חדשות טלוויזיה / סדרות

חדשות הסטרימינג: "פחמן משודרג" מבוטלת, "האויב שבפנים" הופך לסדרה

מדור חדשות הסטרימינג
תמונת כתב מאת
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הסטרימינג של שי שגב: "פחמן משודרג" לא תשוב לעונה שלישית, יצירה חדשה של ריאן מרפי, סדרת המשך ל"מי מתגורר בבית היל?", סדרת האנימציה "אי שם" מבוטלת, סרט מקדים וסדרת אנימה ל"צבא המתים", ריאליטי מוזיקלי חדש בנטפליקס, החלו הצילומים לעונה 2 של הסדרה "ראגנארוק", סדרת לייב אקשן ל"אויב שבפנים" ועוד
הסדרה "פחמן משודרג" לא תשוב

לאחר מחשבות רבות האם לחדש לעונה 3, נטפליקס החליטה לבטל את הסדרה לאחר עונתה השנייה. שתי העונות הראשונות זמינות בנטפליקס ישראל, כאשר עונה 2 הגיעה ב-27 בפברואר 2020, ובתאריך 19 במרץ הגיע גם סרט אנימה עוקב. בניגוד לסדרות של נטפליקס שבוטלו עקב הקורונה (זמינות הפקה), הפעם ההחלטה היא עלות הפקה מול רייטינג.



עוד יצירה של ריאן מרפי בנטפליקס: "הנערים בחבורה"

בהתבסס על ההצגה שזכתה בפרס טוני ושינתה דור שלם, "הנערים בחבורה" עוקב אחר קבוצה של תשעה גברים הומוסקסואלים שמתכנסים למסיבת יום הולדת בשנת 1968 בניו יורק - רק שהמשקאות והצחוקים נקטעים, כאשר מבקר פתאומי מן העבר דופק בדלת. בכיכובם של ג'ים פרסונס, זאכרי קווינטו, מאט בומר, אנדרו ראנלס ועוד. הופק על ידי ריאן מרפי. מבוסס על עבודתו פורצת הדרך של מארט קראולי. 30 בספטמבר, 2020, בנטפליקס ישראל.



טריילר לסדרת המשך ל"מי מתגורר בבית היל"

"מי מתגורר באחוזת בליי | The Haunting of Bly Manor" היא סדרת ההמשך ל"מי מתגורר בבית היל" שיצאה ב-2018. העונה החדשה באנתולוגיית "מי מתגורר" עוסקת באחוזת בליי ובחייהם של דייריה – החיים והמתים. משתתפים: ויקטוריה פדרטי, הנרי תומאס, אוליבר ג'קסון-כהן, קייט סיגל ועוד. 09 באוקטובר, 2020, בנטפליקס ישראל.



בוטלה הסדרה "אי שם | The Hollow"

סדרת האנימציה "אי שם" בוטלה לאחר שתי עונות, לאחר שכל חשבונות המדיה החברתית של הסדרה הודיעו בו-זמנית: "Game Over". עונה 1 הופיעה לראשונה בנטפליקס ישראל בחודש יוני 2018, כאשר העונה השנייה הוכרזה זמן קצר לאחר מכן. לקח קצת פחות משנתיים עד שהעונה השנייה צנחה בנטפליקס - במאי 2020. לא ידוע מה הסיבה לביטול הסדרה, ויש אף לציין כי חלק מהיוצרים והמדובבים עצמם הופתעו לקרוא במדיה החברתית שהסדרה בוטלה. טריילר לסדרת הדוקו "צ'לנג'ר: הטיסה האחרונה"

ב-28 בינואר, 1986, מעבורת החלל צ'לנג'ר נשברה והתפוצצה 73 שניות לאחר נסיקתה, והרגה את כל שבעת אנשי הצוות על סיפונה. האסון נצפה בשידור חי בטלוויזיה על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם, ומכיוון שהצוות כלל גם את המורה הראשון בחלל, גם בתי ספר רבים צפו. בסופו של דבר, נקבע כי הסיבה נגרמה עקב כמה טבעות O פגומות, שגרמו לדלק להישרף במקומות שלא היה צריך. 16 בספטמבר 2020, בנטפליקס ישראל.



סרט מקדים וסדרת אנימה לסרט "צבא המתים" של זאק סניידר

סדרת אנימה חדשה וסרט פריקוול הוכרזו על ידי נטפליקס לסרט הזומבים הקרוב של זאק סניידר "צבא המתים". הסדרה "צבא המתים: וגאס האבודה" מתארת את סיפורו של סקוט (דייב בטיסטה) וצוות ההצלה שלו במהלך נפילתה של לאס וגאס, כשהם מתמודדים עם התפרצות זומבים. הסרט המקדים יופק בגרמניה ויבוים על ידי מתיאס שוויגהופר, כשהעלילה עוקבת אחר דמות מ"צבא המתים" - לודוויג דיטר. "צבא המתים" של סניידר יגיע לנטפליקס ישראל בשנת 2021 ומככבים בו דייב בטיסטה, אלה פורנל, אנה דה לה רגוארה, תיאו רוסי הומה קורשי ועוד.

[*]

טריילר לסדרת הריאליטי המוזיקלית "שרים בגדול: ארצות הברית | Sing On"

תכנית טלוויזיה תחרותית חדשה מגיעה לנטפליקס בהמשך החודש, שם המתמודדים יכולים לזכות ב-60,000 דולר. זוהי תחרות קריוקי המשתמשת בניתוח ווקאלי במקום בשופטים כדי לקבוע את הזמרים הטובים ביותר - באותה צורה כמו סדרת המשחקים הפופולרית של פלייסטיישן – SingStar . ככל שהם שרים טוב יותר, כך הם אוספים יותר מזומנים. התוכנית, שמתוארת כתחרות הקריוקי האולטימטיבית, מוגשת על ידי טיטוס בורג'ס. הגרסאות הספרדיות והגרמניות של התוכנית עלו לנטפליקס ישראל בחודשים יולי ובאוגוסט השנה, בהתאמה. 16 בספטמבר, 2020, בנטפליקס ישראל.

החלו הצילומים לעונה 2 של הסדרה "ראגנארוק"

מוקדם יותר השנה, פרסמנו שנטפליקס חידשה את הסדרה "ראגנארוק" הנורדית לעונה שנייה. ענקית הסטרימינג אישרה כעת כי הפקת העונה השנייה החלה בנורווגיה. התכנית עלתה בנטפליקס ישראל בינואר 2020, והיא דרמת התבגרות מודרנית, ששורשיה במיתולוגיה הנורדית. הסדרה מתרחשת בעיירה הקטנה והפיקטיבית אדה, הממוקמת בטבע הנורווגי עוצר הנשימה.

הסיפור מתרחש בקרב תושבי אדה, כאשר לא כולם הם מי שהם טוענים שהם. במקביל, הצופים חווים עולם משתנה באופן דרסטי: קרחונים נמסים, חורפים חמים, גשמים אלימים. יש שיגידו שאנו מתקרבים לעוד "רגנארוק", אלא אם כן מישהו יתערב בזמן. העונה השנייה תמשיך היכן שהופסקה העונה הראשונה: מה יעשה תלמיד תיכון בן 17, שזה עתה נודע לו שעליו לעמוד מול אויב עתיק וחזק במיוחד שמחזיק עיר שלמה, אולי אפילו מדינה שלמה, באחיזת ברזל? אף על פי שלא מוזכרים מועדי שידור, העונה עתידה לצאת באמצע 2021.

[*]

נטפליקס מבטלת שתי סדרות ילדים

שתיים מסדרות הילדים והמשפחה של נטפליקס מסתיימות בהמשך השנה. "אשלי גרסיה: גאונה מאוהבת" ו"ביג שואו מחוץ לזירה" תגענה לסיומן לאחר ספיישל חג המולד בהמשך השנה. שתי הסדרות רצו רק עונה אחת, לאחר הבכורה שלהן במהלך שנת 2020. הספיישל בחג המולד אינו פרקי סיום הסדרות, אלא סיפורים עצמאיים שצולמו עוד לפני מגפת הקורונה.

נטפליקס מאשרת סופית סדרת לייב-אקשן ל"האויב שבפנים"

נטפליקס עובדת על סדרת הטלוויזיה "האויב שבפנים", המבוססת על משחקי המחשב הפופולריים של Capcom. הסדרה תופק על ידי אולפני קונסטנטין, שעבדו על סרטי "האויב שבפנים" הקודמים ולאחרונה עבדו עם נטפליקס על "פולאר: המתנקש". אמנם אין תאריך יציאה רשמי, אך ניתן לאשר כי הסדרה מורכבת משמונה פרקים בני שעה אחת, ותתאר סיפור חדש לגמרי המתפרש על פני שני צירי זמן. אנדרו דאב ("על טבעי") הוא השואו-ראנר וברונוון יוז ("המתים המהלכים") יביים את שני הפרקים הראשונים.

בציר הזמן הראשון, מועברות האחיות ג'ייד ובילי ווסקר בנות הארבע-עשרה לעיר ניו רקון, עיירה תאגידית ומלאכותית, שנכפתה עליהן. אבל ככל שהן מבלות שם יותר, הן מבינות שהעיירה היא יותר ממה שנדמה, ואביהן עשוי להסתיר סודות אפלים - סודות שעלולים להרוס את העולם. ציר הזמן השני, מתרחש יותר מעשור בעתיד: נותרו פחות מ-15 מיליון אנשים על כדור הארץ. ויותר משישה מיליארד מפלצות - אנשים ובעלי חיים הנגועים בנגיף ה-T. ג'ייד, כיום בת שלושים, נאבקת לשרוד בעולם החדש, ואילו הסודות מעברה - אודות אחותה, אביה ועצמה - ממשיכים לרדוף אותה.

[*]
שי שגב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ מי מתגורר בבית היל (עמוד סדרה)
חץ האויב שבפנים (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2020
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט