חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: הסדרות והעונות חדשות שיעלו בנטפליקס בחודשים הקרובים

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: "ארקיין" ו"איך לגדל גיבור על" מחודשות לעונה שנייה ועוד שורה של סדרות חדשות בנטפליקס - כולל 5 סדרות בריטיות וסדרת בת ל"וויקינגים"; טום הנקס מככב בשני הסרטים המצליחים בתולדות אפל +TV; טריילר ראשון ל"על הספקטרום" האמריקנית ומג'יק ג׳ונסון מגיע לאפל בסרט תיעודי
נטפליקס מפרסמת ארבעה תאריכים של סדרות עתידיות

דרך חשבון 'Netflix Geeked' שלה, מפרסמת ענקית הסטרימינג שורה של סדרות חדשות וחוזרות, כמו גם מספר תאריכי בכורה לחודשים ינואר ופברואר 2022. אנחנו כבר יודעים על מרבית הסדרות, אבל למספר מהן יש כעת פרטים נוספים, כמו גם תאריכי עלייה לנטפליקס ישראל.

ארכיון 81 - הסדרה עוקבת אחר הארכיבאי דן טרנר (מאמודו את'י), שמתחיל עבודה בשחזור אוסף של קלטות וידאו פגומות משנת 1994. הוא משחזר את עבודתה של יוצרת דוקומנטרית בשם מלודי פנדראס (דינה שיהאבי), ונמשך לחקירתה על כת מסוכנת בבניין הדירות ויסר. כשהעונה מתפתחת על פני שני קווי הזמן הללו, דן מוצא את עצמו לאט לאט אובססיבי לחשוף מה קרה למלודי. כאשר שתי הדמויות יוצרות קשר מסתורי, דן משתכנע שהוא יכול להציל אותה מהסוף המפחיד שפגש אותה לפני 25 שנה. סיפור מקורי בהשראת הפודקאסט הפופולרי באותו השם. 14בינואר, 2022, בנטפליקס ישראל.

איך לגדל גיבור-על | Raising Dion – עונה 2 - הסדרה עוקבת אחר ניקול (אלישה ווינרייט) ובנה דיון (ג'סיה יאנג), לאחר שדיון מתחיל להפגין כמה יכולות מסתוריות דמויות גיבור-על. שנתיים לאחר שהביס את האיש העקום (ג'ייסון ריטר), העונה השנייה עוקבת אחר דיון כשהוא ממשיך לחדד את כוחותיו בתמיכת אמו ו-טווין (רום פלין) - מאמן הכוחות שלו שתופס את עיניה של ניקול. לאחר שהתיידד עם התלמיד החדש, בריידן (גריפין רוברט פוקנר) - ילד נוסף עם כוחות-על, מתפתחת סדרה של אירועים מדאיגים, ודיון מגלה שהסכנה עדיין נשקפת. דיון וניקול חייבים לנצח שוב - לא רק כדי להציל את עצמם, אלא את העיר אטלנטה כולה. 01 בפברואר, 2022, בנטפליקס ישראל.



ויקינגים ואלהאלה - הסדרה מתרחשת לפני למעלה מאלף שנים, בתחילת המאה ה-11 (למעלה ממאה שנים לאחר סיום סדרת "ויקינגים" המקורית), ומתארת את הרפתקאות הגבורה של כמה מהוויקינגים המפורסמים ביותר שחיו אי פעם: החוקר האגדי - ליף אריקסון (סם קורלט), אחותו היפה והקשוחה - פריידיס אריקסדוטר (פרידה גוסטבסון) והנסיך הנורדי השאפתני - האראלד סיגורדסון (ליאו סוטר). כשהמתח בין הוויקינגים לבני המלוכה האנגלים מגיע לנקודת שבירה עקובה מדם, וכשהוויקינגים עצמם מתנגשים בין אמונותיהם הנוצריות והפגניות הסותרות, שלושת הוויקינגים הללו מתחילים במסע אפי שיקח אותם על פני אוקיינוסים ודרך שדות קרב, מקטגט לאנגליה ומעבר, כשהם נלחמים על הישרדות ותהילה. 25 בפברואר, 2022, בנטפליקס ישראל. מן הכפור | In From the Cold - במהלך חופשה אירופאית עם בתה, חייה של אם חד-הורית אמריקנית מתהפכים, כאשר ה-CIA מאלץ אותה להתעמת עם עברה הקבור מזמן כמרגלת רוסית, ומגלה גם כי היא תוצר של ניסוי קג"ב מסווג המעניק לה יכולות מיוחדות. שרשרת מסתורית של תקריות מטורפות ורצחניות רומזת שמישהו עם היכולות המדויקות שלה מכוון אותן לאנשים חפים מפשע וג'ני (מרגריטה לביבה) נאלצת לצאת מהמחבוא כדי לעצור את הנבל או להסתכן באובדן המשפחה והחיים החדשים שבנתה. 28 בינואר, 2022, בנטפליקס ישראל.

טום הנקס מככב בשני הסרטים המצליחים באפל +TV

בפעם השנייה סרט של טום הנקס הוא הסרט הכי מצליח בשירות של אפל +TV. אחרי דרמת מלחמת העולם השנייה "גרייהאונד", שהיה הסרט הנצפה ביותר של ערוץ הסטרימינג, מתברר שגם באפקליפסה הוא מצליח וגם "פינץ'" הפך להיות הכי מצליח והחליף את "גרייהאונד" בתואר. עם זאת, הנקס אולי לא יחזיק בתואר להרבה זמן, אם זה תלוי במאמצי היח"צ של אפל, שערכה פרמיירה חגיגית לסרט החדש של מהרשלה עלי - "שירת הברבור".



נטפליקס תפיק חמש סדרות חדשות בבריטניה

"הכתר", "חינוך מיני", "טוני נולד מחדש" ו"טופ בוי" הן רק חלק מהסדרות הפופולריות בטירוף בנטפליקס שמגיעות מבריטניה. אבל בנטפליקס לא נחים על זרי הדפנה, לאחר ששירות הסטרימינג הכריז זה עתה על חמש סדרות חדשות לגמרי שתופקנה בבריטניה. נטפליקס השתלטה לאחרונה על אולפני לונגקרוס באיזור סארי (אנגליה), ואף התחייבה להשקיע מיליארד דולר (731 מיליון ליש"ט) בתוכן בבריטניה. להלן פרטים על התכנים החדשים שיעלו בעתיד:

Supacell - סדרה בת שישה פרקים מאת התסריטאי/במאי ראפמן ("סיפור אפל"). הסדרה עוקבת אחר קבוצה אקראית של אנשים רגילים בדרום לונדון, שמפתחים באופן בלתי צפוי כוחות-על, ללא קשר ברור ביניהם, מלבד שכולם שחורים.

יום אחד - מבוסס על הרומן רב המכר מאת דיוויד ניקולס. סיפור אהבה אפי, טרגי-קומי, כשכל פרק תופס את הדמויות המרכזיות, אם ודקס, ביום מסוים: 15 ביולי, כשהם גדלים ומשתנים, נעים יחד ונפרדים, חווים שמחה ושברון לב.

אריק - מאת הסופר אבי מורגן, מותחן זה עוקב אחר מה שקורה כשנער צעיר נעדר במנהטן של שנות השמונים. אביו, וינסנט, מפעיל בובות בתוכנית הטלוויזיה לילדים המובילה באמריקה, מוצא נחמה באמצעות ידידותו עם אריק - המפלצת שחיה מתחת למיטתו של בנו.

The F**K It Bucket - כשמיה בת ה-17 משתחררת מבית החולים לאחר מאבק ממושך באנורקסיה, היא מחליטה שהדרך היחידה להתעדכן בילדות שדוהרת בלעדיה היא להכין רשימה של דברים שצריך לעשות. מאת התסריטאית ריפלי פרקר.
Kaos - סדרה על מיתולוגיה יוונית בת שמונה פרקים, העוסקת באופן מודרני באהבה, כוח והעולם תחתון. נוצרה ונכתבה על ידי צ'ארלי קובל ("סוף הפאקינג עולם").

טריילר ראשון ל"על הספקטרום" האמריקנית

לפני שנתיים נודע כי הסדרה הישראלית "על הספקטרום" תקבל עיבוד מחודש על ידי אמזון פריים, ועתה נחשף הטריילר לסדרה "As We See It". לדרמה הקומית, שתעלה ב-21 בינואר בשירות הסטרימינג ישנם שמונה פרקים ומי שאמון עליה הוא ג'ייסון קייטימס, שיצר בעבר סדרות מצליחות כמו "רוזוול", "אורות ליל שישי" ו"הורים במשרה מלאה".

כמו ב"על הספקטרום" מבית Yes, שיצרו דנה אידיסיס ויובל שפרמן, הגרסה האמריקנית תעקוב אחר ג'ק, ויולט והאריסון - שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם על הספקטרום האוטיסטי, שחולקים דירה במסגרת דיור מוגן ומסתכלים על החיים דרך נקודת מבטם הייחודית. לנעליהם של ניב מג'ר, נעמי לבוב ובן יוסיפוביץ' ייכנסו ריק גלסמן, סו אן פיין ואלברט רוטקי - שלושה שחקנים המזדהים ככאלה שנמצאים על הספקטרום האוטיסטי. אליהם יצטרפו גם ג'ו מנטניה (דיוויד רוסי מ"מחשבות פליליות"), סוסי בייקון ("הסודות של איסטאון"), כריס פאנג ("עשיר בהפתעה") ועוד.



בעקבות ההצלחה, "ארקיין" חודשה לעונה שנייה

לאחר קליף-האנגר מותח בסוף עונה 1, סדרת האנימציה המבוססת על משחקי המחשב 'ליגת האגדות' חודשה לעונה 2 בנטפליקס. נטפליקס וחברת המשחקים "Riot Games" חשפו את החידוש בשבת במהלך אירועי "Undercity Nights". הכוכבות היילי סטיינפלד, אלה פורנל וקייטי ליונג אמורות לחזור לתפקידי הדיבוב שלהן בעונה השנייה שהפקתה כבר החלה. הסדרה, שעלתה לראשונה בנובמבר 2021, מתרחשת באזור האוטופי של ממלכות ליגת האגדות פילטובר והמחתרת המדוכאת של זאון.

[*]

מג'יק ג׳ונסון מגיע לאפל +TV בסרט תיעודי

למעלה מ-30 שנים חלפו מאז ההודעה המפורסמת של ארווין מג׳יק ג׳ונסון, שהוא נושא את נגיף האיידס. מג׳יק הוא אחד משחקני הכדורסל המפורסמים בהיסטוריה, כוכב NBA מקבוצת לוס אנג׳לס לייקרס, ונמצא באופן קבוע ברשימת עשרת השחקנים הגדולים אי פעם. והוא גם נשא ה-HIV המפורסם בהיסטוריה, עם הודעה לעיתונות שהעבירה גל של הלם בכל רחבי עולם הספורט.

כך שכמובן שאפל בחרה בו כדי להודיע על ״אירוע״ דוקומנטרי בן ארבעה פרקים, שיתעד את חייו של מג׳יק מילדותו במישיגן עד להצלחתו האדירה כחמש פעמים אלוף NBA, דרך ההודעה על היותו נשא, פרישתו ומסעו לאחר הכדורסל כפעיל חברתי, יזם ונציג קהילות בכל מקום בו הלך. במקרה הזה, אפל +TV מבטיחה צילומים שטרם נצפו, ראיונות שטרם נשמעו, בבימוי ריק פמויה במאי הסרט “Dope” .
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2021
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט