חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: סדרת נטפליקס חדשה עם שחקנים ישראליים

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: תמונות ראשונות מהסדרה "המורדת" על אישה חרדית בכיכובם שם שירה האס ועמית רהב, ארבעה סרטים של אדם סנדלר בדרך לנטפליקס, "הכתר" תסתיים בסוף עונה 5, תמונות ראשונות מסדרת הפנטזיה המשפחתית "מכתב למלך", טריילר לסרט האיטלקי "אולטראס", טריילר לסדרת הריגול הראשונה של נטפליקס מאפריקה "קווין סונו", האנימה "ואן פיס" תהפוך לסדרת לייב אקשן בנטפליקס וסרט אקשן ספרדי חדש.
ארבעה סרטים של אדם סנדלר בדרך לנטפליקס

במשך שנים נחשב אדם סנדלר לשחקן מושמץ, אבל סרטו האחרון בנטפליקס: "תעלומת רצח", נחשב לאחד הסרטים הנצפים ביותר בשנת 2019 וסרטו החדש "יהלום לא מלוטש" עלה בסוף השבוע בנטפליקס וסנדלר זכה לשבחים גורפים ולפרסים רבים על משחקו. עתה, נטפליקס מודיעה כי יעלו עוד ארבעה סרטים בכיכובו של אדם סנדלר בעתיד הקרוב-רחוק. מאז העלאתו של "The Ridiculous 6" על ידי נטפליקס בשנת 2015, מנויי נטפליקס בילו יותר משתי מיליארד שעות בצפייה באדם סנדלר בנטפליקס ולמעלה מ-83 מיליון משקי בית בחרו לצפות ב"תעלומת רצח" בארבעת השבועות הראשונים של הסרט בנטפליקס. בהמשך השנה הקרובה, צפו שהסרט "Hubie Halloween" (נחשו לקראת איזה חג) - יגיע גם הוא לנטפליקס.



הסדרה "הכתר" תסתיים בסוף עונה 5

תחילה דובר, כי הסדרה תורכב מ-6 עונות, אך עתה המפיקים ונטפליקס קבעו, כי עונה 5 תהיה האחרונה בהחלט. אימלדה סטונטון תגלם את המלכה אליזבת' בעונה החמישית. ההפקה של עונה 4 כבר החל (טרם נקבע תאריך שידור), כששם תוצג לראשונה הנסיכה דיאנה.

תמונות ראשונות מסדרת הפנטזיה המשפחתית "מכתב למלך"

סדרת פנטזיה משפחתית חדשה מגיעה לנטפליקס בהמשך השנה. הסדרה מבוססת על הספר רב המכר מאת הסופרת ההולנדית, טונקה דרגט. הסדרה מתארת את קורותיו של טיורי בן ה-16, שעומד להפוך לאביר, ומשימתו למסור מכתב סודי למלך - מכתב שיקבע את גורל הממלכה כולה. הסיפור מתואר כקרב של ילד אחד נגד הרוע, ומתרחש בעולם קסום של אבירות, אומץ לב וחברות אמיתית. אמיר ווילסון ("חומריו האפלים") יגלם את טיורי, לצד שחקנים נוספים בהם דיוויד וונהאם ("שר הטבעות"), הקומיקאי אומיד דג'אלי ("חומריו האפלים"), פיטר פרדיננדו ("המלך ארתור: אגדת החרב") ורובי סרקיס ("אוצר לאומי"). הסדרה החדשה צפויה להגיע לנטפליקס בהמשך השנה, אם כי טרם פורסם תאריך מדויק.

[*] טריילר לסרט האיטלקי "אולטראס"

נאפולי. סנדרו כמעט בן חמישים והוא המנהיג של האפאצ'י, קבוצת אוהדים אולטראס, שאיתה העביר את כל חייו באצטדיון: חיי אלימות, עימותים ויצרים בלתי ניתנים לשליטה. כעת הערכים הללו מתחילים להתהפך. סנדרו מרגיש לראשונה את הצורך בחיים נורמליים, בזוגיות, אולי אפילו במשפחה. אנג'לו בן ה-16 רואה באפאצ'י את משפחתו. "אולטראס" הוא סיפור הידידות שלהם והמפגש הבלתי נמנע של שניהם עם גורלם. הבמאי פרנצ'סקו לטיירי מספר על ידידות, כמעט אחוות אחים, בין שני הגיבורים, וברקע - אליפות כדורגל היפותטית. "אולטראס" הוא סרטו הראשון של פרנצ'סקו לטיירי, ייצא לבתי קולנוע נבחרים ב-9-11 במרץ, ויהיה זמין בנטפליקס ישראל החל מ-20 במרץ, 2020.



טריילר לסדרת הריגול הראשונה של נטפליקס מאפריקה "קווין סונו"

מרגלת מיומנת מדרום אפריקה (פרל ת'אסי) יוצאת למשימה מסוכנת במיוחד, ובמקביל נאלצת להשלים עם שינויים בקשרים האישיים בחייה. 28 בפברואר, 2020, בנטפליקס ישראל.



האנימה "ואן פיס" תהפוך לסדרת לייב אקשן בנטפליקס

נטפליקס הודיעה כי הם מפתחת סדרת לייב-אקשן לסדרת המאנגה הפופולרית "ואן פיס", שנוצרה על יד אייצ'ירו אודה, ונחשבת לאחת הסדרות הארוכות בעולם. הסדרה בת 10 הפרקים תפוקח על ידי אודה עצמו ותיכתב על ידי סטיבן מאידה ("אבודים", "תיקים באפלה"). מאידה יהיה גם השואו-ראנר והמפיק בפועל, לצד מאט אוונס ("סוכני ש.י.ל.ד.", "לוק קייג'"), שישמש כתסריטאי/מפיק בכיר.

"ואן פיס" היא הרפתקה פיראטית העוקבת אחר מונקי ד. לופי, כשהוא מחפש ברחבי האוקיינוסים אחר יצירת האמנות המיתולוגית 'ואן פיס' (חתיכה אחת) ומכתיר עצמו כמלך הפיראטים. הסדרה נמצאת בפיתוח מאז 2017, אך כעת הוכרז רשמית שנטפליקס תהיה שותפה להפקה. במהלך 2005 הפכה ואן פיס לסדרת המאנגה הנמכרת ביותר בכל זמנים ולאחת מסדרות המאנגה הפופולריות ביותר בעולם, כאשר נכון ל-2020 מכרה מעל ל-462 מיליון עותקים של 94 כרכים שונים. הסדרה שודרה בישראל בשנת 2002 בערוץ ג'טיקס (כיום דיסני) ונחשבת לסדרה הנצפית ביותר בערוץ לאותה תקופה. הסדרה צברה פופולריות רבה עם השנים, וביחד עם "נארוטו" ו"דרגון בול" נחשבת לאחת מהאנימות המוכרות בארץ.

[*]
תמונות ראשונות מהסדרה המעוטרת שחקנים ישראליים "המורדת" | Unorthodox

סדרה חדשה מאת אנה וינגר, המספרת את סיפורה של אישה צעירה מויליאמסבורג, ברוקלין. אסתי, חיה תחת החוקים הנוקשים של הקהילה החסידית היהודית, עד שיום אחד היא בורחת מנישואי השידוך שלה ונוסעת לברלין כדי למצוא את עצמה. אך בדיוק כשהיא מתחילה לגלות עולם חדש, העבר שלה רודף אותה. סדרה גרמנית מקורית בת 4 חלקים בהשראת רב המכר של דבורה פלדמן, תחת אותו שם. מריה שריידר ביימה את הפרקים, בכיכובה של שירה האס, ג'ף וילבוש ועמית רהב. 26 במרץ, 2020, בנטפליקס ישראל.

[*]

חובבי סרטי הפעולה עומדים להתמוגג

נטפליקס עומדת לשדר את "Xtremo", מותחן פעולה ספרדי בכיכובם של אוסקר ג'נדה ("לואיס מיגל") ומומחה האקשן, טאו גרסיה. הסרט המקורי של נטפליקס בבימויו של דניאל בנמאיור, שודר בספרד ב-13 בדצמבר, 2019, והפך לסרט השני הכי פופולרי של נטפליקס בספרד בשנת 2019 והוא מדורג במקום השלישי ברשימה הכוללת סדרות כמו "דברים מוזרים" והסדרה הספרדית "בית הנייר". הסרט מתחיל שנתיים לאחר שאחיו של מקס בגד במשפחתו - הרג את אביו ובנו של מקס והשאיר את מקס גוסס. עכשיו, רעב לנקמה, מקס פותח בסדרת רשימות חיסול. צפו להרבה דם. טרם פורסם מועד שידור או טריילר.
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט