רכילות סרטים / שחקנים / ידוענים

טור הרכילויות של שרון גל

מאת:
שלח לחבר הוסף תגובה Seret.co.il :: שתף | הוסףשתף
אז מה יהיה לנו היום, ג'ניפר לופז טוענת שהפעם היא נשואה לכל החיים ומתכוננת להביא ילדים, בריטני ספירס לעומת זאת מוכיחה לכל העולם שהיא ממש, אבל ממש, לא בהריון, רובי ויליאמס עוד פעם רווק (וזה מעניין אותנו כי...?) ורנה זלוואגר טוענת שלעשות סקס עם יו גרנט זה כמו להתאבק עם הסבתא שלה.

ג'ניפר חולמת על ילדים

ג'ניפר לופז נשבעת שהנישואים שלה למארק אנתוני, או כמו שהם ידועים ברחבי העולם, "נישואי הדיווה הלטינית חלק 3", הם סופיים. היא בטוחה שיותר לא יהיו גירושים, מחזרים נלהבים, צלמי פפראצ'י ובן אפלק. עכשיו יש לה זמן להתרכז בדברים הבאמת חשובים, הבאת ילדים לעולם. ולמרות שאנחנו מכירים אותה בעיקר בגלל הבליטה שיש לה מאחור (הכוונה היא כמובן לישבן החושני) היא דווקא רוצה שתהיה לה בליטה מקדימה (לא, היא לא מעוניינת לעבור ניתוח לשינוי מין, היא רוצה בטן עגלגלה עם תינוק בתוכה).

"תמיד רציתי משפחה משלי" היא אמרה בראיון "ואני כבר לא יכולה לחכות לילד הראשון שלי. אני חושבת על זה יותר ויותר. בעבר הייתי ממש עסוקה בקידום הקריירה ואפילו לא חשבתי על ילדים. עכשיו, אני רוצה לקחת קצת זמן בשבילי, חופש מכל הבלאגן שמסביב. אני רוצה להקדיש זמן לבעלי ולנישואים והבאת ילדים הוא בהחלט אחד הדברים הגדולים שאנחנו חושבים עליהם ברצינות".

על בעלה יש לה רק דברים טובים להגיד (נו באמת מה חשבתם שהיא תגיד): "זה נהדר שיש לצידך מישהו שאת מאוד אוהבת וגורם לך להרגיש נפלא. אם האהבה היא כל כך חזקה, היא תישאר לנצח".

בריטני ספירס מוכיחה לעולם - "אני לא בהריון"

ומי שבינתיים בכלל לא חושבת על להיכנס להריון, לפחות לא על פי המעשים שלה, היא בריטני ספירס. אז נכון, היו הרבה שמועות שהיא כבר בהריון, והיו שמועות שהיא תעשה הכל (כולל דברים לא ממש מוסריים) כדי לגרום לבעלה הטרי להכניס אותה להריון, ונכון שהשניים נסעו להם לכל מיני אתרים אקזוטים כדי לקבל השראה ולהיכנס מהר יותר לאווירה רומנטית, אבל לא היה שום דבר רומנטי בצורה שבה תפס צלם פפראצ'י את בריטני לפני מספר ימים.

התאריך, 2 בנובמבר, המקום, לוס אנג'לס, בריטני מסתובבת לה ברחובות העיר המעושנת ואם עשן המכוניות לא מספיק כדי לזהם את האוויר החליטה בריטני להוציא סיגריה וללכלך לה עוד קצת את הריאות. כשהיא ראתה את צלם ההפראצ'י מתקרב אליה היא לא ניסתה להתחמק ממנו, אלה הראתה לו את הסיגריה בכך סתמה את הגולל על שמועות ההריון שלה. הרי היא לא תעשן כשהיא מצפה לתינוק....(לפחות ככה אנחנו רוצים לחשוב) לחצו על התמונה הקטנה כדי לראות את בריטני, החיוך והסיגריה.רובי ויליאמס שוב רווק

האמת, הוא לא עושה לי את זה, הזמר השחצן מאנגליה, אבל ידידתי הטובה אביבית מטורפת עליו, אז הנה במיוחד בשבילה אני מעלה את הידיעה הבאה, הבחור שוב רווק. אישית לא הייתי מציעה לאף אחד או יותר נכון לאף אחת לנסות לפתח איתו מערכת יחסים מכיוון שהוא לא מחזיק מעמד עם אף בחורה. אולי זה בגלל שהוא חושב שהוא טוב מידי, אולי זה בגלל שכל השמועות עליו שהוא שבכלל הומו נכונות ואולי זה בגלל, כמו אצל רוב הגברים, בגלל חוסר בטחון עצמי.

ויליאמס יצא עם ליזה בראש בשבועות האחרונים וניראה כאילו דווקא הולך להם לא רע, אבל אז, לפני מספר ימים, החליט הבחור בן ה- 30 שזה לא זה. אחרי שהוא חיזר אחריה לילה שלם במלון (ויש כאלו שטוענים שהם נכנסו לחדר ולא יצאו ממנו שעות ארוכות) הם בילו ביחד כמה שבועות, אבל אז ההתלהבות של הבחור ירדה, ה"רומנטיקה" נעלמה והוא שלח את ליזה לדרכה. אבל יאללה בנות (אביבית למה את מחכה) ובנים, רובי מחכה לכם.

זלוואגר: "סקס עם יו גרנט זה כמו להתאבק עם סבתא"

רבות נכתב על הקילוגרמים שהעלתה רנה זלוואגר לקראת צילומי "יומנה של בריג'יט ג'ונס 2", אבל מתברר שהיא לא היחידה שאכלה ואכלה ואכלה, גם הכוכב שלצידה, יו גראנט, מי שהיה בעבר שחקן אנגלי רזה וחתיך העלה אי אילו קילוגרמים. רנה אמרה שיו העלה במשקל בזמן צילומי סרט ההמשך ושבאחת הסצינות, בהם הם משתעשעים בהצקות קלילות זה "לא היה כמו משחק מקדים אלא כמו התאבקות עם סבתא שלי".

"כשעשינו סצינה דומה בסרט הראשון, לפני שלוש שנים, אני חושבת שיו היה הרבה יותר בכושר ושם לב לגוף שלו. מדהים איזה הבדל יכולות שלוש שנים לעשות, באמת. לי היה הפעם דווקא יותר קל כי היה הרבה יותר בשר לתפוס והעור שלו היה דליל יותר. זה היה כמו להתאבק עם סבתא שלי. יו גם התלונן כל הזמן שאני מכאיבה לו ואני גורמת לו לחבלות. אם אנחנו נעשה חלק שלישי, אני מציע לו שיחזור לחדר הכושר ויוריד קצת מהשומן".

ועם מחשבות אופטימיות אלו, על יו גראנט מרים משקולות ומזיע בחדר הכושר אנו מסיימים להיום, להתראות בשבוע הבא.
תגובותהוסף תגובה
אין תגובות לכתבה.
 
לחצו כאן להיות הראשונים לפרסם תגובה לכתבה זו !

 
רלוונטי
 
חיפוש בארכיון 2004
הצג את כל הידיעות / כתבות מחודש ושנה מסויימים (יש לסמן שנה וללחוץ על החודש הרצוי)
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
2023
2024
או בצע/י חיפוש טקסטואלי בארכיון
בחר/י תאריך: מ עד
חפש בכל הארכיון
Lassie 21לאסי 2: הרפתקה חדשהציון גולשים10 / 9.5ציון מבקרים5 / 3.5
Home 20232ביתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.7
White Bird A Wonder Story3ציפור לבנה: סיפור פלאציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 3.0
American Fiction4מעשייה אמריקאיתציון גולשים10 / 9.0ציון מבקרים5 / 4.2
The Nannies5מטפלות בענייניםציון גולשים10 / 8.9
Elioאליאו A Quiet Place Day Oneמקום שקט: היום הראשון Despicable Me 4גנוב על החיים Inside Out 2הקול בראש 2
ארכיון הניוזלטר של אתר סרט