חדשות טלוויזיה / סדרות

"למדנו לרקוד בקצב מטורף": ראיון עם כוכבי "דאנסטורי"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
החודש תעלה בערוץ דיסני ב-yes סדרת הנוער החדשה על שתי להקות המתחרות ביניהן באקדמיה לריקוד על הזכות לייצג את ישראל בתחרות עולמית. כתבת האתר ליטן לשינר הגיעה לסט ונפגשה עם כוכבי הסדרה גל פופולר, דניאל גרנס ואנג'ל ברנס לשיחה צפופה על לימודי הריקוד שעברו, ההתמודדות עם ביקורות ומעריצים והתכניות לעתיד
לפני מספר חודשים קפצתי לביקור בסט הצילומים של סדרת הריקודים החדשה לנוער מבית yes "דאנסטורי", של היוצרים והתסריטאים רונית וגל פרידמן והבמאי עודד רז, שתעלה לשידור בערוץ דיסני רק לצופי yes במהלך ספטמבר. ישבתי לשוחח עם חלק מהכוכבים החדשים שאת שמם תשמעו בקרוב בכל בית- גל פופולר ("האחיות המוצלחות שלי"), דניאל גרנט (הבן של מאמן הכדורגל אברהם גרנט) וכוכבת המדיה אנג'ל ברנס ("סוואגרז").

ספרו לי קצת על הסדרה

גל: "זו סדרה שמדברת על עולם הריקוד. יש פרויקט שנקרא 'פרפקט דאנס' אליו נבחרים כל הרקדנים הכי טובים בארץ ושם אנחנו מתאמנים. הדמות שאני משחק, שנקראת תום, קצת מתחיל לשעמם אותו כל מה שקורה בפרויקט. הוא פורץ לדרך חדשה ומקים להקה שתתחרה ב'פרפקט דאנס'."

דניאל: "הסדרה היא גם סיפור על תחרות בין שתי להקות, כשהלהקה המנצחת הולכת לייצג את ישראל בתחרות עולמית ובתוך הלהקות נוצרים זוגות, אהבות. יש חברויות וריבים כמובן, ותחרות ענקית בין שתיהן".

אנג'ל: "זה בעצם סדרה על שתי להקות שמתחרות אחת נגד השנייה, אחת שהולכת לפי החוקים ולפי מה שהכוראוגרף אומר והשנייה זה חבר'ה שיוצרים מעצמם יחד עם הכוראוגרפית וזה מאוד מעניין".

ספרו לי על הדמות שלכם ועל הקשר שלכם אליה

גל: "אין ספק שאני 'חי אותה' כבר יותר מ-3 חודשים. זה היה תהליך מאוד ארוך וזו דמות מהממת שכיף לי מאוד לשחק אותה, אני חושב שהיא מביאה הרבה עניין חדש ורוח נעורים כזו מגניבה של ילד שלא רואה בעיניים והולך אחרי החלומות והמטרות שלו".

דניאל: "אני משחק את גיא, החבר הכי טוב של אלעד (מיכאל גבעתי, ל.ש). זו חברות אמת, אחים בדם מה שנקרא. אני כדורגלן ועושה אודישן ללהקה ומתגלה כסוג של מישהו ש'יש לו את זה'. אני מצטרף לאחת הלהקות ותוך כדי יש לי סיפורים בין הכדורגל ללהקות ובלאגנים שאסור לי לספר אבל זה הולך להיות מגניב".

אנג'ל: "הדמות שלי מאוד שובבה, מלשנית קצת, אני עוזרת לאחותי הגדולה אבל אני גם קצת נגדה לפעמים, יש לי אמא ואבא מדהימים, אחות מהממת וכיף לי להיות עם כולם".

[*]

(בתמונה: הכתבת ליטן לשינר והשחקן גל פופולר)

ומבחינת ההכנות לסדרה, בכל זאת זה משהו שלא נעשה כאן בעבר

גל: "לקראת הסדרה נערכנו לחודש של חזרות, גם משחק וגם ריקוד שזה משהו שפעם ראשונה שקורה בארץ וזה כמובן כפול זמן עבודה. שעות חזרה בסטודיו הן שונות, ארוכות ופיזיות יותר משעות חזרה בסטודיו למשחק. עבדנו עם הכוראוגרפית מיכל שי ובאמת יצרנו לא מעט נאמברים כדי לרענן את הסדרה ולייצר משהו חדש שעוד לא נעשה, מה שאומר שהשחקנים עצמם הם אלה שרוקדים ולא כפילים".

דניאל: "אני היחיד שלא בא מעולם הריקוד. אבל עשו לכולנו חזרות ובאחת הפעמים הראשונות ספרו לנו לפי הקצב של הצעדים וכולם חזרו אחריה בקצב המטורף ואני עדיין הייתי תקוע. לימדו אותי מה שצריך ללמד אותי, אני עדיין לא כזה רקדן אבל אני הרבה יותר טוב ממה שהייתי בעבר".

אנג'ל: "אני לא רוקדת, אני יותר אחות של, אבל התאמנתי על טקסטים כי זו פעם ראשונה שלי. זה אמנם מלחיץ אבל כיף מאוד". ומה יותר קשה ללמוד כוראוגרפיה או טקסט?

גל: "האמת שהיה לי יותר קשה ללמוד טקסט, אבל נראה לי שאנחנו כבר מכונה משופשפת"

דניאל: "באופן חד משמעית ברור שטקסט קל יותר".

גל, בחודשים האחרונים היה לך מעבר מאנונימיות מוחלטת ואז הגיעה "כיפת ברזל" ו"שכונה" ועכשיו הפרויקט הזה. איך מרגיש כל השינוי הזה, מתחילים לזהות אותך ברחוב?

גל: "זה מתחיל וזה מקסים, הנוער והקהל מדהים ומפרגן וכיף לדעת שאוהבים את מה שאתה עושה ואת העבודה שאתה עושה ושאתה לא עושה את זה לחינם. זה ערך מוסף גדול וכיף לי".



ולך דניאל? עדיין לא עסקת בתוכן לילדים יותר מדי

דניאל: "היום עוד לא מזהים אותי יותר מדי. אני לא יודע אם אני מוכן לזה אבל נראה לי שיהיה מצחיק ואני אזרום עם זה באהבה."

אנג'ל, את באה יותר מעולם האינסטגרם גם "סוואגרז" שזו יותר עולם של מדיה ואת כבר בטח רגילה לאהבה מהקהל אבל זה משחק פריצה ענקי. זה משהו שהיה בתכנון?

אנג'ל: "זה משהו שתמיד חלמתי עליו ולא תיארתי לעצמי שזה יקרה ככה בבום. זו הזדמנות אדירה. תמיד כיף לקבל אהבה מהקהל בכל תחום".

עם המעבר לפרונט מגיעה גם ביקורת, אתם יותר תחת עין המבקרים. איך מתמודדים?

גל: "לומדים לקחת דברים בפרופורציות, יש כאלה שיאהבו ויש כאלה שלא וזה בסדר. זה עניין של טעם ואתה לומד לקבל הכול. אז כן, לפעמים ביקורות רעות הן לא כיפיות וטובות עושות לך טוב על הלב, אבל אתה לומד מה לקחת ומה לא לקחת ואני חושב שזה חלק מהדבר. אי אפשר להימנע מזה".

אנג'ל: "בעיקר הומור, לצחוק על מה שאומרים ולהתעלם כי אין דרך אחרת".

מה ההבדלים בין משחק בתוכן למבוגרים לסדרה שהיא יותר לקהל צעיר?

גל: "אין כל כך הבדל, התוכן הוא שונה, אבל ברמת העבודה וההשקעה זה אותו דבר. אתה מייצר תוכן וזה לא משנה אם זה נוער או מבוגרים, שניהם שווי ערך מבחינתי. זו עבודה לכל דבר ואת אותה אנרגיה אני אתן גם פה וגם פה. כיף שיש את האופציה לעשות הכול מהכל. אני חושב שאני בגיל הנכון."

דניאל: "בתוך יום הצילום העבודה היא שונה לגמרי בקצב. הקצב פה הרבה יותר מהיר ומטורף. בכללי כשאתה מציג את עצמך לילדים צריך נורא לשמור על עצמך, כי הם המעריצים הגדולים ביותר והם נותנים הכי הרבה אהבה, אז צריך לשמור על הדרך שלך".
גל, אתה לומד בסטודיו למשחק של יורם לוינשטיין ומעלה גם הצגות, איך אתה מצליח לשלב בין שני הדברים?

גל: "זה שילוב לא פשוט. זה אומר לסיים יום צילום ובסוף היום להגיע לבית הספר ולעשות הצגה אבל נראה לי שאלה החיים שחיפשתי תמיד. אני על במה מגיל מאוד צעיר ונכנסו לחיי בשנים האחרונות גם הפלטפורמה של הטלוויזיה, אז נראה לי שאפשר לומר שאני חי את החלום".

מה התכניות שלכם לעתיד?

גל: "יש תכנית ותמיד דברים חדשים ומרגשים זה כיף. בין אם זה קולנוע, טלוויזיה, כמובן שגם תיאטרון, זה לא משהו שאני אעזוב אותו. אני אמנם תכף כבר מסיים את בית הספר למשחק, אבל ללא ספק שבמה זה משהו שאני אמשיך לעסוק בו".

דניאל: "אני עושה עכשיו את העונה השנייה של 'לצבי יש בעיה', ויש עונה שלישית של 'האחיות המוצלחות שלי' שתעלה בקרוב."
ליטן לשינר - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ דאנסטורי (עמוד סדרה)
 
הידיעות בהן מופיע הצירוף דאנסטורי
חיפוש בארכיון 2018
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט