חדשות טלוויזיה / סדרות

שובר מסך: "משיח" חוזרת והסדרה החדשה שמפיקה איימי פוהלר

מדור שובר מסך
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור חדשות הטלוויזיה של יוחאי גורלי: "משיח" מחודשת לעונה שנייה, עיבוד טלוויזיוני עם טוויסט ל"הלילה ה-12",קומדיה חדשה עם ריקי לינדהום מבית איימי פוהלר ומארק רופאלו משחק תאומים במיני-סדרה חדשה ל-HBO
"משיח" מחודשת לעונה שנייה

"משיח", הסיטקום המבוסס על תכנית הרשת של אודי כגן ועמית איצקר, חוזר לעונה שנייה בשירות הסטרימינג סלקום טי.וי. כמו העונה הקודמת, גם זו שתכלול 13 פרקים, תעלה במלואה לשירות, ואז תשודר גם בקשת. הקאסט הראשי כולו חוזר: משיח (כגן) בתור המנהל המגוחך של האורחן הכושל, שהוא גם כוכב פופ משנות ה-80, עוזרו הנאמן וטוב הלב זיו (איצקר), הטבחית הצעירה מירב (דאנה איבגי), וזוג העובדים ארמונד (אבי קושניר) וטניה (נטשה מנור). חיבבתי מאוד את העונה הראשונה, ואני שמח בהחלט לראות סיטקום מהסוג הזה פורח בארץ לעוד עונה. "משיח" היא פרויקט מצוין בשביל סלקום לפתוח איתו את ליין סדרות המקור שלהם, שככל הנראה יתפתח לדרמות וקומדיות נוספות.

[*]

עיבוד טלוויזיוני עם טוויסט ל"הלילה ה-12"

אמזון הודיעה לאחרונה על עיבוד של אחד ממחזותיו האהובים של שייקספיר, "הלילה ה-12" לסדרת טלוויזיה. הסדרה מתוארת כשונה משמעותית מהמקור המסורתי, כשהשינוי הבוטה ביותר הוא העובדה שמדובר בסדרת מחזמר, שנכתבת בהתאם על ידי סטיבן סיטר, המשורר והמחזאי שמאחורי "אביב מתעורר". כותב השירים של "מתעורר", דאנקן שיק, יכתוב עם היוצרים את השירים לפיילוט. מעורבים בפרויקט גם מפיקים בעלי שמות בולטים, ביניהם ריאן סיקרט ומארק ווב, שגם יביים את הפיילוט.

שינוי בולט נוסף הוא השינוי העלילתי: בעוד המקור השייקספירי הוא קומדיה על משולש אהבה הטרוסקסואלי המורכב משתי נשים וגבר, כשאחת הדמויות הנשיות מתחזה לדמות גברית ובכך יוצרת אי הבנות שונות, יוצרי הסדרה בחרו להחליף את אלמנט ההתחזות בנזילות מגדרית קאנונית. דמותה של ויולה (המתחזה ל"ססרו" אצל שייקספיר) מזדהה במהלך הסדרה כאן כנזילה מגדרית ("ג'נדרפלואיד").

העלילה נכתבה בהשראת המחזה, אך גם מדברת עליו ישירות. הסדרה מתוארת כסיפור שמתחיל ב"גיבור צעיר שכותב גרסה מוזיקלית למחזה בשביל אהובתו... קבוצה של תלמידי קולג' מוצאת את עצמה בקמפוס ריק ומושלג, אך כשהקסם של המחזה מתחיל להשפיע, כל המעורבים חוקרים כל היבט של מיניות ושל זהות מגדרית". בעוד סביר בהחלט שיעשו משהו משעמם וגנרי, טלנובלי כמעט, יש כאן גם הזדמנות למשהו מעניין למדי שמדבר על רעיונות שלא נראו בטלוויזיה אמריקאית קודם לכן. אני מסוקרן ומקווה לטוב מהסדרה הזו. קומדיה חדשה עם ריקי לינדהום מבית איימי פוהלר

פוקס מביאים לנו קומדיה טלוויזיונית חדשה, בה תכתוב ותככב ריקי לינדהום (כוכבת "Another Period", חצי מהצמד "גארפונקל ואוטס"). מוניקה פאדריק ("סקינס", "קומיוניטי") היא כותבת משנה, ואיימי פוהלר ("מחלקת גנים ונוף") מפיקה. הסדרה תספר על אריקה, אישה בשנות ה-30 המאוחרות שלה ש"למרות הלחץ שהיא מרגישה מהעולם סביבה, מסרבת להתפשר בכל תחום בחייה". אני מחכה במיוחד לסדרה הזו, למרות שהיא בערוץ עם קומדיות משעממות למדי בדרך כלל. לינדהום היא קומיקאית מוצלחת שעושה דברים מעניינים למדי, וחשוב מכך- פוהלר שמה את השם שלה על זה, והיא עושה את זה רק עם קומדיות שיש בהן משהו מסקרן.

מארק רופאלו משחק תאומים במיני-סדרה חדשה ל-HBO

HBO אישרה את "I know this much is true", סדרה בת שישה פרקים המבוססת על הרומן של וולי למב באותו השם. הסדרה תתאר סאגה משפחתית שעוקבת אחרי החיים של שני אחים תאומים, דומיניק ותומאס בירדסלי (שניהם מגולמים ע"י מארק רופאלו) ב"סיפור אפי של בגידה, הקרבה ומחילה, על רקע סיומה של המאה ה-20 בארצות הברית".
יוחאי גורלי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית מארק רופאלו
 
חיפוש בארכיון 2013
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט