חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "תוכנית הבוקר" תמשיך לעונה שלישית

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: הסדרה בכיכובן של ג'ניפר אניסטון וריס וויתרספון חודשה לעונה שלישית, קיאנו ריבס יככב לראשונה בסדרת טלוויזיה, נטפליקס תפיק גרסה אמריקאית לסרט "הפשיטה", סרטו החדש של ז'אן פייר ז'נה ("אמלי") מגיע לנטפליקס, שרון סטון תהיה האמא של קיילי קואוקו בסדרה "הדיילת" והאם יהיה להיט קוריאני חדש לענקית הסטרימינג?
הלהיט החדש של נטפליקס מקוריאה? הסדרה "כולנו מתים"

בעקבות וירוס, זומבים השתלטו על בית הספר בדרום קוריאה. בית הספר הפך לשדה קרב מדמם וחברינו ללימודים – לאויבים מרים. האם תברחו, תמותו או תתאחדו כדי לשרוד? הסדרה המקורית של נטפליקס "כולנו מתים" (All of Us are Dead) עוקבת אחר קבוצת תלמידים בתיכון שלימודיו הסתיימו לרגל האפוקליפסה. 28 בינואר, בנטפליקס ישראל.



שרון סטון תהיה האמא של קיילי קואוקו בסדרה "הדיילת"

שרון סטון, היא ולא אחרת, הצטרפה לעונה השנייה של הסדרה "הדיילת" בתפקיד אמה של קאסי, הדיילת שאותה מגלמת קואוקו. היא מתוארת כ"אם מנוכרת, שכבר אין בליבה סבלנות לבעיות השתייה של בתה". בעונה הראשונה זכו הצופים להצצה אל מערכת היחסים המורכבת של קאסי עם אביה. בעונה השנייה יגיע תור האם. סטון תופיע בכמה פרקים, אבל לא תהיה חברה בקאסט הקבוע. העונה החדשה מצטלמת בימים אלה בלוס אנג'לס, ברלין ורייקיאוויק. בין הפרצופים המוכרים שהצטרפו לעונה הזו: שריל היינס מ-"תרגיע", מרגרט צ'ו, סנטיאגו קבררה ושורה אגדשלהו מ"המרחב".

הסטנד-אפ הראשון של נטפליקס לשנת 2022 – 'עזיז אנסרי: סטנדאפיסט'

נטפליקס הכריזה על ספיישל הסטנד-אפ הראשון שלה לשנת 2022. עזיז אנסרי חוזר לספיישל הרביעי שלו בנטפליקס. התכנית הוקלטה בהופעה אינטימית ובהפתעה בניו יורק בדצמבר 2021. הספיישל הקודם של הקומיקאי, השחקן והבמאי, המועמד לגראמי "עזיז אנסרי: תמונת מצב", יצא ב-2019 ושם התייחס לתלונה נגדו על הטרדה מינית, כפי שהואשם בשנת 2018. הוא גם יצר את סדרת הדרמה הקומית של נטפליקס: "מומחה לכלום". הספיישל ישודר ב-25 בינואר.

עונה שלישית לג'ניפר אניסטון וריס וית'רספון בסדרה "תוכנית הבוקר"

אחרי חודשים ארוכים של תהיות וסימני שאלה, הודיע שירות הסטרימינג "אפל טיוי פלוס" על חידושה של סדרת הדרמה "תוכנית הבוקר" לעונה שלישית. במקור הוזמנו בבת אחת שתי עונות לסדרה, שנחשבה בתחילת הדרך סדרת הדגל של השירות. העונה השנייה שודרה בלי להותיר חותם, וההודעה על חידוש הסדרה התעכבה זמן רב. בסופו של דבר הוחלט לאפשר לריס ויתרספון וג'ניפר אניסטון להמשיך לגלם את ברדלי ואלכס, רק השואו-ראנרית של הסדרה הוחלפה.

[*] נטפליקס תשדר את הסרט השמיני של הבמאי הצרפתי ז'אן-פייר ז'נה – "הבאג הגדול"

בקרוב נוכל לצפות בסרטו החדש של הבמאי העתידני ז'אן-פייר ז'אנה ("אמלי", "דליקטסן", "עיר הילדים האבודים", "שנים של אירוסין", "הנוסע השמיני 4: התחייה"): "הבאג הגדול | Bigbug". קומדיית המדע הבדיוני מתרחשת בשנת 2050, שם נמצאת בינה מלאכותית בכל מקום. עד כדי כך, שהאנושות מסתמכת עליה כדי לענות על כל צורך וכל רצון - אפילו סודי ומרושע ביותר.

באזור מגורים שקט, ארבעה רובוטים ביתיים מחליטים לפתע לקחת את אדוניהם כבני ערובה בביתם. סגורים יחד, עם משפחה די אדישה, שכנה פולשנית ורובוט סקסי, בני האדם נאלצים לסבול אחד את האחר באווירה היסטרית שהולכת וגדלה. בעוד שבחוץ, היוניקס - הדור האחרון של אנדרואידים, מנסים להשתלט על המצב. ככל שהאיום מתקרב, בני האדם מסתכלים למקום אחר, מקנאים וקורעים זה את זו מתחת לעיניים המוטרדות של הרובוטים. 11 בפברואר בנטפליקס ישראל.



קיאנו ריבס הוא רוצח מתועב בסדרה של 'הולו' – "השטן בעיר הלבנה"

העיבוד לרב המכר "השטן בעיר הלבנה" מאת אריק לרסון מתחיל לצבור תאוצה. הפרויקט הוזכר תחילה כסרט קולנוע, ולאחר מכן התגלגל לסדרת טלוויזיה, שמיועדת לשירות הסטרימינג 'הולו'. ליאונרדו דיקפריו רכש במקור את הזכויות לעיבוד הספר למסך, והוא אמור להפיק את הסדרה לצד חברו - מרטין סקורסזה.

הסדרה מוגדרת כבעלת תקציב גדול כאשר מאז 2019, לא שמענו על הפרויקט יותר מדי, אבל כעת מדווחים בהוליווד, שקיאנו ריבס מיועד לאחד התפקידים הראשיים. זה יהיה התפקיד הגדול הראשון שלו אי פעם בסדרת טלוויזיה בארצות הברית. "השטן בעיר הלבנה" מבוסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו ביריד העולמי בשיקגו ב-1893, אודות רוצח סדרתי וארכיטקט, שגורלותיהם נשזרים זה בזה בשטח היריד.
נטפליקס מפיקה גרסה אמריקאית משלה לסרט "הפשיטה"

פטריק יוז ("שומר הראש והמתנקש") יכתוב ויביים גרסה מחודשת של סרט הפעולה המצליח של גארת' אוונס משנת 2011: "הפשיטה" (The Raid). ג'יימס בופור יהיה מעורב בתסריט, והמפיקים הם מייקל ביי וסרטי XYZ. הסרט החדש יעביר את קטעי הפעולה מג'קרטה באינדונזיה לפילדלפיה בארצות הברית, ונאמר כי הוא "יעניק כבוד רב לסרט המקורי, תוך שהוא מביא גישה ופרספקטיבה רעננה, שתקבע מסלול משלה בז'אנר הפעולה".

מהתיאור הקצר להלן, קשה לדעת אם הפעולה תתבצע במגדל בודד או אם היא תתפרס ברחבי עיר שלמה. מה שכן ידוע לפי הפיץ' של הסרט: "באזור שורץ הסמים של פילדלפיה, צוות משימה סמוי ומובחר של ה-DEA מטפס על סולם של אנשי קרטל כדי לתפוס ברון סמים חמקמק". הסרט המקורי, כאמור, נכתב ובוים על ידי גארת' אוונס ויצא בקולנוע בחו"ל (לא הגיע לאקרנים בישראל) בשנת 2012, לאחר שהוצג בבכורה וזכה לביקורות נלהבות בפסטיבל TIFF ובפסטיבל סנדאנס. הסרט השני: "הפשיטה 2" הגיע לבתי הקולנוע בשנת 2014, אך לא זכה לאותה הצלחה.



נטפליקס מאשרת סדרה תיעודית על גולף

חייהם וסיפוריהם של שחקני הגולף הטובים בעולם יחשפו בסרט תיעודי של נטפליקס, אשר יציג את כל עונת ה-PGA. הסדרה מגיעה מהיוצרים של "פורמולה 1: הדרך לניצחון". בפעם הראשונה, תחרות ה-PGA מעניקה לשירות הסטרימינג גישה חסרת תקדים מאחורי הקלעים לכל האליפויות, כולל ארבע הגדולות. הסדרה - שעדיין לא זכתה לכותר - אמורה לעקוב אחר שחקנים, כמו סרג'יו גרסיה, דסטין ג'ונסון וג'ורדן ספיט. הצילומים של הסדרה כבר החלו, ומתועדים עוצמת האימונים, הנסיעות, הניצחון והתבוסה, דרך העדשה של קבוצה מגוונת של שחקנים והצוות התומך שלהם. טרם פורסם מועד שידור.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט