חדשות טלוויזיה / סדרות

קיץ חם - הסדרות של קיץ 2015

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
קיץ 2015 צפוי להיות הקיץ הכי חם שחווינו מזה שנים תרתי משמע. עונת הטלוויזיה הקרובה צפויה גם היא להיות חמה במיוחד עם סדרות מכל הז'אנרים ולא מעט עונות המשך לסדרות מצליחות. סקרנו כמה מהסדרות המובילות שיגיעו למסכים בקיץ הקרוב לעונה נוספת ומספר סדרות חדשות ומסקרנות שצפויות לעשות רעש גדול. כבונוס מצורפים הטריילרים לסדרות השונות.

בלש אמיתי 2

אחת מהסדרות הטובות והמצליחות ביותר של השנים האחרונות חוזרת לעונה שנייה. אירועי העונה השנייה יתקיימו מעל עשרים שנה לפני אירועי העונה הראשונה והיא תציג עלילה ודמויות חדשות כשתיאור העלילה הרשמי מעלה רצח מוזר בקליפורניה, שלושה שוטרים ופושע שיסתבכו ברשת של קנוניות ותככים.

בסדרה יככבו קולין פארל, וינס ווהן, רייצ'ל מקאדמס, קלי ריילי וטיילור קיטש כשלפי הדיווחים לצוות השחקנים יצטרפו גם שתי כוכבות הפורנו המצליחות אמיה מיילי ופטה ג'נסן, שיככבו בסצנת אורגיה המונית שתכלול עשרות משתתפים בעירום מלא. דיווחים נוספים טוענים שהעונה תתמקד במועודני סאדו-מאזו בלוס אנג'לס ותעסוק גם בשורשים של כת השטן. כמו כן תעסוק העונה גם בנושא מעניין לא פחות: הסיינטולוגיה.

הסדרה תעלה לשידור בארה"ב ב-21.6



אקווריוס

הדרמה התקופתית החדשה של NBC מתרחשת בשנות ה-60 ומגוללת את סיפורו של סמל במשטרת לוס אנג'לס בניסיונו לאתר צעירה נעדרת. החיפוש אחרי הצעירה מוביל את הסמל לצ'ארלס מנסון בימים בהם התחיל להקים את "המשפחה"- הכת המפורסמת של מנסון שהיכתה גלים בארה"ב, לאחר שביצעה מעשי רצח אלימים שזעזעו את אמריקה והיכו גלים ברחבי העולם. הידועים שבמעשי הזוועה הם הרצח של שרון טייט, אשתו של רומן פולנסקי, ורצח הזוג לאביאנקה.

דיוויד דוכובני יגלם את הסמל רגע לפני שיחזור לתפקיד המיתולוגי של הסוכן מאלדר ב"תיקים באפלה", כשאת צ'רלס מנסון יגלם השחקן ג'תין אנטוני המוכר כרנלי מ"משחקי הכס".

הסדרה תעלה לשידור בארה"ב ב-28.5



Westworld

הפרויקט הגדול של HBO מאיים להפוך לאחד מהאירועים הטלוויזיוניים הגדולים של השנה. "Westworld" מבוססת על סרט מד"ב שיצא ב-1973, שביים וכתב מייקל קרייטון ומסופרת מנקודת מבטו של רובוט דמוי אדם שנבנה כדי לעבוד בפארק שעשועים עתידני המדמה את המערב הפרוע, כאשר האטרקציה העיקרית היא לחימה של של האורחים ברובוטים, שמתוכנתים למות ולקום מחדש עם אישיות שונה. תקלה טכנית גורמת לרובוטים לתקוף את האורחים ולנסות לחסלם.

על הכתיבה והבימוי אחראיי ג'ונתן נולאן שכתב יחד עם אחיו כריסטופר נולאן את "האביר האפל", "התחלה" ו"ממנטו" ועל ההפקה אחראית Bad robot- חברת ההפקה של ג'יי ג'יי אברהמס ("אבודים"). בגזרת השחקנים מככבים אנתוני הופקינס, אוון רייצ'ל ווד, ג'יימס מרסדן ואד האריס.

לסדרה אין עדיין תאריך בכורה רשמי.

צפו בטריילר לסרט המקורי משנת 1973:




Humans

רימייק לסדרת המד"ב המצליחה משבדיה, שהוא שיתוף פעולה אמריקאי-בריטי של הערוצים AMC ושל צ'אנל 4. עלילת הסדרה מתרחשת בעולם בו הג'אדגט החם הוא רובוט דמוי אדם המתפקד כמשרת. הסדרה תציג את הקונפליקטים בין הרובוטים לבני האדם ואת רצונם של הרובוטים לקבל זכויות שוות.

למרות שנראה שלא מדובר בשום דבר מהפכני בז'אנר, AMC מבטיחה דרמה מסעירה ולשם כך גייסה את זוכה האוסקר וויליאם הרט ("נשיקת אשת העכביש") ואת קולין מורגן ("The Fall").



הסדרה תעלה לשידור בארה"ב ב14.6

Scream queens

הפרויקט החדש של פוקס וריאן מרפי, שאחראי על "גלי" ועל "אימה אמריקאית", הוא קומדיית-אימה המתרחשת באחוות סטודנטיות אמריקאית בשם "קאפה" בו מתרחשות רציחות מסתורית.

הקאסט כולל לא מעט שמות גדולים בינהן אמה רוברטס, ליאה מישל ("גלי") וג'יימי לי קרטיס האלמותית הידועה בתור "מלכת הצרחות" בשל תפקידיה בסרטי אימה כמו "ליל המסיכות".

הסדרה תעלה לשידור בחודש ספטמבר

צעקה

סדרת סרטי האימה המצליחה מקבלת גרסה טלוויזיונית ב-MTV. עלילת הסדרה תעקוב אחר סרטון שעולה ליוטיוב והופך לויראלי באופן מהיר, מה שמוביל לרצח בעיירה לייקווד, שפותח את פצעי העבר המדמם של המקום.

הטריילר של הסדרה כבר עורר הרבה רעש אצל מעריצי הסדרה שכן "גוסטפייס"- הרוצח בעל המסיכה המפורסמת מהסרט לא מופיע בו. הקאסט יכלול את ווילה פיצג'רלד, בקס טיילור-קלאוס וגם את בלה ת'ורן, שתשחזר את הסצנת הפתיחה האייקונית של דרו ברימור מהסרט הראשון. מפיק הסדרה יהיה במאי האימה ווס קרייבן שביים את סרטי "הצעקה".

הסדרה תעלה לשידור בארה"ב ב-30.6



חניבעל 3

אחרי שהעונה השנייה נגמרה בצורה מפתיעה ומדממת במיוחד נותרנו עם לא מעט שאלות לקראת ההמשך ונראה שנצטרך לחכות עוד קצת עם התשובות, שכן לא נחשפו יותר מדי פרטים על העונה החדשה.

ממה שאנחנו כן יודעים, העונה השלישית, בדומה לעונות הקודמות, תכלול אלמנטים מסדרת הספרים "חניבעל" ולראשונה יכלול אלמנטים גם מסיפור הפריקוול "חניבעל: מקור הרוע". דבר נוסף שאנחנו יודעים הוא שהעונה תכלול שתי דמויות חשובות מסדרת הספרים- פרנסיס דולרהייד המוכר מהספרים כ"פיית השיניים" וליידי מוראסאקי- האישה שגידלה את חניבעל.

הסדרה תעלה לשידור בארה"ב ב-4.6

זוהר צלח - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ בלש אמיתי (עמוד סדרה)
חץ חניבעל (עמוד סדרה)
 
לא נמצאו ידיעות רלוונטיות.
חיפוש בארכיון 2015
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט