חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: הסרט החדש של סודרברג עם מריל סטריפ

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: אחד הסרטים המדוברים בתולדות נטפליקס - "המכבסה" - מגיע בקרוב, הסדרה "מלכת הדרום" חודשה לעונה 5, טריילר למיני סדרה "אלי" על המרגל הישראלי בסוריה, סיפורו של מלך אנגליה העקשן, הנרי החמישי בסרט "המלך", שלוש סדרות מקוריות של נטפליקס טייוואן, "השמרטפית" חוזרת, נטפליקס מזמינה תכנית לארגון ולסידור הבית, דרייק מציל את הסדרה "טופ בוי" ויוטיוב מאפשרת צפייה חינם בסדרה “קוברה קאי"
בקרוב - אחד הסרטים המדוברים בתולדות נטפליקס: "המכבסה"

נטפליקס משיקה את הטריילר לסרט של הבמאי סטיבן סודרברג ("אושן 11", "טראפיק") - קומדיה אפלה בכיכובה של מריל סטריפ. העלילה היא עיבוד לספרו של ג'ייק ברנשטיין "Secrecy World", ועוקבת אחר קבוצת עיתונאים החושפת את רשתות הכסף הבלתי חוקיות במכתבי פנמה - מסמכים שחשפו מערכת בינלאומית ענקית של פיתולים משפטיים. משמע, חברות הקימו חברות דמה בחו"ל שאפשרו להן להימנע מתשלום מיליארדי מיסים. הקורבנות הגדולים ביותר, כמובן, הם אזרחים רגילים עם הכנסות נמוכות.

התסריט הוא של סקוט זי. ברנס, ובצוות המכובד משחקים גם גארי אולדמן, אנטוניו בנדרס ומתיאס שונארטס. סודרברג התראיין השבוע לעיתונות ואמר שהסיפור אודות העיתונאים שחשפו את השערורייה כוסה היטב במספר מכובד של סרטים, ולכן הוא רצה לבדר את הקהל בחוסר המוסריות המשעשעת שבסיפור. סטריפ מגלמת אישה ממעמד הביניים, שחלק מכספה נעלם - וכשהיא מתחילה לשאול שאלות, היא מגלה שהבעיה גדולה בהרבה מכפי שציפתה.

הסרט זכה לבכורה עולמית השבוע בפסטיבל ונציה, לפני שייצא לפסטיבל טורונטו. בכמה מקומות בעולם יופיע בבתי הקולנוע, לפני שיגיע לנטפליקס (כולל ישראל), והוא כבר עתה עושה באזז לקראת עונת הפרסים, ובהם פרס האוסקר. אתם תוכלו לצפות בו ב-18 באוקטובר בנטפליקס ישראל (עם תרגום לעברית).



הסדרה "מלכת הדרום" חודשה לעונה 5

הגרסה האמריקנית לספר 'La Reina Del Sur' חוזרת לעונה נוספת. עונות 1-2 קיימות כיום בנטפליקס ישראל (26 פרקים), ואילו עונה 3 תשודר בישראל ב-30 בספטמבר. השבוע שודר הפרק האחרון בעונה 4 ברשת המפיקה בארצות הברית, ועוד בטרם שידורו, אושרה הסדרה על ידי רשת USA לעונה 5.



טריילר למיני סדרה: "אלי" | "The Spy"

טריילר ראשון לסדרה המדוברת "אלי" בהשראת הסיפור האמיתי של סוכן המוסד לשעבר, אלי כהן, אשר חדר בהצלחה לשורות המשטר הסורי בשנות ה-60 המוקדמות. כהן הצליח להתקרב למנהיגי המדינות החשובים ביותר ולחבריהם העשירים והמשפיעים ולזכות ברמות אמון גבוהות מצד סוריה, אשר פעלה בחשאיות נגד ישראל. הסדרה כוללת 6 פרקים באורך 60 דקות ותשודר בנטפליקס ישראל ב-06 בספטמבר. כוכב הסדרה הוא לא אחר מסשה ברון כהן אשר מגלם את אלי כהן לצד הדר רצון רותם, מוני מושונוב, אורי פפר ועוד. הסדרה בוימה על ידי גדעון רייף ("חטופים") ונקראה בעבר בעברית "המרגל", אך לאחרונה בנטפליקס ישראל החליטו לשנות את שמה ל"אלי".

סיפורו של מלך אנגליה העקשן, הנרי החמישי, בסרט "המלך"

האל (טימות'י שאלאמה, "קרא לי בשמך") הוא נסיך אנגלי סורר, שנרתע מכס המלכות ומחליט לפרוש מחיי המלוכה ולשבת בתוך עמו. כשאביו הרודן מת, האל מוכתר למלך – הנרי החמישי – ונאלץ לאמץ את החיים שניסה לנער מעליו. עכשיו על המלך הצעיר להתמודד עם תככים בארמון, כאוס בממלכה ומלחמה עקובה מדם שהוריש לו אביו, ועם הקשרים הרגשיים שלו מן העבר, ביניהם הקשר שלו עם מי שהיה חברו הקרוב והמנטור שלו, האביר השתיין, ג'ון פלסטף (ג'ואל אדגרטון). "המלך" בוים על ידי דייוויד מישוד, שגם כתב את התסריט לצד אדגרטון, ומשחקים בו: שון האריס, בן מנדלסון, רוברט פטינסון ולילי-רוז דפ. בסתיו הקרוב בנטפליקס ישראל.



בקרוב: שלוש סדרות מקוריות של נטפליקס טייוואן

• איש משום מקום | Nowhere Man - אדם הממתין להוצאתו להורג חווה פיצול בציר הזמן, שמאפשר לו לברוח מבית הכלא ולהגן על משפחתו. 31 באוקטובר, בנטפליקס ישראל.

• נסיכת המאפיה | Triad Princess - אנג'י, שגדלה בצילו של אביה - איש המאפיה, מחליטה לקבל עבודה כשומרת ראש סמויה של שחקנית מפורסמת - בניגוד לרצונו של אבא. 06 בדצמבר, בנטפליקס ישראל.

• כלת הרפאים | The Ghost Bride - בעשור האחרון של המאה ה-19 במלאקה שבאינדונזיה, אישה צעירה מוצאת את עצמה בעולם הרוחות, ומסתבכת בתעלומת רצח שקשורה לבנה המת של משפחה צעירה. ינואר 2020 בנטפליקס ישראל.

[*]

היזהרו מ-"השמרטפית", היא חוזרת!

סרט האימה הקומי משנת 2017, "השמרטפית", יזכה לאח קטן כסרט המשך, כש-McG יחזור לכס הבימוי. הסרט עוקב אחר ילד בודד בן 12 שמתאהב בבייביסיטר הלוהטת שלו, אלא שהוא מגלה שהיא חלק מכת שטנית שתעשה הכל כדי להשתיק אותו. הבמאי McG הצליח לאחרונה עם סרט מדע בדיוני נוסף של נטפליקס: "קצה העולם" | "Rim of the World". דן לגאנה ("חוליגן אמריקני") כותב את התסריט לסרט ההמשך, כשהליהוק מתקיים בימים אלה. הצילומים צפויים להתרחש לקראת סוף השנה, ועד אז בוודאי יתפרסמו חדשות נוספות.

נטפליקס מזמינה תכנית לארגון ולסידור הבית

נטפליקס הזמינה סדרת ריאליטי חדשה, שעיסוקה ארגון בתיהם של ידוענים ומשפחות מן הישוב. התוכנית תונחה על ידי המומחיות לארגון ולסדר: קליאה שירר וג'ואנה טפלין - שתיהן סופרות מצליחות ביותר המככבות בראש רשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. לסדרה עדיין אין שם, אך ידוע כי היא תורכב משמונה פרקים בני שעה. טרם פורסם מועד שידור או הפקה. מי שהבית שלו כבר הפוך לחלוטין יכול לצפות בינתיים בנטפליקס ב-"עושים סדר עם מארי קונדו".

דרייק הציל את "טופ בוי"

"טופ בוי" הייתה תכנית טלוויזיה בריטית, שעונתה הראשונה (4 פרקים) שודרה בשנת 2011 ואילו עונתה השנייה (4 פרקים) שודרה בשנת 2013, ומאז לא שמענו עליה. העלילה פשוטה למדי: שני סוחרי סמים מפעילים עסק מכניס בשיכון ציבורי בצפון לונדון. אלא שדרייק, מעריץ ותיק של הסדרה, החליט שהסדרה צריכה להמשיך לרוץ ופנה בבקשה לנטפליקס להמשיך להפיקה. מסתבר שזה הצליח, ועונה חדשה של "טופ בוי" תגיע במהלך החודש הנוכחי.

יוטיוב מאפשרת צפייה חינם בסדרה “קוברה קאי”

מהיום ניתן לצפות ביו-טיוב ב-“קוברה קאי", סדרת ההמשך לסרט “קראטה קיד” המקורי מ-1984, ללא צורך במנוי בתשלום. היוזמה החדשה ביותר של יו-טיוב מיועדת להפוך את הסדרה ושאר תכני הסטרימינג של גוף התקשורת מבית גוגל לחינמיים לכלל הגולשים. כאמור, זה מתחיל כעת עם עונה 1 של “קוברה קאי”, ופרקים מעונה 2 יהיו זמינים מדי שבוע החל מ-11 בספטמבר. “קוברה קאי” נחשבת לסדרה המצליחה ביותר בין התכנים המקוריים של יו-טיוב, וגורפת כ-20 מיליון צופים בכל פרק.

“קוברה קאי” היא הסדרה הראשונה שיו-טיוב משחררת לציבור הרחב, ובעתיד הקרוב ניתן יהיה לצפות בכל התכנים של הרשת שהיו זמינים עד עתה בתשלום למנוייה, עת החל השירות בשנת 2015. בינתיים, יו-טיוב משנה אסטרטגיה ביצירת תכני דרמה ומתח, ומזמינה יותר מתריסר תכניות ריאליטי ותעודה חדשות. בין השאר אפשר למצוא מיזמים מכוכבים שונים, כולל ג’סטין ביבר, אלישיה קיז ופריס הילטון. החברה גם יצרה סרט תיעודי “המתנה: המסע של ג’וני קאש” של הבמאי טום זימני, שניתן יהיה לצפות בו ב-08 באוקטובר, ואף הזמינה שלוש סדרות אירופיות, על חומת ברלין, היסטוריה וירוטאלית ועוד, שיהיו זמינות החל מה-6 בנובמבר.

הפרק הראשון:

שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש ספטמבר
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט