חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "מרד התרנגולים" חוזר והגרסה האמריקאית ל"כפולים"

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: גיירמו דל טורו מציג סרט פינוקיו חדש, טריילר ראשון לגרסה האמריקנית של "כפולים" באפל TV+, פרטים חדשים על הסדרה היקרה אי פעם: "שר הטבעות" של אמזון פריים , סופיה ורגרה תככב כמלכת הסמים גריזלדה,"מרד התרנגולים" חוזר בסרט המשך והאם HBO Max תגיע גם לישראל?
גיירמו דל טורו מציג: "פינוקיו"

הבמאי זוכה האוסקר גיירמו דל טורו לוקח את הצופים להרפתקת סטופ-מושן מוזיקלית בעיבוד מחודש לאגדה האיטלקית הקלאסית "פינוקיו" על הילד מעץ שחולם להפוך לילד בשר ודם. צוות המדובבים: יואן מקגרגור בתור קריקט, דיוויד בראדלי בתור ג'פטו, גרגורי מאן בתור פינוקיו, פין וולפהארד, קייט בלאנשט, ג'ון טורטורו, רון פרלמן, טים בלייק נלסון, בורן גורמן, כריסטוף וולץ -טילדה סווינטון. על כס הבימוי, כאמור, גיירמו דל טורו יחד עם מארק גוסטפסון. יש עוד זמן - דצמבר 2022, בנטפליקס ישראל.



טריילר ראשון לגרסה האמריקנית של "כפולים" באפל TV+

טריילר ראשון לגרסה הבינלאומית של הסדרה הישראלית "כפולים": הסדרה, שתיקרא Suspicion"" (חשד), תעלה ב-4 בפברואר בשירות הסטרימינג 'אפל TV פלוס'. עלילת הסדרה תתמקד בבנה של אשת עסקים מצליחה (אומה תורמן, "להרוג את ביל"), שנעדר לאחר ששהה במלון יוקרתי בניו יורק. ארבעה אזרחים בריטים ששהו במלון באותו הזמן, ואינם קשורים לכאורה לפרשה, מואשמים בחטיפתו. לצד תורמן יככבו גם קונאל נניאר ("המפץ הגדול"), נואה אמרייך ("האמריקנים"), ג'ורג'ינה קמפבל ("מראה שחורה") ואליזבת הנסטרידג' ("סוכני ש.י.ל.ד."). הסדרה "כפולים" עלתה לראשונה בישראל בשנת 2015 בקשת, ומאז שודרו שתי עונות. העונה השלישית צולמה בשנה שעברה והיא צפויה לעלות בקרוב.



הסדרה היקרה אי פעם: "שר הטבעות" של אמזון פריים

לא מעט חשאיות אופפת את העיבוד הטלוויזיוני החדש ל"שר הטבעות", סדרת הספרים של ג'.ר.ר טולקין. השבוע חשפה ההפקה של אמזון פריים את כותרת הפריקוול שבה תתמקד התוכנית: "טבעות הכוח". בכך, ייחשף קהל המעריצים של הפנטזיה האפית לסיפור חדש על הארץ התיכונה, שבה מתרחשת העלילה, ולגילוין של 20 טבעות כוח שונות. "הטבעות מאחדות את הסיפורים העיקריים שליוו את העידן השני של הארץ התיכונה - חישול הטבעות, עלייתו של סאורון אדון האופל, הסיפור על האי נומנור והברית האחרונה של האלפים ובני האדם", אמרו יוצרי התוכנית, ג'יי די פיין ופטריק מקיי, בהצהרה הנלווית לסרטון שמציג את הכותרת. "עד עכשיו ראה הקהל על המסך רק את הסיפור של הטבעת האחת - אבל לפני שהייתה כזו, היו עוד הרבה, ואנחנו נרגשים לחלוק את הסיפור של כולן". פרטי העלילה בשלב זה אכן מועטים, אולם בהפקה שעליה עובדים בחמש השנים האחרונות משתפים שהעלילה מתחילה בעידן השני של המחבר טולקין, לאחר הגירוש של אדון האופל מורגות'. למי ששולט ברצף האירועים - זה מסתיים במותו הראשון של סאורון, משרתו של מורגות' והנבל המרכזי ב"שר הטבעות", בעקבות אותה הברית של האלפים ובני האדם. לפי התקציר, הימים בארץ התיכונה מתאפיינים מעתה בשלום יחסי, והעלילה תעקוב אחר דמויות מוכרות וחדשות כאחד, בעודן נאלצות להתמודד עם הופעתו של רוע מסוג אחר. פרט לכך, הטיזר כולל מונולוג המכונה "פסוק הטבעת". בהתחשב בכך שהוא מתייחס ל-20 טבעות נפרדות, הסדרה ככל הנראה גם תחשוף 20 טבעות שונות של כוח, בניגוד למה שהוצג בעיבודים קודמים.

על פי כל ההערכות מדובר בתוכנית הטלוויזיה היקרה אי פעם - אפילו יותר מ"משחקי הכס". אמזון השקיעה כמיליארד דולר על ההתאמה לפלטפורמה בעסקה שצפויה להכיל חמש עונות לפחות. עוד כ-250 מיליון דולר נחתמו מול קרן טולקין, 'הארפר קולינס', הוצאת הספרים שפרסמה במקור את ספרי "שר הטבעות" והפקת האחים וורנר - הכל כדי לרכוש את הזכויות על סיפור הפנטזיה. בכך, עקפה החברה את ההצעה של נטפליקס להפקה. הפרק הראשון של "שר הטבעות: טבעות הכוח" מתוכנן להקרנה באמזון פריים וידאו ב-2 בספטמבר, 2022.



זה ממש לא בלבול ביצים: "מרד התרגולים" חוזר לנטפליקס

נטפליקס משתפת שוב פעולה עם אולפני ארדמן לשני סרטים חדשים ומלהיבים: סרט חדש של "וואלאס וגרומיט" מאת ניק פארק במהלך 2024, וסרט ההמשך המיוחל ל"מרד התרנגולים", שיגיע כבר בשנה הבאה. בסרט שיכונה: "Chicken Run: Dawn of the Nugget" (אין עדיין שם עברי) מככבים טנדי ניוטון, זאקרי לוי ובלה רמזי. העלילה תבקר מחדש בלול התרנגולות המפורסם של ג'ינג'ר ורוקי, בתוספת כמה תרנגולות חדשות. הסרט בוקע בנטפליקס ישראל במהלך 2023.

[*]

מ-"משפחה מודרנית" למלכת הסמים גריזלדה

נטפליקס מפרסמת תמונה ראשונה של סופיה ורגרה ("משפחה מודרנית") בתור מלכת הסמים, גריזלדה בלנקו, מהמיני-סדרה המתקרבת: "גריזלדה". שירות הסטרימינג חושף גם 10 חברי צוות נוספים, כולל ונסה פרליטו ("NCIS: ניו אורלינס") וג'וליאנה איידן מרטינז ("הרשימה השחורה"). הסדרה בת שישה פרקים מתארת את חייו של בלנקו, ילידת קולומביה, שיצרה את אחד הקרטלים הרווחיים בהיסטוריה. כאמא מסורה, השילוב הקטלני של בלנקו עם קסם ופראות תמימה, עזר לה לנווט במומחיות בין משפחה לעסקים והוביל אותה להיות ידועה בשם "האלמנה השחורה".
בין השחקנים הנוספים בסדרה: אלברטו גוארה ("נרקוס: מקסיקו") בתור דריו, ונסה פרליטו בתור איזבל, אלברטו אמאן ("נרקוס") בתור אלברטו בראבו, כריסטיאן טפאן ("שוד המאה") בתור ארתורו ועוד. בלנקו פרצה לזירת תרבות הפופ לאחר שמעלליה הודגשו בסרט התיעודי "לוס מוצ'אצ'וס" משנת 2006. גריזלדה גולמה על ידי קתרין זיטה-ג'ונס בסרט הביוגרפי "Cocaine Godmother" ב-2018. טרם נקבע מועד שידור בנטפליקס ישראל.

[*]

האם גם בישראל? HBO Max מגיע לאירופה

שירות הסטרימינג HBO Max חשף השבוע כי ירחיב את שירותיו לרחבי אירופה. החברה השתמשה באירוע כדי לשדר טריילר לסדרה שלה "בית הדרקון", שמתרחשת בעולם של "משחקי הכס" ואמורה להיות משודרת בשנה הבאה. כשירות הסטרימינג של חברת "וורנר-מדיה", HBO Max יקבל גם את הסרטים החדשים של חברת ההפקה "האחים וורנר" 45 ימים לאחר שייצאו לאקרנים. הצעד הזה עלול להתברר כשנוי במחלוקת, מכיוון שיוצרי סרטים הגיבו בעבר בכעס על המעבר הגובר מהקולנוע לסלון בצפייה בשוברי קופות חדשים. במאי "חולית", דניס וילנב, תקף את וורנר על שבחרו לפרסם את סרטו בו-זמנית בבתי הקולנוע וב- HBO בארה"ב החודש, ואמר כי ההחלטה הוכיחה כי "אין להם אהבה לקולנוע, וגם לא לקהל". סקרלט ג'והנסון תובעת את דיסני על שעשתה את אותו הדבר עם שובר הקופות שלה, "האלמנה השחורה" הקיץ, בטענה שזה הפחית באופן משמעותי את רווחיה מהסרט.

HBO Max הושק בארצות הברית בשנה שעברה והגיע בהמשך לאמריקה הלטינית ולאיים הקאריביים. השירות יושק בשוודיה, דנמרק, נורבגיה, פינלנד, ספרד ואנדורה ב-26 באוקטובר. לאחר מכן הוא יגיע גם ל-27 שטחים אירופיים בשנת 2022. השירות לא ייכלל במספר שווקים מרכזיים, כולל בריטניה, צרפת, גרמניה ואיטליה, שבהם ל-HBO וּורנר יש עסקאות הפצה עם ספקיות מקומיות שנותרו להן כמה שנים. עם זאת, החברה מסרה כי היא מתכוונת להתרחב לכל העולם ולהגיע ל-190 שטחים ומדינות עד 2026. "וורנר-מדיה" מחזיקה בזכויות על קטלוג עצום של סרטים, כולל קלאסיקות כמו "שיר אשיר בגשם" ו"הניצוץ", ושוברי קופות היסטוריים כמו "המטריקס" ו"ליגת הצדק". יש לה גם מספר סדרות טלוויזיה מפורסמות, ביניהן "חברים", "המפץ הגדול" ו"שני גברים וחצי", שהוכיחו את עצמם כפופולריים במיוחד בפלטפורמות צפייה שונות.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט