חדשות קולנוע וסרטים

"אכזריות בלתי נסבלת" ביקורת די.וי.די

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
לקראת מוציאה חברת "גלובוס יונייטד" מספר להיטים עכשווים למכירה והשכרה בדי.וי.די. בין הסרטים ניתן למצוא שני להיטים, שהם גם קומדיות רומנטיות שיעבירו לכם את הזמן בכיף. "אהבה זה כל הסיפור" קומדיה רומנטית בה משתתפים כמה משחקניה הגדולים של אנגליה, שחקנים כמו יו גראנט, אמה תומפסון, ליאם ניסן ואפילו רואן אטקינסון בתפקיד קטן. הסרט השני הוא קומדיה רומנטית מבית היוצר של האחים כהן, "אכזריות בלתי נסבלת" בכיכובם של ג'ורג' קלוני וקתרין זיטה ג'ונס.על הסרט:
מיילס מאסי (ג'ורג' קלוני) הוא עורך דין מוביל לענייני גירושים החי בלוס אנג'לס, אשר כבר השיג כל אשר רצה ואפילו יש על שמו הסכם ממון בלתי ניתן לפריצה. חייו של מיילס משתנים לגמרי כאשר הוא פוגש את מרלין רקסרות' ההורסת (קתרין זטה ג'ונס), אשתו ובקרוב גרושתו של רקס רקסרות' (אדוארד הרמן), איל נדל"ן עשיר ומפלרטט סדרתי. בעזרתו של חוקר פרטי בשם גאס פטץ' (סדריק הבדרן), מרלין מצפה לעצמאות כלכלית שהסדר גירושים נאה יכול לספק לה. אבל תודות למיילס המיומן היא נותרת ללא כלום. מרלין היא רק דוגמא לקבוצה של נשים אשר כל מעייניהן, לפחות עפ"י הסרט, הן להשיג גבר עשיר במיוחד ולהוציא ממנו את כספו בהסכם גירושין. לאחר שמיילס קילקל למרלין את תוכניתה, היא ממהרת ומתחתנת עם טייקון נפט עשיר בשם האוורד דוייל (בילי בוב ת'ורנטון). מכאן מתחיל קרב בין מיילס ומרלין אשר רווי במשיכה מינית, תחבולות והמון שקרים והפתעות. קומדיה קלאסית עם מסר ברור על המאבק בין המינים.

הסרט הזה כל כך פשוט ועם זאת כל כך מורכב שקשה לכתוב עליו. עלילה די דבילית (בכוונה כמובן) שכמו לקוחה מסרטי אדם סנדלר, בידיים של משפחת כהן המוכשרת, הופכת לחגיגה של ממש. הסרט הוא קומדיה סרקסטית וצינית בה כל התרחשות ולו הקטנה ביותר, מוקצנת מאוד, בצורה חכמה, אך עם זאת מרושעת. הנשים המשופצות, טורפות הגברים, רודפות הבצע מצד אחד, עולם עורכי הדין לגרושין, קרי הלב, העושים כסף מצרותיהם של אחרים, המעוותים את החוק כרצונם מצד שני, כל אלו נרקחו ע"י האחים כהן לסרט חריף ומשעשע. ג'ורג' קלוני וקתרין זיטה-ג'ונס עושים עבודה נפלאה וגם בילי בוב ת'ורנטון בהופעה מחשמלת. ההומור מאוד ציני כאמור, לא משהו שמפיל מהכסא, אבל כן גורם למחשבות עמוקות. המסרים הכלולים בסרט, על היחסים בין המינים, על עולם המשפט, על בצע הכסף ועל החברה העשירה, מועברים בצורה מתוחכמת מאוד. אני חושב שההומור המיוחד כל כך של האחים כהן, פשוט כל כך מתאים, דווקא לסרט לא רציני לכאורה כמו זה. התוצאה היא פשוט נפלאה. אני לא יכול לחשוב על סרט בסגנון הזה שיצא יותר טוב. כנראה שצריך להיות האחים כהן, כדי לעשות סרט כזה.

הסרט שנון כל כך שלפעמים קשה לעקוב אחרי הדיאלוגים והבדיחות השזורות בכל רגע, הייתי רואה אותו שוב. לסיכום: מקורי, משעשע, מלא חוכמה, ציני וסרקסטי, נפלא ! לא לפספס.
על התוספות:

מארז הסרט כולל דיסק אחד בלבד ולכן אין הרבה תוספות, בוודאי שלא תוספות מאוד ייחודיות. זה לא כל כך משנה כי הסרט הוא כל כך טוב שהתוספות לא ממש מעניינות. ובכל זאת, אם תרצו לדעת פרטים נוספים על הבגדים המרהיבים שלובשים כוכבי הסרט, מקורות ההשראה והתאמת הצבעים לשחקנים ולסצינות ישנו סרטון בו מספרת מעצבת התלבושות והאחים כהן על הדרך בה הלבישו את קלוני וג'ונס.
כמו כן, כמו בכל די.וי.די ישנו סרט המתאר את תהליך צילומי הסרט וסצנות שירדו בעריכה.

לזכות המפיצים ייאמר כי התוספות מלוות בתרגום לעברית מה שמקל על הצפייה ומוסיף להנאה.

בסופו של דבר "אכזריות בלתי נסבלת" היא מתנה נהדרת לחג הפסח ומחירה, 99.99 שקלים בלבד.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט