חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "באטוומן" מגיעה למסך הקטן ו"שנות ה-80" עוברת לקולנוע

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אחרי חגיגות טקס פרסי האמי, וחגיגת ראש השנה נראה כי השנה החדשה נפתחת בבשורות טובות: "קופה ראשית" של כאן 11 מועמדת לטקס פרסי האמי הבינלאומי ותתמודד על התואר סדרת הקומדיה הטובה ביותר, יוצרי "שנות ה-80" נעזרים בצופים ובמעריצים במימון סרט קולנוע עם הסיפורים והדמויות המוכרות, הצמד סילבסטר סטאלון ודולף לונדגרן חוזרים לשתף פעולה בסדרת דרמה פעולה חדשה, הסדרה "באטוומן" עולה לראשונה ו"ריברדייל" פותחים עונה חדשה בפרק מחווה מיוחד לשחקן לוק פרי המנוח.
"קופה ראשית" באמי הבינלאומי

שבועיים עברו מאז טקס פרסי האמי הכה גלים עם זוכיו, אלו השנויים במחלוקת יותר ואלו שפחות, ונראה שכבר מספקים לנו סיבה לחכות בציפייה לטקס הבת של פרסי האמי- "טקס פרסי האמי הבינלאומי" (שעתיד להיערך בתאריך ה-25 בנובמבר), עם מועמדותה של הסדרה "קופה ראשית" בקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר. מועמדותה של סדרת הבת של התאגיד כאן 11, משחזרת את מועמדותן של שתי סדרות ישראליות אחרות שהיו מועמדות לאותה הקטגוריה בעבר- "רמזור" ו-"נבסו" שאף גרפו את הפרס. הסדרה "קופה ראשית", המתארת את ההתנהלות היומיומית ברשת הסופרים הבדיונית העונה לשם "שפע יששכר", ומציגה בצורה סאטירית את הדינמיקות השונות והקומיות בין עובדי הסופר ולקוחותיו, עתידה לחזור בקרוב לעונה שנייה.



"שנות ה-80" תגיע למסך הגדול?

לאחר 4 עונות מאוד פופולריות של הסדרה הקומית "שנות ה-80" שנוצרה על ידי הסטנדאפיסט המוכר שלום אסייג ואחיו מני אסייג, נראה כי הם מוכנים להעביר את דמויותיהן האהובות אל המסך הגדול מאוד. הסדרה "שנות ה-80" מבוססת על סיטואציות שונות וזכרונות ילדות של השניים מתקופת התבגרותם בעיר טירת הכרמל בשלהי שנות ה-80, ומהווה סוג של פרוייקט משפחתי שאליו גוייס גם בנו של שלום אסייג- דניאל אסייג, המגלם את דמותו.

כעת, מבקשים היוצרים את עזרת המעריצים במימון הסרט על ידי רכישה מוקדמת של הכרטיסים לסרט שעתיד לצאת רק בקיץ 2020, כאשר ההכנסות יהוו את תקציב ההפקה. לדבריו של שלום אסייג, בחרו היוצרים לגייס כספים למימון הסרט בצורה הזו על מנת לשמור על חופש הביטוי היצירתי המאפיין את "שנות ה-80".



סילבסטר סטאלון ודולף לונדגרן עובדים על סדרה חדשה

רשת הטלוויזיה CBS הודיעה על פרויקט חדש אשר יבוים על ידי סילבסטר סטאלון כאשר הכוכב אשר לוהק לתפקיד הראשי הוא דולף לונדגרן. השניים, אשר שיתפו פעולה לראשונה אי שם בשנות ה-80 בסרטו הרביעי של סדרת סרטי "רוקי" האהובים כאויבים הבלתי מעורערים, שיתפו פעולה פעמים נוספות לאורך הקריירה של שניהם בסרטים כמו "הבלתי נשכחים" ו-"קריד" וכעת עובדים על פרויקט טלויזיוני חדש אשר יקרא "The International". הסדרה עתידה לעסוק בדמותו של אנדרס סוטו (לונגדגרן), סוכן חשאי של האו"ם הפועל במסגרת פרויקט סודי המכשיר אנשים לפתור בצורה לא שגרתית (או חוקית) תקלות ובעיות בין-לאומיות רגישות ומורכבות במיוחד. "באטוומן" עולה ומצטרפת למשפחת סדרות יקום ה-DC

סדרת הבת "באטוומן", של רשת השידור CW כחלק מסדרות "עולם הקומיקס של DC" שמאפיינות את הרשת (בין היתר "החץ", "הפלאש", "סופרגירל" ו-"ברק שחור") עלתה לראשונה אתמול (6.10). הסדרה מבוססת על דמות הקומיקס קייט קיין, אשר נאלצת לקחת על עצמה את עול השמירה ונטיעת התקווה באזרחי גות'אם סיטי עם היעדרו של באטמן ומסגלת לעצמה את דמות פורעת החוק "באטוומן".

את תפקידה של קייט קיין (באטוומן) מגלמת הדוגמנית והשחקנית רובי רוז. תהליך הליהוק גרר תשומת לב רבה כאשר המלהקים ביקשו במפורש ללהק לתפקידה של קיין שחקנית לסבית מוצהרת בדומה לדמות אותה עתידה לגלם. בנוסף, רוז שיתפה כי ביצעה בעצמה חלק מהפעלולים המופיעים בסדרה, ובכך יצרה כותרות נוספות כאשר חשפה את הפציעות הקשות שעברה כתוצאה מביצוע פעלולים אשר העמידו אותה בסכנת נכות והניתוח המורכב אותו עברה.

[*]

"ריברדייל" בפרק מחווה מיוחד עבור לוק פרי המנוח

לכבוד פרק פתיחת העונה הרביעית של הסדרה הפופולארית "ריברדייל" של רשת CW, החליטו יוצרי הסדרה להעניק לשחקן לוק פרי, אשר נפח את נשמתו במרץ האחרון, מחוות פרידה עבורו ועבור דמותו- פרד אנדרוז, אותה גילם בשלושת העונות הקודמות של הסדרה. לאחר שפרק סיום העונה הקודמת (עונה 3) התייחס כמעט בקושי לדבר מותו הפתאומי של השחקן האהוב והמוכר ולא סיפק סיבה בהירה וישירה הנוגעת להיעלמות דמותו של פרי, הבטיחו יוצרי הסדרה כי מותו של פרי לא יעבור בהתעלמות מוחלטת מצדם והם יתמודדו עם כך בעונה הבאה- אז נראה כי הם הבטיחו וקיימו. העונה החדשה עתידה לעלות בתאריך ה-9 באוקטובר.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש אוקטובר
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
White Bird A Wonder Story1ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20233דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט