חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: שירה האס מועמדת לאמי, "השומרים" מובילה במס' המועמדויות

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של מישל צ'יקו: המועמדויות לאמי נחשפות וכוללות נציגות ראשונה אי פעם לשחקנית ישראלית, הסדרה החדשה של במאי "קרא לי בשמך", טריילר ראשון לעונה החדשה של "חומריו האפלים", פרנצ'ייז "המתים המהלכים" עם המון הכרזות חדשות הנוגעות לסדרה ולסדרות הבת ואדם מקיי עובד על סדרה חדשה בהשראת המירוץ למציאת חיסון נגד הקורונה.
נציגות ישראלית במועמדויות לאמי 2020

המועמדים והמועמדות לטקס פרסי האמי ה-72 שייערך ב-20 בספטמבר נחשפו אמש (שלישי), כששם אחד משך את תשומת ליבנו במיוחד. שירה האס, השחקנית הישראלית שהספיקה ליצור לא מעט כותרות בחודשים האחרונים עם תפקידה במיני-סדרה "המורדת"- הפכה לשחקנית הישראלית הראשונה המועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר במסגרת הטקס הנחשב. האס גילמה את התפקיד הראשי בסדרה יוצאת הדופן של נטפליקס, המועמדת גם היא בקטגוריית המיני-סדרה הטובה ביותר, וזכתה בשל משחקה לביקורות חיוביות רבות בארץ וברחבי העולם. היא תתמודד על הפרס מול קרי וושינגטון ("שריפות קטנות בכל מקום"), קייט בלאנשט ("גברת אמריקה"), רג'ינה קינג ("השומרים") ואוקטביה ספנסר ("בזכות עצמה: בהשראת חייה של מאדאם סי-ג'יי ווקר").

הכוכבת הנוספת של ערב חשיפת המועמדויות היא לא אחרת מאשר נטפליקס, שתכניה קיבלו לא פחות מ-160 מועמדויות לקטגוריות השונות במסגרת הטקס. בין הסדרות המובילות עם מספר המועמדויות הגבוה ביותר ניתן לזהות את "אוזרק" של נטפליקס ו-"יורשים" של HBO עם כ-18 מועמדויות לכל אחת, הקומדיה "גברת מייזל המופלאה" הופכת לדומיננטית במיוחד עם 20 מועמדויות, ואילו "השומרים" בלטה מעל כולם עם 26 מועמדויות.

[*]

רשימת המועמדויות המרכזיות –

סדרת הדרמה הטובה ביותר: סמוך על סול, הכתר, סיפורה של שפחה, להרוג את איב, המנדלוריאן, תוכנית הבוקר, אוזרק, דברים מוזרים, יורשים.

הסדרה הקומית הטובה ביותר: תרגיע, בשבילי אתם מתים, המקום הטוב, לא בטוחה, שיטת קומינסקי, גברת מייזל המופלאה, מה שקורה בצללים, Schitt's Creek

המיני סדרה הטובה ביותר: שריפות קטנות בכל מקום, גברת אמריקה, לא ייאמן, המורדת, השומרים

השחקנית הטובה ביותר בדרמה: ג'ניפר אניסטון (תוכנית הבוקר), אוליביה קולמן (הכתר), ג'ודי קומר (להרוג את איב), לורה ליני (אוזרק), סנדרה או (להרוג את איב), זנדאיה (אופוריה)

השחקן הטוב ביותר בדרמה: ג'ייסון בייטמן (אוזרק), סטרלינג ק. בראון (החיים עצמם), סטיב קארל (תוכנית הבוקר), בריאן קוקס (יורשים), בילי פורטר (פוזה), ג'רמי סטרונג (יורשים)

במאי "קרא לי בשמך" בטריילר לסדרה חדשה ב-HBO

HBO פרסמה טריילר ראשון עבור הסדרה החדשה של היוצר האיטלקי לוקה גואדאנינו, המוכר בעיקר בשל סרטו משנת 2017 "קרא לי בשמך" שזיכה אותו להערכה בקנה מידה עולמי. היוצר כתב וביים את כל שמונת הפרקים בסדרתו החדשה "We Are Who We Are" המהווה את הפרויקט הטלוויזיוני הראשון של הבמאי המוערך. הסדרה מציגה את סיפורו של פרייזר (ג'ק דילן גראזר)- נער מתבגר בן 14 הנאלץ לעבור יחד עם שתי האמהות שלו (קלואי סביני ואליס בראגה) מניו-יורק אל שלוחה של בסיס צבאי איטלקי, ופוגש בו את קייטלין- נערה בת גילו. הסדרה מלווה את חוויות התבגרותם של השניים, הנאלצים להתמודד עם הדילמות האישיות והאתגרים השונים העומדים בפניהם על רקע גיל ההתבגרות ומקום מגוריהם הקשה. על אף הפשטות והקסם שניתן לזהות בטריילר שפורסם על ידי HBO, גואדאנינו עומד על כך שהפרוייקט החדש שלא 'לא יכול היה להיות שונה יותר ''מקרא לי בשמך''. הסדרה עתידה לעלות ב-HBO החל מה-14 לספטמבר.



טריילר לדרמה נוספת חדשה של HBO - "ארץ לאבקראפט"

דרמה נוספת מבית HBO, המקבלת מעמד רלוונטי מאוד על רקע הפעולות הגזעניות האלימות שאירעו בארצות הברית בחודשים האחרונים. הסדרה "ארץ לאבקראפט", שנוצרה ועובדה על ידי התסריטאית מישה גרין בעקבות ספר העונה לאותו השם, מציגה לאורך 10 פרקים את מסעם של אטיקוס בלאק, חברתו לטיטיה ודודו ג'ורג' - המחפשים אחר אביו של אטיקוס, ברחבי ארצות הברית של שנות ה-50. מסע החיפושים הופך במהרה למסע הישרדות של ממש, כאשר השלושה נאלצים להתגבר ולהתמודד לא רק מול אימת הגזענות האלימה המזוהה עם אותה התקופה, אלא גם עם מפלצות נוראיות היוצאות מתוך סיפוריו של האווארד פיליפס לאבקרפט. הסדרה עתידה לעלות ב-16 לאוגוסט.



"חומריו האפלים" בעונה חדשה

במסגרת הפאנל של סדרת הפנטזיה "חומריו האפלים" בכנס הקומי-קון, נחשף לראשונה הטריילר לעונה החדשה (והמצופה) של הסדרה. העונה השנייה תתבסס על אירועי הספר השני בטרילוגיית "חומריו האפלים", העונה לשם- "הסכין המעודן", ותלווה את מסעו הפנטסטי של וויל פרי, נער בן 12 היוצא למסע חיפושים אחר האמת על אביו שנעלם עוד כשהיה תינוק. אל שורת השחקנים שהופיעו בעונה הראשונה: ג'יימס מק'אבוי, לין-מנואל מירנדה, רות וילסון ועוד, יצטרף השחקן האהוב אנדרו סקוט ("פליבג", "שרלוק") והשחקנית העולה דפני קין ("לוגאן- וולברין").

פרנצ'ייז "המתים המהלכים" חוזר בטריילרים חדשים לסדרות בת

אוקטובר הקרוב עומד להיות חודש עמוס במיוחד למעריצי פרנצ'ייז הזומבים המצליח "המתים המהלכים". רשת AMC שיחררה טריילר ראשון לקראת עליית סדרת הבת החדשה והמדוברת העונה לשם "The Walking Dead: World Beyond". הסדרה החדשה המתרחשת כעשר שנים אחרי האפוקליפסה ומתרכזת בשתי נערות צעירות, ובחייהן בתור הדור הראשון לשורדי האפוקליפסיה ולעולם שהתהווה בעקבותיה. הסדרה מציגה את תהליך התבגרותם של בני הדור הראשון, הגדלים אל תוך העולם החדש ומנסים לגבש את זהותם בעולם הנשען על הניגודים בין טוב ורע.



במסגרת כנס הקומי-קון, חשפו חברי הפאנל גם את התאריך ה-4 לאוקטובר כתאריך החדש בו ישודר פרק הסיום של העונה העשירית לסדרה "The Walking Dead", אשר יופיע מיד אחרי פרק הפתיחה של "The Walking Dead: World Beyond". נוסף על כך, אימתו יוצרי הסדרה כי בעקבות משבר הקורונה, עונתה ה-11 של הסדרה לא תצא בתאריך שתוכנן לה, אולם במקום זאת עתידים להצטלם שישה פרקים נוספים במסגרת העונה ה-10 שישודרו לקראת תחילת 2021. סדרת הבת (הוותיקה יותר)- "Fear The Walking Dead" חושפת גם היא טריילר חדש המציג עתיד מסקרן עבור הדמויות האהובות לקראת עליית העונה השישית. העונה החדשה עתידה לעלות ב-11 לאוקטובר ותמשיך מהמקום בו עצרה בסוף העונה הקודמת.



אדם מקיי יוצא לחפש חיסון נגד הקורונה בסדרה חדשה

אדם מקיי, יוצר הסרטים "והרי החדשות", "מכונת הכסף" ועוד רבים אחרים, עובד כרגע על סדרה חדשה עבור רשת הטלויזיה HBO העתידה להתבסס על כתביו של העיתונאי ברנן בורל "The First Shot". כתבים אלו מתארים את המאבקים הפוליטיים, חייהם ומאמציהם של החברות והאנשים הפרטיים המשתתפים במירוץ העולמי אחר פיתוח החיסון שיביס את נגיף הקורונה. זהו הפרויקט השני שבו מקיי משתף פעולה עם HBO, אחרי שיצר את הסדרה המוערכת "יורשים" שזכתה בפרס גלובוס הזהב וזיכתה אותו בפרס גילדת הבמאים של ארצות הברית.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
שירה האס
שירה האס
חץ אוזרק (עמוד סדרה)
חץ השומרים (עמוד סדרה)
חץ המורדת (עמוד סדרה)

חץ ידיעות רלוונטיות נוספות
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט