חדשות קולנוע וסרטים

אגדה יפנית: חמישה סרטי אנימה שבדרך להוליווד

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
השבוע עלה לאקרנים "הרוח שבמעטפת" בכיכובה של סקרלט ג'והנסון המבוסס על המנגה המפורסמת של מאסמונה שירו. בנוסף, ישנם מספר פרויקטים נוספים בדרך אשר גם הם מבוססים על עיניים גדולות, שיער ורוד וכמובן גם פוקימון. האם מהפכה יפנית הולכת להתחולל בהוליווד?
פיקאצ'ו הבלש

מה שאנחנו רוצים: את אש, ברוק וכמובן צוות רוקט

מה שאנחנו נקבל: התשובה של Legendary ל"הדרדסים"

בעקבות תקופת הצלחתו הקצרה של המשחק "Pokemon Go" אולפני Legendary רכשו את הזכויות שהתגלגלו מנינטנדו לדרימוורקס, לפוקס, לוורנר, ליפן שוב ולוורנר שוב. 20 שנה שאוהדי המשחק האהוב והסדרה הנצחית מחכים לעיבוד קולנועי חי ונושם ונראה שהפעם האולפנים באמת רציניים עם הזכויות, אבל לפני החגיגות בואו נסביר למה אלו אינן חדשות טובות.

הסרט החדש יבוים ע"י רוב לטרמן, אשר מוכר בעיקר בזכות סרטי האנימציה לילדים "תפוס ת'כריש", "מפלצות נגד חייזרים" והגרסה של ג'ק בלאק לקלאסיקה "צמרמורת". הסרט יתבסס לא על המשחק המקורי, גם לא על הסדרה המצוירת או על שאר הסדרות המצוירות שנוצרו בעקבותיה, אלא על המשחק הלא ממש מצליח "פיקאצ'ו הבלש" ויציג את פוקימון הברק המתוק פיקאצ'ו בעודו עושה עבודות בילוש.

הסרט יעקוב אחרי פיקאצ'ו בעודו יוצא למסע למצוא פוקימונים אבודים. כפי שזה נראה, Legendary מייעדים את הסרט עבור ילדי הגיל הרך שזה אחלה והכול, אך במידה ונרצה לראות את אש קאצ'ם וצוות רוקט בשר ודם, כנראה נצטרך לחכות 20 שנה נוספות.

[*]

מחברת המוות

מה שאנחנו רוצים: הפקת ענק של האחים וורנר שתעלה עוד השנה

מה שאנחנו נקבל: הפקת ענק שתעלה ישירות לאינטרנט

סרט האנימה שבטוח יהפוך לסרט קולנוע הוליוודי. הסרט לא רק מובטח להגיע אלא גם מובטח להגיע עוד השנה וגם יש לנו טריילר, מיני-טריילר, בשבילו. מדובר באחת האנימות האהובות ביותר ביפן ואף בישראל שעוקבת אחרי לייט יאגאמי, תלמיד תיכון המקבל לידו מחברת מסתורית, אשר כל שם שנכתב בתוכה דינו למות. יפן כבר הספיקה להפיק גרסת לייב-אקשן די מגניבה שאף גררה סיקוול לא רע ואף סרט ספין-אוף על הדמות המסתורית.

"מחברת המוות" התחיל בתור הפקה עצומה של האחים וורנר ששכרו את שירותיו של אושיית האימה, הבמאי אדם ווינגארד. אך בעת תחילת שלב ההפקה, וורנר ירדו מהפרויקט מסיבות לא ברורות, כנראה כי זאק סניידר שתה להם חצי תקציב בסרטי "ליגת צדק" שלו.

עקב נחישותו של ווינגארד, הרשו וורנר להעביר את הסרט לפלטפורמה אחרת- נטפליקס. הקאסט כולל בתוכו כוכבים כגון וויליאם דפו ("ספיידרמן"), נט וולף ("אשמת הכוכבים"), מאסי אוקה ("גיבורים") ועוד.

בליץ'

מה שאנחנו רוצים: עיבוד הזוי ונאמן לסדרה ההזויה

מה שאנחנו נקבל: ביטול הזוי נוסף מבית היוצר של וורנר ברוס

ההודעה על הפקה של בליץ' איננה מרגשת כמו הדרך בה הסרט אולי הולך להיות מופק. בניגוד להאשמות של ווייט-וואשווינג כמו ב"רוח במעטפת" (ליהוק שחקנים אמריקאים לדמויות יפניות, לטיניות ואפרו אמריקאיות), מגיע סרט הוליוודי אשר יתעלם לחלוטין מאמריקה ויהיה עם במאי יפני ושחקנים יפניים. בעוד שעדיין לא ברור מה יקרה מבחינת השפה, וורנר נחושים להביא את הסרט הזה לארצות הברית. מדובר בצעד עסקי נועז ואף מסוכן מבחינת הרקורד שיצרו באולפן מבחינת ביטולים לסרטי אנימה בהפקתם.

כמו במנגה, הסרט יעקוב אחרי איצ'יגו (בכיכובו של סוטה פוקושי) תלמיד תיכון בעל היכולת לראות רוחות והולואים. יכולת זו מפגישה אותו עם רוקיה, מלאכית מוות, פגישה שמובילה אותו להפוך למלאך מוות גם הוא. טיטה קובו, יוצר המנגה, הצהיר שהוא הולך להיות מעורב בעשיית הסרט וסיפר כי רצה שגם אלה שאינם מעריצים את בליץ' ייהנו מהסרט.

שינסוק סאטו, אחד מבמאי האקשן הבולטים שפועלים כעת ביפן, יביים את הפרויקט הנחשק. פוקושי סיפר שהסרט יכלול בתוכו הולואים מפלצתיים ענקיים, קרבות חרבות ואת העיר הבדיונית "סול סוסייטי". הסרט מיועד לצאת ב-2018, אך אינו מראה מספיק סימני התקדמות בשביל לצאת בטווח של שנה. שמועות מוורנר אומרות כי ההפקה מצפה לראות את הצלחתה של "הרוח במעטפת" ואז להחליט על צאת הסרט.

[*]

נארוטו

מה שאנחנו רוצים: נינג'ה של סרט

מה שאנחנו נקבל: צבי הנינג'ה של סרט

הנינג'ה הבלונדיני חסר הפחד מפותח בימים אלו לאקרנים ע"י חברת Lionsgate בהפקתו של אבי ארד, שאחראי על רוב סרטיהם של מארוול (בין השאר טרילוגיית אקס-מן המקורית, טרילוגיית ספיידרמן המקורית וימיו הראשונים של היקום הקולנועי של מארוול עם "איירון מן" ו"הענק הירוק"). אחרי הרבה זמן בטלוויזיה, המפיק, במקור מרמת גן, מניח את ידו על מה שלדבריו יהיה הלהיט הבא.

אחרי מאבק לא קטן בנוגע לזכויות הדמות, מאסאשי קישימוטו אישר כי הם עובדים על אדפטציה וכי הוא יהיה שותף בעשיית הסרט ויעזור לבמאי מייקל גרייסי. גרייסי הוא כרגע מהבמאים המבוקשים ביותר בהוליווד עם הסרט המוזיקלי שלו לביוגרפיה של פי. טי ברנום (בכיכובו של יו ג'קמן), אשר צפוי לצאת בחודש דצמבר. אך עם כל זאת, מדובר רק בהפקה השנייה שהוא מעורב בה כבמאי, סיכון מקצועי - כיאה לסיכון מקצועי שתולים בסרט אנימה. הסרט מצופה לצאת גם כן בשנת 2018 אך נראה שכמו בליץ', גם כאן מחכים לראות את הצלחת "הרוח במעטפת" בקופות.

[*]
אליטה: מלאכית הקרב

מה שאנחנו רוצים: סרט קטן וחביב שיעשה צדק לאנימה הקלאסית

מה שאנחנו נקבל: הפקת ענק של ג'יימס קמרון

הנה לפניכם הפקת סרט האנימה הגדולה ביותר שאי פעם נראתה עם תקציב של 200 מיליון דולר. את הסרט יביים רוברט רודריגז ומעורבים בו רוזה סאלאזר בתור השחקנית הראשית, זוכה פרס האוסקר הטרי מהרשלה עלי, ג'ניפר קונלי, מישל רודריגז, כריסטוף וולץ ואד סקריין. מי שמפיק וכותב את הסרט הוא לא פחות מג'יימס קמרון בעצמו.

המעורבות וההשקעה בפרויקט הזה היא עצומה. יותר מ-1,500 שוטים עם אפקטים ויזואליים נמצאים בסרט, פותחה מצלמת CG animation חדשה עבור צילום הדמות הראשית (בדומה למה שעשה קמרון עבור רוב הדמויות ב"אווטאר") ודיווחים על מעורבות לא קטנה של חברו של רודריגז, במאי קטן בשם קוונטין טרנטינו. הסרט נכנס כעת לשלב הפוסט-פרודקשן, אחרי 15 שנה בהן קמרון אחז בזכויות, ומתוכנן ליציאה ב-18 ביולי. איזו שנה? ניחשתם נכון, 2018.

נראה שאם "הרוח במעטפת" יעמוד בציפיות, הסרט מסמל את פתיחתה של תקופה חדשה העומדת בפתח של הוליווד, תקופה של סרטים לא קלים כמו סרטי קומיקס ולא ריאליסטיים כמו סרטי האוסקר - תקופת סרטי האנימה.

[*]
מתן יניב - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
1יואו הלוואי אחי צריך גם איזה ריבוט לדרגון בול זי רועי (18) | 31/03/2017 23:30:21
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2024
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט