את התעלומה הקשורה בהיעלמותה המסתורית של יעלי - האקסית של אחד מהם ואחותו של האחר. לקראת עליית הסדרה החדשה, נחשפו המקבילות האמריקאיות לשלוש הדמויות שעתידות להוביל את הסדרה: מיכיל האוסמן ( דא'אריו נאהאריס מ"משחקי הכס"), לוק אוונס ("היפה והחיה") וג'סיקה אן קולינס ("כוננות עם שחר").

הסיפור בעיבוד האמריקאי לסדרה, שנכתב על ידי מארק בול ("מטען הכאב", "כוננות עם שחר") עבר כמובן אמריקניזציה, ועכשיו, יעקוב אחר דמויותיהן של האוסמן ואוונס, יוצאי יחידה מיוחדת מצבא ארצות הברית, שמוצאים את עצמם במרכז פרשייה קונספירטורית בינלאומית בגבול קולומביה- ונצואלה, בזמן שהם מנסים להציל מדענית (שתגולם על ידי קולינס), אהובתו של האוסמן, ואחותו של אוונס. כרגע הסדרה עוד בשלבי הפקה ולא פורסם תאריך עלייה עתידי.

[*]

Yes חוגגת את חודש הגאווה עם לוח שידורים מיוחד

במשך כל החודש הקרוב, תציין yes את חודש הגאווה ותחגוג אותו עם מגוון תכנים, סרטים עלילתיים ודוקומנטריים, אשר יופיעו בערוצי הסרטים השונים ובערוץ הגאווה הייעודי "yes RAINBOW". בין הסרטים שיופיעו בלוח השידורים המיוחד שהשיקו ב-yes , יוקרנו בהופעת בכורה בערוצי הטלוויזיה הישראליים הסרטים "קרא לי בשמך" של הבמאי האיטלקי לוקה גואדנינו, והקומדיה הרומנטית המרירה-מתוקה "לצאת עם אמבר", זאת לצד הסרטים האהובים והמוכרים של השנים האחרונות כמו "כחול הוא הצבע החם ביותר", "קרול", "טומבוי" ועוד.

כמו כן, בערוצי הדוקו ישודרו הסרטים "בריאים: סיפור מאבק", העוסק במאבק להסרת ההומוסקסואליות מהמדריך למחלות הנפש, "בלרינה בויז" המביא את סיפור הקמתה של להקת בלט לבנים אשר רוקדים את תפקידי הבלרינות הנשיים, ועוד רבים אחרים. שידורי חגיגות הגאווה יחלו מה-9.6, ויימשכו במהלך כל חודש יוני בערוצי הסרטים של yes וב-VOD. "לא משתפים": סדרת האינדי הראשונה בישראל שתופץ ברשת החברתית

בתחילת החודש הבא, תעלה סדרת האינדי "לא משתפים", שבמקרה היא גם הסדרה הישראלית הראשונה שתופץ ברשתות החברתיות. "לא משתפים" היא דרמה-פסיכולוגית, המספרת את סיפורם של משתתפי קבוצה אלטרנטיבית, המהווה מוקד תמיכה עבור אנשים שחוו התעללות ברשת על כל גווניה, החל מחרם, פרסום לא חוקי של תמונות אינטימיות ועד לאנשים שחוו שיימינג שהעניק להם את תואר "הישראלי המכוער התורן".

כשאל הקבוצה נכנסת דמות חדשה, שנאלצת במסגרת עבודות השירות שלה להשתתף בסדנה, עולמם של שאר חברי הקבוצה מתערער בשנית, והם נאלצים בעל כורחם להתמודד עם הנוכחת החדשה ועם האג'נדה הנסתרת שבשמה היא לוקחת חלק בסדנה. הסדרה נוצרה, נכתבה ובוימה על ידי דקל אייזן ולוקחת השראה מאירועים אמיתיים שקרו. בין השחקנים תוכלו למצוא את דליה שימקו, שרון אלכסנדר, בן יוסיפוביץ', מעיין אשכנזי ועוד רבים אחרים.



במאי "מהיר ועצבני" עתיד לביים סדרת דרמה חדשה

רשת הטלוויזיה האמריקאית NBC הכריזה על דרמת פשע חדשה אשר תעמיד במרכזה שוד בנק סבוך ומתוחכם. על פי הדיווחים, שתי השחקניות שלוהקו להוביל את הסדרה החדשה הן מורנה באקרין ("פיירפליי"), וראיין מישל בתה ("החיים עצמם"). באקרין עתידה לגלם את דמותה של אלנה פדרובה, פושעת מתוחכמת המשתתפת במספר שודים ברחבי ניו יורק ונמצאת במנוסה תמידית מפני החוק. בתה תגלם את אל פיצג'ארלד סוכנת FBI הנחושה בדעתה למצוא את אלנה ולעצור אותה אחת ולתמיד. כרגע הסדרה נמצאת עוד בשלבי הפיתוח, ונמסר כי ג'סטין לין - במאי סרטי "מהיר ועצבני", גוייס למלאכת הבימוי של הפרק הראשון, אשר נכתב על ידי התסריטאי זוכה פרס האמי, ניקולס ווטון.
"הבלתי חשובים" - סדרת דוקו חדשה של כאן 11

סדרה חדשה של כאן 11 עומדת לספר את כל הסיפורים "הבלתי חשובים", שנותרו כידיעות שוליות בעיתונים שעומדות בצילן של האירועים הגדולים שעיצבו את ההיסטוריה הישראלית. הסדרה החדשה, שנוצרה על ידי אלירן פלד ועידו הרטמן, מבקשת לחזור אל כל אותם הסיפורים שנראו קטנים מכדי להיחקק בדפי ההיסטוריה בתקופתם, ובמבט לאחור נראה כי הם מכילים סיפורים גדולים בהרבה, שמעידים לא רק על מי שהיינו אז אלא גם על מי שהפכנו להיות.

לאורך הסדרה נזכה לשמוע (ע"י דרור קרן המקריין את הפרקים) את הסיפור על הפעם ההיא שבן גוריון סייר במוזיאון השעווה אי שם בשנת 1973, שהתבררה להיות הפעם האחרונה שנראה באירוע ציבורי, בביקורה ההיסטורי של מרלן דיטריך בישראל- בעידן שבו רבים קראו לחרם על גרמניה, ואפילו את סיפור פתיחת הסניף הראשון של מקדונלד'ס בארץ. הסדרה תשודר החל מיום רביעי ה-29.6, בשעה 22:00 בכאן 11.

[*]

הסדרה המוזיקלית "הפלייליסט של זואי" לא תחודש לעונה נוספת

רשת NBC הכריזה על ביטולה של הדרמה המוזיקלית בכיכובה של ג'יין לוי - "הפלייליסט של זואי", אחרי שתי עונות בלבד. הסדרה עוקבת אחר דמותה של זואי קלארק, מתכנתת צעירה שבעקבות בדיקת MRI שהשתבשה מגלה שביכולתה לשמוע את המחשבות והרגשות הכמוסים ביותר של הסובבים אותה - רגשות המתבטאים בנאמברים של שירה וריקוד שרק היא עדה להם.

בעקבות ההודעה המצערת על ביטולה של הסדרה, ביטאה לוי את אכזבתה לאור העובדה שאת מקומה של הסדרה שבה הופיעה במשך שתי עונות, סדרה הקוראת לאהבה על כל גווניה, תתפוס ככל הנראה דרמת פשע שגרתית ואלימה. כרגע יוצרי הסדרה מחפשים בית חדש כדי לאפשר ל"פלייליסט של זואי" להמשיך ולהתקיים, אולם קיימת אפשרות סבירה שהסדרה המוזיקלית הגיעה אל סופה.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יוני
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט