חדשות קולנוע וסרטים

מה כדאי לראות בטלויזיה בסוף השבוע?

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
כמידי שבוע אנו מביאים לכם המלצות על התוכניות והסרטים שיוקרנו בערוצים השונים במהלך סוף השבוע הקרוב.יום חמישי

ערוץ BBC פריים הוא הערוץ המעניין של היום תודות לשתי תוכניות מרתקות, משעעשות ואף מועילות. התוכנית "מה לא ללבוש" חוזרת בעונה שלישית. לטריני וודאל וסוזנה קונסטנטין, כתבות אופנה ומנחות "מה לא ללבוש", יש מטרה אחת בלבד: להפוך ברווזוני אופנה מכוערים לברבורים אופנתיים. שתיהן אומרות את מה שחברים ובני משפחה אינם מרשים לעצמם, הן אומרות את האמת הכואבת, במיוחד כשמדובר במה נראה טוב ומה לא. העונה החדשה מתחילה עם ספיישל מפורסמים. המתנדבים כוללים את המוזיקאי ג'י קיי, והקומיקאים ג'וני וגאס ודיוויד בדיל. העונה המוצלחת הזאת מתחילה היום בשעה 20.00 והפרק ילווה, כמובן, בתרגום לעברית.

בשעה 22.00 יוקרן בערוץ BBC פריים ספיישל תעודי לבני הנעורים "במוחו של מתבגר". סדרת תעודה זו מעניקה תובנה ויזואלית נדירה לתוך מוחם וגופם של מתבגרים והתפתחותם מילדות לבגרות. הסדרה מתקדמת מהניסיון של המתבגרים עצמם, והיא עוקבת אחר מתבגרים בכל הגילאים, מכל המעמדות והתרבויות, ומתעדת את השינויים אותם הם עוברים במשך קרוב לשנתיים. יומנים מצולמים מביאים לצופים, פנים אל פנים, את "המהפכות" העיקריות המתרחשות בחייהם של המתבגרים. הסדרה עוקבת אחר ההתקדמות הפיזית של הגדילה, תודעת הזהות, ותודעת האחריות.

היום אנחנו גם נפרדים משתי סדרות אהובות, "מלך השכונה" שמסיימת עונה חמישית ו"כולם אוהבים את ריימונד" שמסיימת עונה שביעית. שתי הסדרות מוקרנות בערוץ HOT3 החל מהשעה 21.15.

יום שישי

יותר ויותר ערוצים מקדישים את יום שישי בערב ליצירה ישראלית. בערוץ הסרטים הישראלים של YES יוקרן הסרט "נישואים פיקטיביים" עם שלמה בר אבא. מורה ירושלמי מרובע בן 40 מחליט לערוך שינוי קיצוני בחייו. בדרכו לארה"ב, אחרי הפרידה מאשתו ובדיקת הדרכונים, הוא מחליט לחזור על עקבותיו ושוכר חדר בבית מלון תל אביבי קטן, תחת זהויות בדויות. עובדי בית המלון, פקידה ופועל ערבי, מחליטים שהוא יורד עשיר ושלל פנטזיות על אמריקה מתערבות ביחסם אליו. בנוסף לכך, הוא מוצא עצמו מתחזה לפועל ערבי וכך זוכה במסע קצר אל תוך החברה הישראלית, דרך נקודת מבט חדשה. עוד משחקים: עירית שלג, אלי יצפאן, אדיב ג'יהשאן, עדית טפרסון, עפרה וינגרטן ויוסי סוויה. את הסרט ביים חיים בוזגלו.
בערוץ הסרטים של HOT יוקרן בשישי בערב, בשעה 22.00 הסרט "מכתבים מרישיקש". הקרנת בכורה לסרט שביים דניאל וקסמן. אלכס וייסמן, אלמן בן 45, נוסע לפגוש את בתו אנה בניו דלהי. כשהיא אינה מופיעה לפגישה, אלכס יוצא לחפש אחריה, תחילה לבדו ואחר כך בעזרת רוני, עיתונאית ישראלית שמצטרפת אליו. במהלך החיפוש נחשף אלכס לעולמה של הבת ולסיפור אהבתה למוש, צעיר ישראלי שאותו פגשה במהלך מסעה בהודו. המסע בעקבות הבת האובדת מלווה בסדרת מפגשים ועימותים, אשר חושפים את אלכס לעולמה של הבת, ומביאים לקירבה שלא הייתה ביניהם מעולם. בתפקידים הראשיים: ולדימיר פרידמן, לוסי דובינצ'יק ("מיכאלה"), עדי שמואלי ויונתן רוזן ("מיכאלה").

יום שבת

סרט השבוע של ערוץ הסרטים של HOT הוא "ללכת על הכל". הקומדיה המצליחה בכיכובם של מתיו פרי וברוס ויליס. חלק שני לקומדיה עלה השבוע בבתי הקולנוע בארצות הברית. ניקולס אוז (מתיו פרי) הוא רופא שיניים החי חיים שקטים ומסודרים בפרבר שליו בקנדה. הכל משתנה כאשר לבית הסמוך נכנס שכן חדש: ג'ימי "הטוליפ" טודסקי (ברוס וויליס), רוצח מסוכן ושרמנטי שהגיע לשכונה במסגרת תכנית להגנת עדים. מסתבר כי ג'ימי העיד נגד ראשי המאפיה, המוכנים כעת לעשות הכל על מנת לחסלו. ניקולס דווקא מתיידד עם המאפיונר לשעבר, אולם אישתו תאוות הבצע, מעוניינת להיפטר מהשכן הבלתי רצוי ובאותה הזדמנות לקבל פרס על ראשו. לכן היא דורשת מבעלה לנסוע עד לשיקגו ולדווח למאפיה על מיקומו הנוכחי של ג'ימי. ניקולס, הנקרע בין שאיפתו לרצות את אישתו ובין רצונו להיות שכן טוב (וגם להישאר בחיים), מחליט לבסוף לנסוע לבקר את ראשי המאפיה. אולם בשיקגו הוא פוגש את אישתו היפה של ג'ימי, ומכאן הכל רק הולך ומסתבך. לצד ברוס וויליס ומתיו פרי מופיעים גם רוזנה ארקט, אמנדה פיט ונטשה הנסטרידג'. הסרט ישודר בשעה 21:02.

ואם אתם לא מעוניינים לצאת לבלות באחד הפאבים או המועדונים בעיר בערב שבת, לחצו על השלט, עברו לערוץ BBC פריים ותנו ללואי ת'רו לקחת את למסע מופרע ברחבי אמריקה. השבוע לואי מתרגל את יכולת השכנוע וכישורי המכירה שלו ברשת של מכירות ביתיות בפלורידה, ונכנס לעולמם המופלא של ממציאים בייתים, הבטוחים כי הפטנט שלהם הולך להיות הדבר הגדול הבא. הסדרה משודרת בשעה 01.10.

לפני שנאחל לכם סוף שבוע טוב נזכיר לחובבי הקלאסיקה שבינכם כי בשבת בשעה 15.06 יוקרן בערוץ הסרטים של HOT הסרט הקלאסי "מצחיקונת", קומדיה מוסיקלית שזיכתה את ברברה סטרייסנד בפרס האוסקר לשחקנית הטובה ביותר. סיפור חייה של הקומיקאית היהודיה פאני ברייס, שמילאה אולמות והצחיקה אנשים עד דמעות, אך ניהלה חיים פרטיים לא כל כך מאושרים. עוד מופיעים: עומר שריף, וולטר פיג'ן וקיי מדפורד.

וכעת נאחל לכם סוף שבוע מוצלח ושקט.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Home 20231ביתציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story2ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.1ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction3מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies4מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Arthur the King5המרוץ לניצחון של ארתורציון גולשים10 / 8.9ציון מבקרים5 / 3.0
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט