חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "ריק ומורטי" חוזרים עם טריילר לעונה החדשה

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה: טריילר חדש לסדרת האנימציה האהובה, במאי האימה ג'ון קרפנטר עובד על סדרת טלוויזיה, טיזר ראשון לעונה החדשה של "מטומטמת" ופרטים חדשים על הסדרה החדשה של האחים כהן נחשפים
טריילר חדש ל"ריק ומורטי"

הסדרה שכולם באינטרנט אוהבים ורק אני קצת שונא, "ריק ומורטי", קיבלה טריילר לעונה השלישית והחדשה שלה השבוע, והוא נראה מצחיק וגרוע כרגיל. הסדרה היא ללא ספק מצחיקה בדרכה המאצ'ואיסטית והטיפשית, אבל ברור בעיניי שיוצרי הסדרה מנסים לעשות אותה יותר מרק מצחיקה ופשוטה, ועבורי זה נכשל שוב ושוב.

אני מודה שהסדרה היא בהחלט מצחיקה ומבין למה מעריצים אותה כל כך, והמכורים ימצאו פה שלל ממה שהם אוהבים, ההומור היצירתי והדיסטינקטיבי של דן הארמון יוצר הסדרה, ושל הכותב שלצידו ושחקן הקול המדופלם ג'סטין רוילנד. הפרק הראשון של העונה, כבר יצא, אגב, במסגרת אנטי-מתיחה של הרצועה אדולט סווים (בה התכנית משודרת) באחד באפריל. שאר העונה תתחיל להיות משודרת ב-30 ליולי.



ג'ון קרפנטר עובד על סדרת טלוויזיה

הבמאי המדופלם ג'ון קרפנטר אחראי על קלאסיקות של קולנוע אימה כמו "היצור", "צרות גדולות בצ'יינטאון", "הם חיים", וסדרת הסרטים "ליל המסכות", לכן מרגש לשמוע על מעברו לטלוויזיה. בעוד קרפנטר עשה קצת טלוויזיה בעברו, בעיקר סרטי טלוויזיה בראשית הקריירה שלו, זו כניסתו הרשמית והמלאה לעולם הזה, לאחר שהפך לבמאי מכובד.

הסדרה תהיה אנתולוגיה טלוויזיונית בשם "מעשיות לליל האלווין" והיא תשודר בארה"ב בערוץ סיי-פיי, והיוצרים מחפשים כותבים בימים אלו. הסדרה היא חלק מדיל שקרפנטר ואשתו סנדי קינג חתמו עם ענף טלוויזיית הכבלים של אולפני יוניברסל, וגם אדפטציה של סדרת ספרי אימה בשם "נייטסייד" תיווצר בקרוב. טיזר ראשון לעונה החדשה של "מטומטמת"

עמוד הפייסבוק של "מטומטמת", קומדיית הפשע המרירה, החדה והשנונה מבית הוט ובת-חן סבג, שיחרר השבוע את הטיזר הראשון לעונה השנייה שלה, שתשוחרר מאוחר יותר השנה. בטיזר אנחנו לא רואים הרבה, רק שבבים של המשחק הכובש של סבג והטון העגמומי שצופי העונה הראשונה אהבו כל-כך, ובכל זאת, גם המעט הזה בהחלט מספיק כדי להכניס אותי להייפ לעונה החדשה.



פרטים חדשים על הסדרה החדשה של האחים כהן נחשפים

ההפקה הטלוויזיונית המצופה של ג'ואל ואיתן כהן מקבלת פרטים חדשים, ואולי המסקרן ביותר בהם הוא שהיא אולי לא תהיה לחלוטין "סדרה". עד כה הפרויקט תואר כמיני-סדרה, אבל השבוע דווח כי כל הפרקים ישודרו כנראה ברצף.

"האלבוקוור ג'ורנל" תיאר בדיווח שלו את הפרויקט כ"אומניבוס באורך פיצ'ר המורכב משישה סיפורים נפרדים", מה שרבים מפרשים בהחלט כמעבר של הפרויקט מפורמט סדרתי לפורמט של אירוע טלוויזיוני אחד, וזה קצת מאכזב בשבילי. הכהנים הם כמובן יוצרי קולנוע אדירים וציפיתי לראות איך הכישרון שלהם יתבטא ביצירת סדרה של ממש.

עוד נחשפו השבוע התקצירים לכל הפרקים וכמובן הקאסט. הפרק הראשון נשמע המסקרן ביותר והוא על קאובוי מזמר אותו יגלם טים בלייק נלסון (מסרטם של האחים, "אחי, איפה אתה?"). לא ידוע איזה דמות יגלמו שאר הקאסט, אבל דווח גם על זואי קאזאן (" רובי ספארקס"), טיין דיילי ("קגני ולייסי"), סטיפן רוט ("ארץ קשוחה"), ראלף אינסון (" משחקי הכס") ואולי המפתיע מכל, ג'יימס פרנקו.
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ ריק ומורטי (עמוד סדרה)
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט