חדשות קולנוע וסרטים

"אין מספיק קומדיות בארץ": ראיון עם שלומי קוריאט על "אול אין"

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עם הופעות סטנדאפ מצליחות ותפקידי קאלט ב"הבורר" ו"שנות ה-80", שלומי קוריאט הוא כבר כוכב של ממש. כעת הוא משחק בתפקיד ראשי בקומדיה הישראלית החדשה "אול אין". הכתבת מעיין הררי נפגשה עימו לראיון קצר בפרמיירה
השם שלומי קוריאט כבר מזמן מוכר לכולם. לאחר שנים רבות בתעשייה, הוא כיום שחקן מצליח ורב גוני שנוסף על קריירת המשחק שלו בקולנוע ובטלוויזיה גם עוסק בסטנד אפ ותיאטרון. הוא מוכר לקהל הישראלי בעיקר בזכות כישוריו הקומיים כמי שהחל את דרכו המקצועית ב"שלישיית פרוזאק" אותה הקים יחד עם הקומיקאים אופיר לובל ויובל סמו מיד לאחר שסיים את לימודיו בביה"ס למשחק "בית צבי" ומככב היום בתפקיד מורדי "אבו עגלה" בסדרה הקומית "שנות ה-80".

נוסף על קריירת הבידור שלו הוא גם זכור לנו בזכות תפקידו הבולט בטלוויזיה כאבי "הטחול" אסולין בסדרת הפשע "הבורר", שם גם חשף את יכולותיו הדרמטיות ואחת לכמה זמן גם מככב בקולנוע בתפקידים מגוונים, שהבולט מביניהם הוא תפקידו כאביה החרדי והנוקשה של הבת המתמרדת בסרט הדרמה המצליח "תפוחים מן המדבר".

קוריאט משחק כעת בקומדיית הפשע החדשה של יונתן בר אילן "אול אין" המספרת על ארבעה חברי נפש בתיכון; מורד, יקי, צופי ובנסון, שמושפלים בשידור חי ומפסידים במשחק פוקר גורלי ליריב הגדול שלהם בבית הספר, אורן קלירס. כעונש, מוטלים עליהם חרפה וקלון והם נותרו מצולקים. והנה צצה הזדמנות לנקמה עליה פנטזו: להביס את קלירס בטורניר פוקר יוקרתי וסודי שייערך בדרום. הוא מגלם את דמותו של מורד- החבר הדומיננטי בחבורה, שמתמודד עם משבר הגירושין שלו ומנסה להחזיר אליו את אהובתו מהתיכון. תפסתי אותו לשיחה קצרה בפרמיירה על הסרט, ההכנות לתפקיד והחברות שנוצרה על הסט.

[*]

(שלומי קוריאט ושחקני הסרט "אול אין". צילום: איה בוזגלו)

ספר לי על התפקיד שלך?

"אני משחק את מורד- מנהיג החבורה, הבחור האחראי, המסודר. הסיפור מסגרת זה שיש להם נמסיס מהילדות שהשאיר צלקת והם מחליטים שזו איזושהי הזדמנות טובה לנקום. הם יוצאים למסע. מעבר לנקמה שהיא מטרת העל, הם מתחילים תוך כדי לגלות את החברות שלהם מחדש". איך התכוננת לתפקיד?

"אני חושב שהדבר המרכזי היה מפגשים עם החבורה הזאת שחוץ מיוני (זיכהולץ) עם רובם לא יצא לי לעבוד. תוך כדי המפגשים האלה של החזרות נוצר מן הווי וההווי הזה כוון לתוך הסרט. אנחנו חברים גם מאחורי הקלעים ואני מאוד מקווה שלקהל שיישב בקולנוע יעבור הכיף הזה שלנו היה על הסט".



איך היה להשתתף בהפקה מצומצמת מבחינת כמות השחקנים?

"אני חושב שמה שהיה כיף זה דווקא הדבר הקטן הזה שגם באמת נוצרה חבורה מאחורי הקלעים וזה בא לידי ביטוי בסרט. יצא לי לעשות סרטים שבהם יש כמות גדולה מאוד של שחקנים, זו חוויה אחרת של עבודה".

העלילה מזכירה קומדיות משוגעות בסגנון של "בדרך לחתונה עוצרים בווגאס" , כמה הסרט מושפע מכך?

"אני חושב ש'בדרך לחתונה עוצרים בווגאס' שימש השראה להרבה מאוד סרטי מסע כאלה של חבר'ה. אני לא חושב שהסרט הוא כזה, אבל זה יזרוק מדי פעם למקום הזה. יש פה סיפור אחר לגמרי, יש פה סיפור שבסופו של דבר הוא סיפור על חברות וזה מה שבולט בו".

איך אתה חושב שהסרט יתקבל בידי הקהל?

"אין לי שמץ של מושג. זה סרט שנורא כיף לכולם, אני מאוד מקווה שאנשים יאהבו. אני לא אובייקטיבי אבל אני ממליץ בכל זאת. חבורה של כרישים, קומדיה קלילה, אין לנו מספיק קומדיות בארץ".
מעיין הררי - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ אול אין (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט