חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: אדם סנדלר חוזר בסרט חדש בנטפליקס

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסרט הקומי החדש של אדם סנדלר עם קאסט מרשים במיוחד, נטפליקס מכריזה על שבע סדרות חדשות לפעוטות, הסדרה "פורמולה 1: המרוץ לניצחון" תשוב לעונה 2 ב-2020, טריילר לסדרה "הבמאי העירום",טריילר באנגלית לסדרה "המתנקשים" וטריילר לסדרה תיעודית רפואית של נטפליקס - "דיאגנוזה"
אדם סנדלר חוזר שוב לנטפליקס

סרטו הבא של אדם סנדלר בנטפליקס יהיה סרט קומי לליל כל הקדושים עם ליהוק מרשים במיוחד. הסרט, שטרם נחשף שמו, יכלול את קווין ג'יימס, ג'ולי בואן, מאיה רודולף, ריי ליוטה, סטיב בושמי, רוב שניידר, מייקל צ'יקליס וקינן תומפסון, ויבוים על ידי סטיב בריל. הסרט, על פי מגזין 'דדליין', עוקב אחר "הובי דובואה, שלמרות מסירותו לעיר הולדתו סיילם במסצ'וסטס (הנהנית מחגיגות האלווין אגדתיות), נחשבת למקום נלעג עבור ילדים ומבוגרים כאחד. אבל השנה, משהו באמת גדול הולך להשתנות, וזה תלוי בהובי שיציל את ליל כל הקדושים". טרם פורסם מועד הפקה או שידור.

[*]

נטפליקס מכריזה על שבע סדרות חדשות לפעוטות

שבע התכניות המגוונות מאוד מגיעות מכל העולם, מיועדות לילדים בגילאי גן ועדיין לא ברור לאלו תוכניות יהיה תרגום או דיבוב לעברית:

DreamWorks Dragons Rescue Riders – סדרת הרפתקאות קומית מונפשת הפותחת פרק חדש בקורותיו של "הדרקון הראשון שלי". הסדרה החדשה תעסוק בתאומים, דאק וליילה. מאחר שאומצו על ידי דרקונים, הם חולקים יכולת ייחודית לתקשר איתם. האח והאחות מובילים צוות של חמישה דרקונים צעירים, ומבלים את ימיהם בהצלת דרקונים אחרים, תוך שהם מסייעים לאנשים בעירם הוטסגאלור.

Hello Ninja – עבור ווסלי, וחברו הטוב ביותר ג'ורג'י, כל יום הוא הרפתקה חדשה. כאשר ווסלי משלב את ידיו, מביט להשתקפותו ואומר את המילים, "הלו, נינג'ה" - סביבתו הופכת באופן מיידי לעולם נינג'ה קסום. סדרה מונפשת זו מבוססת על ספר התמונות של אן. די. ווילסון.

StarBeam – זואי מתרגשת להתחיל את כיתה ב', אבל כאשר סכנה אורבת, היא בורחת משם ועם קריאת המשפט: "הגיע הזמן לזרוח!" - היא הופכת לסטרימבים, גיבורת העל המהירה, החזקה והנלהבת ביותר אי פעם שגמעה מיץ תפוזים.

DreamWorks Go, Dog. Go! – סדרה מונפשת של דרימוורקס, המבוססת על ספר הילדים הקלאסי של פ. ד. איסטמן. הסדרה עוקבת אחר הכלבלב הצעיר טאג בארקר והרפתקאותיו בפוסטון - קהילה צבעונית של כלבים בדרכים.

What-To-Doodles – צוות של יצורים - צעירים הרפתקניים וחביבים - משחקים, צוחקים, לומדים ושרים יחד בסדרה מונפשת, המלמדת כללים לחיים.

Izzy Bee's Koala World - סדרה מדע לא-בדיונית. איזי בי בת ה-11, הנודעת גם כלוחשת לקואלות, חיה באוסטרליה ומצילה קואלות שצריכות שיקום, יחד עם אמה הווטרינרית ואביה ההרפתקן.

Emily's Wonder Lab – אמנית המדיה והמדע אמילי קלנדרלי מדריכה ילדים בניסויים משעשעים ומבדרים בסדרת לייב-אקשן כייפית.

[*] הסדרה "פורמולה 1: המרוץ לניצחון" תשוב לעונה 2 ב-2020

לחובבי המכוניות והסדרות התיעודיות, "Formula 1: Drive to Survive", סדרת הדוקו שהחלה את דרכה במרץ 2019, וראיינה על המסלול החם נהגי מרוצים, צוותי תמיכה, מתכננים ומפיקים, תצרף לעונה 2 גם את מרצדס ופרארי, לאחר שאלו סירבו להשתתף בעונה הראשונה.

לחובבי דרמות איכות יפניות

נטפליקס מפרסמת טריילר לסדרה: "הבמאי העירום" | "The Naked Director" - יפן, שנות השמונים. גבר נחוש הופך כל מכשול להזדמנות. קראו לו טורו מוראנישי, והוא חולל מהפכה בתעשיה. מבוסס על סדרת ספרים מאוד מצליחה. 08 באוגוסט, 2019, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).

טריילר באנגלית לסדרה "המתנקשים"

בסדרה "Wu Assassins", הנצר האחרון לשושלת ה'נבחרים' הוא טבח צעיר שחולם להיות שף. הוא משתף פעולה עם המשטרה כדי לפתור תעלומה עתיקה ולחסל אגודת מתנקשים על-טבעיים. שחקן ראשי: איקו אווייס ("הפשיטה", "שוטר על הדרך") וגם קתרין ויניק ("הוויקינגים"). עונה 1 תשודר ב-08 באוגוסט, 2019 (עם תרגום לעברית).



טריילר לסדרה תיעודית רפואית של נטפליקס: "דיאגנוזה"

על פי הטור הפופולרי של ד"ר ליסה סנדרס מעיתון "ניו יורק טיימס", הסדרה "Diagnosis" עוקבת אחר חולים שונים במסעותיהם למצוא דיאגנוזה, ובתקווה גם תרופה, למחלות המסתוריות שלהם. באמצעות שילוב המידע המגיע ממיקור המונים בכל העולם, מדיה חברתית ומומחיות רפואית, כל מקרה נפרם עם תובנות חדשות, לאחר שחמק מהרופאים הטובים ביותר. 16 באוגוסט, 2019, בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט