חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: כל הפרטים על הסדרה החדשה של אמזון - "שר הטבעות"

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של דניאל עמיר: העולם האפי של טולקין יעלה בספטמבר 2022 בשירות הסטרימינג של אמזון ע"י צמד כותבים אלמונים למדי, המפיק משה אדרי משיק שירות סטרימינג חדש לישראלים ברחבי העולם וסיפורם של הג'ודוקא שגיא מוקי וסעיד מולאי הופך לסדרת טלוויזיה עלילתית מבית MGM
הסדרה בעולם של "שר הטבעות" מתקרבת לאמזון

ומקרבות על מדליות לקרבות על הארץ התיכונה – חברת "אמזון" חשפה את הצילום הראשון והתאריך לסדרה החדשה מבית "שר הטבעות". אז תרשמו לעצמכם, ה-2 לספטמבר 2022. הסדרה, שבדיוק סיימה את צילומיה בניו-זילנד, הוכרזה לראשונה לפני כ-4 שנים, אז פורסמה גם עלות ההפקה – 200-250 מיליון דולר - שהפכה אותה להפקת הטלוויזיה היקרה בהיסטוריה. בעוד יוצר טרילוגיות "שר הטבעות" ו"ההוביט" פיטר ג'קסון אינו מניח את ידיו על ההגה בפרויקט הזה, הצמד האנונימי-משהו, ג'ון די פיין ופטריק מקיי, יהיו אחראים על הנחת יסודות הבסיס לסדרה.

מי מפקיד חצי מיליארד דולר בידי צמד שהקרדיטים היחידים שברשותם הם על תסריטים שלא מומשו ("סטאר טרק: אל האינסוף") או עוד לא יצאו לפועל (העיבוד של טאיקה וואיטיטי ל-"פלאש גורדון")? התשובה היא ג'ף בזוס, שנחוש להביא את "אמזון פריים" – שמתפקדת לא רע בכלל – לרמות מתחרותיה הגדולות ביותר – דיסני פלוס, נטפליקס ו-"HBO Max" (אין פלא אם כך, שהסדרה תעבור לפורמט שבועי – כזה שצלח עם "המנדלוריאן", "לוקי" ודומיהם – במקום העלאת כל הסדרה בבת אחת, שטיק שמאופיין עם "נטפליקס"). מצד שני, גם דיוויד בניוף ודי.בי וייס, יוצרי פרנצ'ייז הפנטזיה הגדול האחר – "משחקי הכס" – הגיעו אנונימיים למדי לתוכנית ההיא (אגב, ג'וב היצירה הוצע לשניים גם בסדרת "שר הטבעות", אך השניים חתמו על חוזה עם נטפליקס במקום), אז אפשר לצפות לפחות משהו מעניין.

אז במה תעסוק סדרה ביקום כה חרוש? העלילה עדיין תחת מעטה מסתורין (כמו ששמתם לב, אפילו שם רשמי לא נמצא בסביבה), אבל את תקופת הסדרה - העידן השני של ארדה (אלפי שנים לפני ההתרחשויות בטרילוגיית הסרטים המקורית) - ואת שחקניה – הקומיקאי לני הנרי, מורפיד קלארק ("ההיסטוריה האישית של דיויד קופרפילד") כגרסה הצעירה של קייט בלאנשט, הלא היא גלאדריאל; צ'ארלס אדוארדס (מרטין צ'ארטריס בעונות 3-4 של "הכתר"), דילן סמית' ("הרץ במבוך") ועוד – אנחנו כבר יכולים לחשוף.

[*]

שירות הסטרימינג החדש לישראלים בעולם

מה קורה אם אתם ישראליים שגרים בארה"ב ועדיין מעוניינים לראות את אסף אמדורסקי ונינט מרימים את המסך עבור עוד מתמודד נרגש? עד כה, הפתרונות היחידיים עבורכם היו פחות חוקיים, ותלויים בעיקר באתרי הורדות פיראטיים. כעת, איש העסקים ומפיק הקולנוע הנחשב משה אדרי (יחד עם שותפו בן ברנר) מנסה להרים את הכפפה ולמלא את החלל שנותר בעידן התוכן הדיגיטלי: התוצאה היא "Screen iL", שירות סטרימינג חדש המציע לישראלים בעולם גישה חוקית מתקדמת לערוצי התוכן המובילים בארץ. "אנו נרגשים להשיק את חווית הצפייה שתביא את בשורת התוכן הישראלי אל סלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם באופן חוקי", אמר אדרי בהודעה שהוציא השבוע לתקשורת; "נכון להיום, לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים המתגוררים מעבר לים ליהנות מתכנים ישראלים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD". אז מה השירות כולל? ערוצים מרכזיים כדוגמת קשת 12 ורשת 13; צפייה בלייב בכל מהדורות החדשות של כל הערוצים המסחריים ובכל תוכניות האקטואליה גם לאחר המקורי; תוכן לילדים דוגמת ערוץ הילדים וערוץ כוכבי הילדים; ערוץ הקולנוע הישראלי; ערוצי אוכל (FOODY) ומוזיקה (ערוץ 24 ו-מוזיקה IL) וספריית VOD ענקית של למעלה מ-2,500 סרטים (כל קטלוג הקולנוע הישראלי), סדרות ותוכניות.

בנוסף, מציע השירות את טכנולוגיית "Catch-Up", המאפשרת לחזור ולצפות בכל התכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים. וכמה כל זה יעלה לכם? כעת שירות ”Screen iL" עומד על עלות קבועה של 19.99 דולר לחודש (הכוללת גישה לאפליקציה המתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה, Apple TV, סטרימרים ומכשירים ניידים וזמינה לשלושה משתמשים לצפייה בו זמנית). עם זאת, המתרגשים המקומיים מההודעה יאלצו להתאכזב במעט - השירות חסום לצפייה בארץ ורק תושבי חוץ יוכלו להינות ממנו.

[*]

שגיא מוקי והג'ודוקא האיראני מגיעים מטוקיו ללוס אנג'לס

למרות דחייתה והתקופה בה התקיימה, אין עוררין על כך שאולימפיאדת טוקיו הייתה אולימפיאדה מוצלחת, לישראל ולעולם. גם הג'ודו הישראלי לא חמק מלעמוד על הפודיום כחלק מנבחרת ישראל בג'ודו לאחר זכייה במדליית הארד הקבוצתית בשבוע שעבר. אחד מהשמות הבולטים בקבוצה היה אלוף העולם שגיא מוקי, שחברותו הייחודית עם יריבו האיראני לשעבר סעיד מולאי תעמוד במרכז סדרה חדשה אותה יפיקו חברת המולטי-מדיה הישראלית תדמור אנטרטיימנט, מעצמת הקולנוע MGM והיוצר הדוקומנטרי אלכס גיבני, זוכה האוסקר (עבור סרטו הדוקומנטרי "מונית לצד האפל") והאמי (עבור "סיינטולוגיה וכלא האמונה" –ו-" Mea Maxima Culpa") ותיכתב ע"י התסריטאי האמריקאי-איראני סיירוס נווראסטה ("סוראייה M").

אז במה תעסוק הסדרה? לאחר שנשר מאליפות העולם ב-2019, מולאי חשף כי הופעלו עליו ועל משפחתו לחצים מבית להפסיד כבר בחצי הגמר על מנת שלא להתמודד מול שגיא מוקי (מי שהפך לאלוף העולם באותה התחרות) תחרות זו הובילה את הג'ודוקא האיראני לא לשוב למולדתו לאחר קיום התחרות בטוקיו ולהימלט על חייו לגרמניה. דווקא באולימפיאדה הנוכחית, בה התחרה מטעם מונגוליה גבר מולאי על 34 ג'ודוקא אולימפיים מובילים וזכה במדליית כסף, כשחברו הגיע לאחוז במדליית הארד.

ההפקה, שנעשתה בשיתוף פעולה מלא עם מולאי, מוקי (ותכלול ראיונות של השניים) ואיגוד הג'ודו העולמי (IJF), מצטרפת למספר הפקות עתידיות על סיפורי ספורטאים – בין אם מדובר בוויל סמית' כאביהן המאמן של סרינה ו-ונוס וויליאמס או טוני קולט כרוכבת סוסים מתחילה בווילס, נדמה שסיפורי הספורט עושים קאמבק.

[*]

(שגיא מוקי וסעיד מולאי. צילום עצמי)
דניאל עמיר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
אין מאמרים מחודש אוגוסט
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט