חדשות טלוויזיה / סדרות

הסדרות הישראליות של HOT שאנחנו הכי מצפים להן השנה

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
פעם בשנה, מתאספת לה אליטת תעשיית הטלוויזיה והיצירה הישראלית, באירוע התוכן השנתי (והמאוד מתוקשר) של HOT. במסגרתו, חושפת חברת הכבלים את כל הסדרות הישראליות שבתקווה יהפכו לדבר החם הבא בטלויזיה הישראלית ולחלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו. מבין שלל התכנים העתידים לעלות על מסכי הטלויזיה של כולנו, אלו 8 הסדרות ששווה לצפות להן בשנה הקרובה.
1) "נורמלי" - דרמה חדשה שנוצרה על ידי ליאור דיין ואסף קורמן ("את לי לילה"). הסדרה עוקבת אחר דמותו של נעם אשכנזי, עיתונאי בן 23 חרדתי, ילדותי וחסר אחריות המתקשה להיכנס למערכת הבוגרת שהחברה מצפה ממנו. אחרי שלקה בהתקף חרדה קשה, מוצא את עצמו נעם מאושפז במחלקה פסיכיאטרית סגורה המאלצת אותו להתמודד לראשונה עם חברה וחוקים הזרים לו מצד אחד, ואילו מצד שני גורמים לו להרגיש לראשונה שייך. הסדרה מבוססת על אירועים ודמויות מחייו של דיין, וניתן לזהות בה את אימו- קרוליין לנגפרוד (בתפקיד אימו של נעם) ואת השחקן רמי הויברגר שיגלם דמות שנכתבה בהשראת אביו של ליאור- אסי דיין ז"ל.



2) "לאבד את אליס" - המותחן הפסיכולוגי המסקרן בכיכובה של איילת זורר סוף סוף עולה על המסך והיום הוא זכה לחותמת איכותית עם השתתפות בתחרות הרשמית והיוקרתית של Canneseries. "לאבד את אליס" מציגה כיצד פגישה מקרית ובלתי צפויה בין אליס - קולנוענית מצליחה ומוערכת לבין סופי- תסריטאית צעירה וחסרת גבולות, מהווה את תחילת תהליך התפוררות חייה של אליס כפי שהכירה אותם, ומכניסה אותה לעולם קיצוני ובלתי צפוי. הסדרה נכתבה על ידי התסריטאית סיגל אבין שהייתה אחראית בין היתר על סדרות מוצלחות בתחום הקומדיה כמו "האקס המיתולוגי" ו"בלתי הפיך" ונראה שמתנסה כעת בז'אנרים אחרים.



3) "שבאבניקים 2" - עונתה הראשונה של ''שבאבניקים'' הייתה בין העונות הנצפות ביותר בטלוויזיה הישראלית בעשור האחרון, לכן אין זה פלא שהציפייה לקראת העונה השנייה הייתה רבה מאז ירדה מהמסך שלנו לפני שנתיים. עכשיו, נראה כי ארבעת השבאבניקים האהובים חוזרים מהפגרה הלא קצרה שיצאו אליה. בעונה הקרובה, הרביעייה מחליטה לפתוח ישיבה פיקטיבית משל עצמה אחרי שהם גורשו מהישיבה החרדית בה למדו. סיטואציה זו מובילה את הארבעה להתמודד עם לא מעט קשיים בדרכם העצמאית החדשה בניסיון לשמור על עצמם בחברה החרדית, מבלי שיצטרכו להתגייס או שתיפגע יכולתם להתחתן. יוצר הסדרה אלירן מלכה, שהפקיד בידיו של מאור זגורי את תפקיד בימוי העונה הראשונה, הפגין יכולות בימוי מרשימות בעצמו בסרטו ''הבלתי רשמיים'' שיצא בשנת 2018 וכעת גם יביים את העונה השנייה אותה כתב.

4) "מג"ב" - דרמת אקשן מותחת חדשה עתידה להציג לראשונה את סיפורם של לוחמי משמר הגבול. אל מג"ב מתגייסים לשירות שלל אוכלוסיות שוליים, דבר שיוצר מגוון קונפליקטים ואינטראקציות מעניינות בחיי היומיום של הלוחמים. עיקר הסדרה יתרכז בסיפורם של שלושה חברים טובים מהעיר בת ים, החולמים להתגייס לשירות במג"ב כשהמניע העיקרי הוא לסגור חשבונות פתוחים עם שכניהם הערבים מיפו. את הסדרה יצר וביים הקולנוען מני יעיש, האחראי בין היתר על הסרטים "המשגיחים" ו"אבינו". זהו אינו הפרויקט הטלוויזיוני הראשון של יעיש שביים סדרה נוספת של HOT- "ג'ודה"- שנמכרה לאחרונה לנטפליקס וחוזרת גם היא בעונה שנייה.

5) "שנות הירח" - המוזיקאי אביב גפן יצר סדרה חדשה על...אביב גפן! את דמותו של אביב הצעיר יגלם מוזיקאי אלמוני ושחקן מתחיל העונה לשם נח אנגלהרד, כשהסדרה תסופר דרך עיניו ותתאר את החוויות, ההתפרעויות וביסוס מעמדו של אביב כדמות מפתח בנוף תעשיית המוזיקה הישראלית של שנות ה-90. הסדרה תציג אירועים ודמויות אמיתיים מחייו של גפן ובין היתר תציג את חייו כמתבגר בצל משפחתו המוכרת, הוריו- יהונתן ונורית גפן, אחותו שירה גפן, והחיים בתל אביב באותן השנים. באירוע ההשקה ביצעו גפן ואנגלהרד דואט, וזה נשמע מדהים.



6) "ילדות סכסכניות"- קומדיה רומנטית חדשה שיצרה שיר ראובן בבימויה של טליה לביא ("אפס ביחסי אנוש"), המגוללת את סיפורן של שתי נשים צעירות בשנות העשרים לחייהן העוברות לגור בדירת שותפים בתל אביב והופכות לחלק בלתי נפרד מחיי השנייה על אף הפערים ביניהן.

7) "שקופים"- תכנית מערכונים חדשה מהיוצרים של "אנחנו במפה"- אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית ובכיכובם של יובל סמו וגורי אלפי. הסדרה עוקבת אחר הדמויות הנחשבות "שקופות" בחברה הישראלית של ימינו ומציגה ביקורת סאטירית בועטת דרך הסיטואציות השונות והקיצוניות שהדמויות מוצאות את עצמן בהן.

8) "בוגד"- דרמת מתח חדשה בהשראת פרשת היעלמות המטוס המלזי. מטוס נוסעים ישראלי נעלם מהאוויר בין ת"א לבנגקוק, על מנת לגלות את מקור ההיעלמות מגייסים איש שטח בכיר בשב"כ, שלאחרונה נפלט מתפקידו בעקבות פציעה אשר הותירה אותו עיוור, אולם לרוע המזל משפחתו טסה במטוס הנעלם. הסדרה נוצרה על ידי רון לשם ("אופוריה") ועמית כהן ("כפולים") כשמשתתף בה קאסט שחקנים מעניין במיוחד: ליאור אשכנזי, עוז זהבי, ניב סולטן, דקלה ואורנה בנאי.
מישל צ'יקו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
כתבות בהן מופיע/ה השחקן/נית איילת זורר
 
חיפוש בארכיון 2019
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.9ציון מבקרים5 / 3.5
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20233ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
Dogman 20234דוג מןציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.3
American Fiction5מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט