חדשות טלוויזיה / סדרות

"פילדלפיה זורחת": ביקורת פרקי פתיחה העונה ה-13

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
שנה וחצי חיכינו לעונה ה-13 של הקומדיה המצליחה והשחורה על החברים שמנהלים פאב בפילדלפיה. למרות עזיבתו של דניס בסיום העונה הקודמת, הווא חזר במהרה לתחילת העונה החדשה ובסיועו הסדרה מוכיחה כי היא עדיין אחת הסיטקומים הטובים והמשעשעים שיש על המסך הקטן • הביקורת של ליטן לשינר
"פילדלפיה זורחת" חוזרת אלינו סוף סוף לאחר הפסקה של שנה וחצי עם פרק שהשאיר אותנו מלאים בשאלות, שלא לדבר על העובדה שבמשך השנה וחצי האלה עבד הצוות קשה מאוד כדי לגרום לנו להאמין שיש סיכוי שהחבורה לא תהיה שלמה בעונה ה-13. למזלנו הפרק הראשון של העונה עונה על השאלה של מה יהיה עם דניס (גלן הוורטון) שעזב בסוף העונה הקודמת למצוא את בנו שהשאיר בדקוטה הצפונית, לעצלנים מביניכם - אנחנו נקבל הרבה ממנו בעונה הזו.

זה העניין עם "פילדלפיה זורחת", אין יותר מדי התרחשות או עלילה מתוחכמת, הרבה מהפעמים הם יעסקו בנושאים שנועים במחלוקת בדרך הטובה ביותר, אם כי בעקבות היעלמותו של דניס היה נראה כי הפעם זה עומד להיות שונה. לקאסט הצטרפה מינדי קלינג ("המשרד") שאולי התכנון המקורי היה שתהיה שחקנית חיזוק, המחליפה של דניס, אבל בפועל לא באמת תרמה משהו,. שלא תבינו לא נכון מינדי קורעת מצחוק בעיני, פשוט היא לא משתלבת בחבורה, בהומור שלה ולא באמת יכולה להביא לידי ביטוי את היכולות הקומיות שלה.

[*]

קלינג היא סינדי, המנהלת החדשה של הבר, והתכנון שלה הוא להפיל את הבר ממול כדי להחזיר את פאדי לגדולתו או כשם הפרק "Make paddy's great again" עם קריצה למשפט המוכר מהקמפיין של טראמפ. אבל לפני שהיא מתחילה בתכנית, הדברים כמובן מתחילים להשתבש. דעתו של צ'ארלי (צ'ארלי דיי) מוסחת על ידי שיחות בלתי פוסקות מהמלצרית, מאק (רוב מסלהני), שהספיק להתחטב בין העונות רוצה להשתמש בגופו החדש בכל דרך אפשרית אבל לאף אחד לא באמת אכפת, די ( קייטלין אולסון) כמובן נשאבת לתוך הבלאגן וחוטפת קריאות "ציפור" קלאסיות ודני דה-ויטו הוא פשוט… טוב… דני דה ויטו. בשלב הזה סינדי עדיין מצליחה להשתלט על החבורה עד שדניס חוזר, בערך. מאק מרגיש את הצורך למלא את החור בצורת דניס שנוצר לו בלב, מילולית. לשם כך הוא קונה באינטרנט בובת מין בדמותו של דניס שתארח לו חברה ותהווה את הפתח לבדיחות הגדולות של הפרק. מהר מאוד הבובה מתחילה "לדבר" לחבורה, מה שמוכיח שאף על פי שדניס לא נמצא, החבורה והסדרה זקוקה לרעיון של "דניס" כדי לתפקד, לאו דווקא כי הוא הכוכב אלא כי הוא המפתח לגאונות של הסדרה. הוא מתניע את השאר.



אנחנו מכירים את הדמויות האלה. ראינו אותן מענות זו את זו ואת כל מי שסביבן כל כך הרבה זמן, עד שהתכנית יכולה להחליף את דניס באמצעות בובת מין בפרק הבכורה של העונה החדשה ולמרות הכול לא נרגיש יותר מדי בהבדל. הדמויות יכולות לתקשר עם הבובה באמצעות אינטראקציות שקטות על סמך דברים שדניס כנראה היה אומר ואנחנו עדיין יכולים לראות את זה, לשבת לאחור ולומר "אווו זה דניס קלאסי."

ובכל זאת, למרות שהיא דבקה בנוסחה הקבועה, "פילדלפיה זורחת" נשארת כהרגלה מפתיעה ורלוונטית, עם אותה תבנית שחוזרת על עצמה אבל עובדת כל פעם מחדש ועם דמויות שהשתנו אבל לא התפתחו באופן דרסטי. היא עושה את זה באופן שאף קומדיה בשנים האחרונות לא מצליחה לעשות. היא מעלה על סדר היום נושאים חשובים כמו מגדר וגזענות עם בדיחות שלא היו עובדות בשום מקום אחר. "סאני" חזרה, גדולה מתמיד ואין מאושרת ממני לדווח על כך.

הסדרה "פילדלפיה זורחת" משודרת בערוץ yes comedy וב-yesVOD. לביקורות סדרות נוספות: לחצו כאן
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ספטמבר
 
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט