חדשות קולנוע וסרטים

רשימת האורחים הבינ"ל של פסטיבל חיפה נחשפת

שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
עשרות יוצרי ושחקנים מרחבי העולם, ביניהם השחקן בריאן קוקס ("טרויה") ובמאי "המחברה הגדולה" יאנוש סאס, יגיעו לפסטיבל הסרטים הבינלאומי חיפה בסוכות שיתקיים בין התאריכים 5 - 14 באוקטובר. מי האורחים המוכרים הנוספים שיגיעו לפסטיבל?
פסטיבל הסרטים הבין לאומי בחיפה שייערך בחול המועד סוכות בין התאריכים 5-14 באוקטובר, וייפתח עם הקרנת בכורה ישראלית של הסרט "בלייד ראנר 2049", חשף היום (שני) את רשימת האורחים הבינלאומיים שלו.

המוכר מבין האורחים הוא השחקן הסקוטי בריאן קוקס ("טרויה", "כוכב הקופים: המרד"), זוכה פרס האמי על תפקידו בסרט "נירנברג", המגלם את המדינאי האיקוני בסרט החדש "צ'רצ'יל". הסרט בכיכובו "המטפלת" שהוקרן בבכורה בפסטיבל חיפה בשנה שעברה, הופץ לאחרונה בהצלחה רבה, בבתי הקולנוע בישראל.

[*]

(בתמונה: בריאן קוקס מתוך הסרט "צ'רצ'יל")

אורח נוספים שיגיע לפסטיבל הוא העורך, המפיק והבמאי האמריקאי, זוכה פרס האמי, סאם פולארד, יוצר הסרט התיעודי "סמי דיוויס ג'וניור: חייב להיות אני", שמגיע לחיפה לאחר הקרנת הבכורה העולמית שלו בטורונטו. פולרד ערך והפיק סרטים תיעודיים עם הבמאי ספייק לי , ביניהם "ארבע ילדות קטנות" שהיה מועמד לאוסקר. הוא יקיים בפסטיבל כיתת אמן.

עוד יגיעו הבמאית ההונגרייה אילדיקו אניידי, יוצרת הסרט "על גוף ונפש" זוכה פרס דוב הזהב פסטיבל ברלין 2017., הבמאי האיטלקי אלסנדרו ראק אחד משלושת יוצרי סרט האנימציה "סינדרלה החתולה", הבמאי ג'ונאס קארפיניאנו עם "הנער מצ'אמברה" , זוכה הסרט האירופאי הטוב ביותר במסגרת" שבועיים של הבמאים" בפסטיבל קאן, שחקני הסרט "סיפורים על אהבה שלא מן העולם", הבמאי הצרפתי עמנואל פינקייל יוצר הסרט "הכאב" והבמאי האיטלקי עטור הפרסים, סילביו סולדיני עם סרטו החדש "אמה" שהוקרן בפסטיבל ונציה. אורח נוסף הוא הווארד וויינר,פרופסור לרפואה בהרווארד, ביים את סרטו העלילתי הראשון "משחק הפוקר האחרון", בהשתתפות השחקנים מרטין לנדאו ופול סורבינו. זהו סרטו האחרון של לנדאו שהלך לעולמו השנה והפסטיבל יקרין אותו לזכרו בנוכחות הבמאי. הבמאית הפולנייה יוהנה קוס קראוזה, תגיע לחיפה עם סרטה "ציפורים שרות בקיגאלי", מישל סימה מבקר הקולנוע הצרפתי ישמש כנשיא צוות השיפוט בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי. דנה לוסטיג, מפיקה ישראלית שחיה ועובדת בלוס אנג'לס , תגיע עם הסרט "ג'ונגל", בכיכובו של דניאל רדקליף ("הארי פוטר") , המבוסס על ספר הקאלט של יוסי גינסברג - "בחזרה מטואיצ'י".

[*]

(בתמונה: דניאל רדקליף מתוך הסרט "ג'ונגל")

בכך לא תסתיים רשימת האורחים. לפסטיבל יגיע גם אחד היוצרים המוכשרים בקולנוע ההונגרי היום, יאנוש סאס, שסרטיו הקודמים "המחברת הגדולה", "אופיום" ו"וויצק" הוקרנו בעבר בפסטיבל חיפה, עם הסרט "הקצב, הזונה ושתום העין" שיוקרן בבכורה בינלאומית. סאס יכהן כשופט בתחרות הקולנוע הישראלי העלילתי . עוד מהונגריה תגיע הבמאית הוותיקה מרתה מזארוש הידועה מסרטה "יומן הילדים שלי", זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן 1984. היא תגיע עם סרטה החדש "אורות הצפון".

הבמאית קסיה אדמיק מגיעה לחיפה עם שני סרטים: "אמוק" שהיא ביימה ו"עקבות", סרטה של אמה, אגנשייקה הולנד, בו שימשה כעוזרת במאית ועליו שתיהן קיבלו את פרס דב הכסף בפסטיבל ברלין השנה. השחקנית הראשית של הסרט "עקבות", אגניישקה מאנדאט, תגיע גם להקרנת הסרט בחיפה. שחקנית נוספת שתגיע היא ריאנה ספיבק, השחקנית הראשית של הסרט "אהבה חסרה" של הבמאי אנדריי זבייגינצב, זוכה פרס חבר השופטים בפסטיבל קאן .

בתוך כך לראשונה בישראל מתחם עירוני שלם המוקדש כולו למציאות מדומה יוקם במסגרת פסטיבל חיפה. סרטי ה-VR יוקרנו ברחבי קמפוס הנמל בעיר התחתית שיעוצב בסגנון "עיר העתיד". במתחם יוקרנו תכנית של 60 ממיטב סרטי ה-VR מהארץ ומרחבי העולם היישר מהפסטיבלים של קאן, ונציה, סאנדנס ועוד.
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
חץ המטפלת (עמוד סרט)
חץ המחברת הגדולה (עמוד סרט)
 
חיפוש בארכיון 2017
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט