חדשות קולנוע וסרטים

כל העולם קולנוע

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
יוניברסל הוא אחד האולפים הגדולים שיש היום בהוליווד. מהאולפן הזה יצאו להיטים רבים כמו סרטי "המומיה", "אמריקאן פאי", "מלתעות" ו"אי.טי". יאיר הוכנר הציץ בתכנון השנתי של האולפן ומדווח כי יש לנו למה לחכות. הרבה מאוד כוכבים, אקשן וקומדיה מבית היוצר של אחד האולפנים הוותיקים שיש.הסרט "והנה הגיעה פולי" שעולה על מסכינו השבוע כבר מציג בארה"ב בהצלחה גדולה. מדובר בקומדיה רומנטית עם המון הומור אשפתות שמאפיין את כוכב הסרט, בן סטילר. איש מרובע שאינו אוהב לקחת סיכונים מגלה שאשתו הטרייה בוגדת בו. הוא נוטש אותה ומתחיל לצאת עם פולי, בחורה חביבה אך זרוקה. שני ההפכים מגלים שהם משלימים אחד את השני. הסרט פונה גם לקהל הבנות שאוהבות את כוכבת הסדרה "חברים", ג'ניפר אניסטון, ועם זאת גם לקהל הבנים שחובב הומור ביבים והפרשות המיוצג בסרט על ידי בן סטילר. עוד משתתפים: דברה מסינג (ויל וגרייס), פיליפ סימור הופמן (קולד מאונטן), האנק עזריה (אמריקה מאוהבת) ואלק בולדווין הותיק. הבמאי של "פגוש את ההורים" אחראי גם על הסרט הזה.

בסוף חודש מרץ, תצא בארה"ב גרסה עדכנית ומושקעת לסרט האימים הקלאסי של ג'ורג' רומרו, "DAWN OF THE DEAD". בתפקיד הראשי לוהקה השחקנית הצעירה והאיכותית שרה פולי, (החיים בלעדיי) ולצידה וינג ריימס, ג'ק וובר ומקיי פייפר. מגפה חיסלה באופן בלתי ברור כמעט את כל אוכלוסיית העולם. רק בודדים לא נדבקו ומתו. מי ששרד מגלה שהוא צריך להלחם נגד המתים שמשום מה מסרבים למות. הסרט מתמקד בקבוצת שורדים הנמלטים אל קניון גדול ומנסים למנוע מהזומבים לחדור אל תוכו.

אחרי כל כך הרבה אלימות באפריל תגיעה הקומדיה החדשה של ניה ורדלוס "קוני וקרלה". ורדלוס זכורה לטובה מהקומדיה הרומנטית המצליחה, "החתונה היוונית שלי". על סרטה הקודם הייתה מועמדת לפרס האוסקר כתסריטאית הטובה ביותר. גם את התסריט לסרט הזה היא כתבה. הסרט מספר על שתי זמרות מועדונים בשיקגו שעדות לרצח מטעם המאפיה. הן נמלטות אל הוליווד ומתחילות לעבוד כדראג קווינס. בצורה מפתיעה לחלוטין המופע שלהן כגברים המחופשים לנשים זוכה להצלחה והמאפיה יוצאת בעקבותיהן. טוני קולט (חתונתה של מיוריאל, רווק פלוס ילד) היא שותפתה של ניה בסרט ודיוויד דוכובני הוא המאהב.

היה שווה לחכות - בתחילת מאי יגיע סרטו החדש של סטיבן סומרס (המומיה), "ואן הלסינג" אל בתי הקולנוע. סרט הרפתקאות רב תקציב המספר את סיפור של המדען והלוחם שיוצא למגר את הרוע ברחבי העולם. הוא נלחם לא רק נגד כוח מרושע אחד אלא נגד שלושה. גם דרקולה, גם איש הזאב, וגם המפלצת של פרנקנשטיין. יו ג'קמן (X-מן) בתפקיד הראשי ולצידו קיית בקינסל שבעצמה היתה ערפדית לוחמת בלהיט "עולם האופל".

כל מי שהתגעגע לאיש ולשרירים יכול להירגע, וין דיזל חוזר ביוני ולצידו שתי שחקניות איכותיות: טנדי ניוטן וג'ודי דנץ. בסרט ההמשך ל"פיץ' בלאק", "THE CHRONICALES OF RIDDICK". רידיק, האסיר הנמלט מגיע אל כוכב לכת המתקיימת בו מלחמה בין כוחות הרוע לבני האנוש. האם רידיק יציל גם הפעם את המצב? כזכור ,הסרט הראשון בסדרה היה הפקה צנועה שזכתה להצלחה כלכלית גדולה מאד. הבמאי/תסריטאי שקד תקופה ארוכה על סרט ההמשך. עם תקציב הרבה יותר גדול האולפנים מגדירים את הסרט כאפוס מלחמתי. סרטון הבקרוב נראה מרשים במיוחד. נקווה שגם הסרט.
ויש גם דרמה שתיגע בלבכם: הבמאי של "שם הורד", "הדוב", "שבע שנים בטיבט", "המאהב" ועוד יפגיש אתכם עם "שני אחים". הבמאי הצרפתי, ז'אן זאק אנו, מפגיש אותנו עם שני גורי נמרים הנופלים בשבי. אחד גדל עם ילד והופך לחית בית חביבה והאחר גדל אצל הרפתקן. הסרט צולם בג'ונגלים, בארצות אקזוטיות ומככב בו גיא פירס האוסטרלי הזכור לטובה מהסרטים "סודות A.L" ו"ממנטו". הסרט יצא ביולי לבתי הקולנוע.

עוד ביולי - מאט דיימון חוזר לגלם את ג'ייסון בורן מ"זהות בדויה" בסרט ההמשך "THE BOURNE SUPREMACY". גם הפעם עולם הצללים מעברו כמרגל ורוצח מטעם הבית הלבן חוזר להטריד אותו. גם זיכרונות מעברו מתחילים לצוץ, אחרי שאיבד אותם בסרט הקודם. בריאן קוקס, ג'וליה סטילס ופרנקה פונטנה מהסרט הקודם חוזרים לתפקידיהם גם בסרט הזה. אל צוות השחקנים מצטרפת ג'ואן הלן האיכותית וביים אותו הבמאי הבריטי העולה פול גרינגראס שסרטו הקודם, "בלאדי סאנדי" זכה לשבחים רבים. אם זה יהיה טוב כמו הסרט הראשון, צפוי לנו אחלה סרט פעולה.

באוגוסט, "כנפי הרעם" ייתקפו את המסך הגדול בסרט פעולה המבוסס על סדרת הבובות הקאלטית. למי שלא מכיר או לא זוכר, "ציפורי הרעם" היתה סידרה מצליחה במיוחד בשנות השישים, בכיכובן של בובות שיצאו בכל פרק למשימה נועזת במטרה ולהציל את העולם. ביל פקסטון מגלם את אבי המשפחה השולח את בניו למשימות מסוכנות ברחבי העולם. זוכה פרס האוסקר, בן קינגסלי (בית של חול וערפל) הוא הרשע בסרט. ג'ונתן פרייקס (קומנדר רייקר במסע בין כוכבים הדור הבא) ביים.

בספטמבר תוכלו לבקר ב"ווימבלדון". קומדיה רומנטית חדשה מהיוצרים של "ארבע חתונות ולוויה אחת", נוטינג היל", "יומנה של בריגיט ג'ונס" ו"אהבה זה כל הסיפור". קירסטן דנסט (ספיידרמן) ופול בטני (דוגוויל, אדון ומפקד) נפגשים במגרש הטניס. היא שחקנית צעירה ומבריקה בתחילת הקריירה שלה והוא שחקן טניס ותיק ומשופשף בשלהי הקריירה שלו. האם יש סיכוי שסיפור אהבה יתפתח ביניהם? הסרט צולם במהלך הטורניר הנודע ומשתתפים בו שחקני טניס אמיתיים. בנות, להתכונן לקומדיה רומנטית שתכבוש לכם את הלב. לא רק לחובבי טניס.

אי אפשר גם בלי איזה מותחן ורצוי שתככב בו השחקנית המצליחה ביותר בשנה האחרונה, ניקול קידמן. "המתרגמת". זוכה פרס האוסקר, סידני פולאק, מביים וזוכת פרס האוסקר מככבת במותחן פוליטי המתרחש במסדרונות האו"ם. נציגת דרום אפריקה שומעת שיחה שתוכנה עלול לשנות את פני כדור הארץ. האם מישהו יאמין לה וכמה זמן היא תוכל לשרוד לפני שיצליחו לחסל אותה?. מותחן פוליטי אפל הצובע את האו"ם באור לא כל כך מחמיא.

יוניברסל יספקו לקהל הצופים ברחבי העולם שנה עמוסת סרטים מסקרנים הפונים לפלחי שוק שונים. התקווה שלנו שהם באמת יהיו סרטים מוצלחים ואיכותיים כדי שנוכל להמשיך ללכת וליהנות מסרטים במקום שהכי כיף לראות אותם, על מסך גדול בבית קולנוע.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

   
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Kong Fu Panda 42קונג פו פנדה 4ציון גולשים10 / 9.3ציון מבקרים5 / 3.3
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
Home 20234ביתציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.7
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט