חדשות קולנוע וסרטים

טריילרים חדשים: "אמסטרדם", "לוחמת", "מוכרים בלבד 3"

מדור טריילרים חדשים
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
מדור הטריילרים החדשים: "אמסטרדם" - סרטו החדש של דיוויד או. ראסל בכיכובם של רוברט דה נירו, כריסטיאן בייל ומרגו רובי, "לוחמת" בכיכובה של ויולה דיוויס, סרטו החדש של קווין סמית' "מוכרים בלבד 3", סרטו של תומר הימן "אני לא" והסרט הצרפתי "בתנועה" עם הכוריאוגרף הישראלי הנודע חופש שכטר בתפקיד עצמו
אמסטרדם

חבורה כזו של כוכבים כבר מזמן לא ראינו בסרט אחד - כריסטיאן בייל, רוברט דה-נירו, מרגו רובי, ג'ון דיוויד וושינגטון, ראמי מאלק ("רפסודיה בוהמית"), אניה טיילור ג'וי ("גמביט המלכה"), כריס רוק, מייקל שאנון, זואי סלדנה, מייק מאיירס והזמרת טיילור סוויפט - כולם התאספו יחד לסרטו החדש של הבמאי דיוויד או ראסל ('אופטימיות זה שם המשחק', 'חלום אמריקאי') 'אמסטרדם', העוסק בשלושה חברים טובים המוצאים את עצמם במרכזה של אחת המזימות המזעזעות ביותר בתולדות ארה"ב, בסיפור המשלב עובדות מהעולם האמיתי עם אירועים בדיוניים. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-3.11.



לוחמת

"לוחמת" מספר את סיפורה של אגוג'י – יחידה של נשים לוחמות אשר הגנו על הממלכה האפריקאית דהומיי במאה ה-19 באמצעות כישורים ואומץ שלא נראו כדוגמתם. בהשראת אירועים אמיתיים, הסרט עוקב אחר המסע האפי של הגנרלית נאניסקה (בגילומה של השחקנית זוכת האוסקר ויולה דיוויס) בעודה מאמנת דור חדש של לוחמות ומכינה אותן לקרב נגד אויב הנחוש להשמיד את אורח חייהן. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-27.10.



מוכרים בלבד 3

הבמאי קווין סמית' לא ממש מצליח לשחזר את תהילת העבר שלו בשנים האחרונות, אז כמו עם סרטי ההמשך של ג'יי ובוב השקט גם עכשיו הוא חוזר לאחד הסרטים המצליחים שלו. הסרט עוקב אחר רנדל גרייבס (ג'ף אנדרסון), כשהוא מחליט לעשות סרט על חייו בחנות הנוחות, בעקבות התקף לב. זה כנראה לא מקרי שהפחד הבריאותי משולב בסרט בהתחשב בכך שקווין סמית' עבר התקף לב ב-2018.

הסרט יכלול גם רבים מהצוות המקורי כולל רוסריו דוסון, בריאן או'הלורן, ג'ייסון מיוז וטרוור פהרמן וכמובן, סמית' שחוזר לשחק את בוב השקט. "מוכרים בלבד" עלה לראשונה ב-1994 עם תקציב קטנטן והפך ללהיט אינדי. הדמויות שלו הופיעו בסרט ההמשך "מוכרים בלבד 2" ובסרטים אחרים של סמית' כמו "עברי הקניון", "לרדוף אחר איימי", "דוגמה" ו"ג'יי ובוב השקט מכים שנית". "Clerks III" ייצא בבתי הקולנוע בארה"ב בספטמבר.

אני לא

"אני לא", סרטו החדש של הבמאי המוערך תומר הימן מציג את סיפורו של אורן לוי, תלמיד פנימייה שרוצה שיאהבו אותו, אבל נרתע מכל ניסיון לחיבוק וכועס על כל ההגדרות שניסו להלביש עליו במהלך חייו. אורן חולם להיות במאי קולנוע, ודרך תיעוד עצמי בווידאו הוא מתבונן על העולם ונאבק להבין מי הוא. הסרט עוקב אחר תחנות חייו, בהן האימוץ מגואטמלה, היחסים המורכבים עם הוריו ואחותו, האבחון באספרגר והמסע לארץ הולדתו בניסיון למצוא את האנשים שהביאו אותו לעולם.

הימן, שסרטו הקודם - "יונתן אגסי הציל את חיי"- זכה בפרס האופיר לסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר וביים כמה מהסרטים הדוקומנטריים האהובים ביותר בהם "תומר והשרוטים" ו"מיסטר גאגא", מציג הפעם את "אני לא" אשר זכה בשני פרסים בפסטיבל דוקאביב -הבימוי הטוב ביותר והצילום הטוב ביותר.



בתנועה

בתנועה" הוא סרטו החדש של הבמאי הצרפתי סדריק קלאפיש ("פריז פינת ניו יורק", "בחזרה לבורגונדי", "פודינג אירופאי")- דרמה מלאה במוזיקה, ריקוד ואהבה, בהשתתפותו של חופש שכטר, הכוריאוגרף הישראלי הנודע, בתפקיד עצמו. אליז בת ה-26 היא רקדנית בלט קלאסי מוכשרת הנמצאת בשיא הקריירה שלה ככוכבת של להקת הבלט של פריז. כשהיא נפצעת במהלך הופעה ומגלה שככל הנראה לא תוכל לרקוד עוד, עולמה חרב עליה והיא מוצאת את עצמה ללא מטרה – להיות רקדנית היה מאז ומתמיד כל מהותה. אבודה, היא מקבלת עבודה כעוזרת טבח בבית כפרי המארח סדנאות אמנים. שם, בין נופי הכפר ומוקפת ברקדנים, היא תצטרך לבנות את עצמה מחדש, גוף ונפש, כרקדנית וכאדם. משבוע הבא (14 ביולי) בבתי הקולנוע.



לצפייה בטריילרים נוספים בעמוד היוטיוב של האתר >> לחצו כאן
אלעד שלו - לעמוד הפרופיל | ביקורות / כתבות נוספות
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
אין מאמרים מחודש יולי
 
חיפוש בארכיון 2022
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט