חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "לאבד את אליס" תשודר באפל TV

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: הצלחה נוספת לטלוויזיה הישראלית בזירה הבינלאומית, מגמת סדרות הקורונה עולה שלב כשרשתות הטלוויזיה Freeform ו-NBC מכריזות על סדרות חדשות בהשראת התקופה האחרונה, העבודה על הסיקוול עבור הקלאסיקה "שלושים ומשהו" תבוטל ברשת ABC וככל הנראה תעבור לידי רשת אחרת ו-NBC חושפת קומדיות חדשות ומסקרנות לקראת עונת החורף
"לאבד את אליס" תשודר באפל TV

שבועיים אחרי הכותרות הנוגעות לרכישתה הטרייה של אפל TV את סדרת הריגול הישראלית והמבטיחה של "כאן 11"- "טהרן", נראה כי היצירה הטלוויזיונית הישראלית ממשיכה ליצור גלים בגזרה הבינלאומית. "לאבד את אליס", הסדרה החדשה של סיגל אבין מבית ההפקות של HOT, הופקה מתוך שיתוף פעולה בין דורי מדיה דרסט לבין חברת אפל ותהיה זמינה לצפייה לקהל הצופים של החברה האמריקאית.

זהו המשך לחשיפה הבינלאומית שזוכה לה הסדרה אחרי שנבחרה לייצג את ישראל במסגרת הפסטיבל המוערך "Canneseries". הסדרה מתחילה בפגישה מקרית בין אליס- קולנוענית מצליחה ומוערכת שנכנעה לחיי הבורגנות, ובין סופי- תסריטאית צעירה, יומרנית וחסרת גבולות. המפגש בין השתיים מוביל את אליס לעולם קיצוני ובלתי צפוי ומתחיל את תהליך התפוררות חייה כפי שהכירה אותם עד כה.



סדרת קורונה חדשה מהיוצרים של "זוג יונים"

כמעט חצי שנה מאז שהתוודענו לאותו נגיף הקורונה שמסרב להרפות, מסתמן כי אנחנו בתחילתו של גל נוסף- גל סדרות הקורונה. הסימנים הראשונים של התופעה הגיעו כבר מחודש אפריל כשאפילו הסדרה הישראלית "סברי מרנן" יצרה פרק ברוח התקופה, ועכשיו נראה שסדרות הקורונה מאיימות להפוך לז'אנר של ממש ולהציף את מסך הטלויזיה שלנו.

רשת הטלוויזיה האמריקאית ה-NBC הכריזה על קומדיה חדשה העונה לשם "Connecting" שתתקיים ותצטלם כולה דרך שיחות וידאו. הסדרה תעקוב אחרי קבוצת חברים המנסה לשמור על שפיותם ועל הקשר ביניהם דרך שיחות הווידאו שהם מנהלים האחד עם השני, החושפות את החוויות השונות והמטלטלות שהם חווים בזמן תקופת הסגר המאתגרת. הסדרה נוצרה על ידי יוצרי הסדרה "שטח מת"- מרטין גרו וברנדון גול (שיצרו גם את הסרט "זוג יונים" עבור נטפליקס מוקדם יותר השנה), ותכיל כ-8 פרקים.

"Love in the Time of Corona": סדרה חדשה עבור Freeform

עוד סדרה חדשה בנושא הקורונה מופקת עבור רשת הטלויזיה האמריקאית- Freeform ותיקרא "Love in the Time of Corona". הסדרה החלה בצילומים למרות המגבלות אשר התעשייה חווה בימים אלה- תוך שימוש בטכנולוגיית שליטה מרחוק, שבזכותה כוכבי הסדרה יוכלו להצטלם בבתים שלהם ותאפשר לפרוייקט כולו להתגבש באופן וירטואלי. נראה כי לא חסרים סיפורים הנוגעים לשגרת החיים החדשה אליה אנו נאלצים להתרגל, במסגרת ההתמודדות מול מגיפת הקורונה. אלו הם הסיפורים שהסדרה החדשה מבקשת להציג. החל מסיפור על הורים פרודים המחליטים לבלות את תקופת הסגר יחד עם בתם המשותפת ולזכות לחוות האחד את השני בצורה חדשה ויוצאת דופן ועד לזוג קשישים המבקש לחגוג את חגיגות ה-50 לנישואיהם המתקיימות בזמן שהם מצויים בבידוד בנפרד האחד מהשני. אלו רק שניים מתוך ארבעת הסיפורים הנוגעים לחיפוש אחר אהבה, תקווה והכמיהה לחיבור וקשר אנושי בתקופת הבידוד הקשה שהפכה למוכרת לנו כל כך בתקופה האחרונה.

בין השחקנים אשר נרתמו לפרויקט ניתן לזהות את לזלי אודום ג'וניור ("המילטון") יחד עם בת זוגו ניקולט רובינסון ("הרומן"), טומי דורפמן ("13 סיבות"), רייני קוואלי, ל' סקוט קולדוול ("אבודים") ועוד אחרים. הסדרה עתידה להיות משודרת לקראת חודש אוגוסט הקרוב, בתקווה שעד אז מושגים כמו בידוד וסגר יהפכו לפחות מוכרים עבור כולנו.

סיקוול "שלושים ומשהו" מבוטל

אי שם בינואר השנה וקצת לפני הקורונה, רשת ABC הכריזה על חזרתה של אחת הסדרות שתיארה בתקופתה את רוח הזמן בצורה הטובה ביותר "שלושים ומשהו". העבודה ברשת האמריקאית על פרק הפיילוט עבור סדרת הסיקוול, שהייתה אמורה לעקוב אחר חיי הילדים של הדמויות הראשיות מהסדרה המקורית (ובהשתתפותם של היוצרים והשחקנים מהסדרה המקורית) הוכרזה כמבוטלת- כפי שנמסר על ידי נשיא הרשת לפני מספר ימים.

עכשיו, דיווחים חדשים מראים כי ככל הנראה, העבודה על הסדרה החדשה תועבר לידי רשת טלוויזיה אחרת. מאחר ו-ABC כבר לא נמצאת בתמונה, נראה כי מעריצי "שלושים ומשהו" יזכו בכל זאת לראות את כוכבי הסדרה האהובה בחזרה על המסך, גם אם כרגע לא ידוע איך וכמה זמן יקח לפרויקט להתגבש.

[*]

קומדיות חדשות ומסקרנות עבור NBC

נכון שרק התחיל הקיץ אבל ברשת NBC כבר ערוכים לרענן את לוח השידורים לקראת עונת החורף ומכריזים על סדרות חדשות ומעניינות במיוחד. שתיים מתוכן שמשכו את תשומת ליבי באופן מיוחד הן הסדרה "Young Rock", שתתבסס על שנות חייו המעצבות של לא אחר מדווין "דה רוק" ג'ונסון. הכוכב עתיד להופיע בכל אחד מפרקי הסדרה אשר עתידה להציג בין היתר פלאשבקים וחוויות שונות מתקופת בגרותו בהוואי לפני הפריצה הגדולה.

קומדיה נוספת שנראה כי שווה לצפות לה היא Mr. Mayor"". הסדרה, שבמקור נכתבה כסדרת ספין- אוף עבור הקומדיה "רוק 30" והתעצבה לכדי סדרה עצמאית, תעקוב אחר איש עסקים עשיר במיוחד אשר יגולם על ידי טד דנסון ("המקום הטוב"), המתמודד לתפקיד ראש עיריית לוס אנג'לס מכל הסיבות הלא נכונות. ניצחונו מאלץ אותו להתמודד עם דברים חדשים ומאתגרים עבורו כמו ערכים, כבוד, עזרה לזולת ובו זמנית לצלוח את התמודדותו מול גידול בתו הטינאייג'רית.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט